Kenen ukko polskutteli Helsingissä kadulla?
iltasanomien nettisivulla oli oikein kuva. kuka tunnustaa, kenen mies se siellä ui kadulla?
ps. miten nämä luonnonilmiöt on aina niin ihmeen rajuja helsingissä? mikä siellä mättää? ihmiset kuolee helteessä, hukkuu sateessa ja autotkin häviää lumisateeseen?
Kommentit (10)
tai siis ei ollut oma ukko, mutta hauskaltahan tuo näytti!
täällä helsingissä kato asuu paljon ihmisiä joilla on nykyaikaisia viestintävälineitä joiden avulla voivat jakaa hauskoja, vaikka luonnonilmiöihin liittyviä, tapahtumia muillekin!
maalla ihmiset vielä kuolee, hukkuu ja häviää kun ei kuule edes omaa huutoaan metsässä. on se kamalaa. ja varmaan etelän median syytä kaikki?
Olen asunut kuusi vuotta 17 -miljoonan, vuoden 5 miljoonan ja vuoden 1 miljoonan ihmisen kaupungeissa ja teen edelleen osan töistäni 7 miljoonan ihmisen kaupungissa, jossa vierailen työmatkalla n. 3 kertaa kuukaudessa. Selittäisitkö minulle sanan "paljon" Helsingin yhteydessä? Sielläkin olen toki asunut muutaman vuoden aikoinaan.
että olet niinkin kansainvälinen henkilö, että Helsinki on enää vain kärpäsen kakka sinun ajatuksissasi etkä pysty ajattelemaan sanoja paljon ja Helsinki samassa lauseessa.
Olisit nyt maininnut, että ei ollut sinun miehesi uimassa siinä, koska ... ai niin mutta sehän olikin jo itsestään selvää.
Olen asunut kuusi vuotta 17 -miljoonan, vuoden 5 miljoonan ja vuoden 1 miljoonan ihmisen kaupungeissa ja teen edelleen osan töistäni 7 miljoonan ihmisen kaupungissa, jossa vierailen työmatkalla n. 3 kertaa kuukaudessa. Selittäisitkö minulle sanan "paljon" Helsingin yhteydessä? Sielläkin olen toki asunut muutaman vuoden aikoinaan.
Facepalm, ehkä tämän vuoden noloin viesti :(
Kalliossa asuu vielä aitoja kaupunkilaisia, jotka elävät harmoniassa luonnonilmiöiden kanssa. Esikaupunkien rivitalokansa pakenee loppukesän ukkoskuuroa autoonsa; kaupunkilainen ottaa sydvestinsä ja lähtee ulos tunteakseen myrskyn voiman.
Olen asunut kuusi vuotta 17 -miljoonan, vuoden 5 miljoonan ja vuoden 1 miljoonan ihmisen kaupungeissa ja teen edelleen osan töistäni 7 miljoonan ihmisen kaupungissa, jossa vierailen työmatkalla n. 3 kertaa kuukaudessa. Selittäisitkö minulle sanan "paljon" Helsingin yhteydessä? Sielläkin olen toki asunut muutaman vuoden aikoinaan.Facepalm, ehkä tämän vuoden noloin viesti :(
Hengenvaarallistahan toi oli. Sakot tollaselle.
Helsinginkatu on laaksossa Kallion ja Harjun välissä, joten sadevesi virtaa sinne, mutta itse katu on tasainen. Mitään vaaraa uimisesta ei takuulla ollut, sillä vesi poistuu ritilöityihin viemäreihin eikä koskena alas katua, kuten paikan päällä käymätön saattaisi kuvitella.
Hengenvaarallistahan toi oli. Sakot tollaselle.
Helsinginkatu on laaksossa Kallion ja Harjun välissä, joten sadevesi virtaa sinne, mutta itse katu on tasainen. Mitään vaaraa uimisesta ei takuulla ollut, sillä vesi poistuu ritilöityihin viemäreihin eikä koskena alas katua, kuten paikan päällä käymätön saattaisi kuvitella.
Tossa on vaarallista toi liikenne. En kai mä nyt hukkumisesta puhunut. Kiva jollekkin autoilijalle kun ajaa uimarin päälle.
paljon sitä vettä oli? uiko se mies ihan oikeasti vai kahlasiko käsipohjaa?
tai siis ei ollut oma ukko, mutta hauskaltahan tuo näytti!
täällä helsingissä kato asuu paljon ihmisiä joilla on nykyaikaisia viestintävälineitä joiden avulla voivat jakaa hauskoja, vaikka luonnonilmiöihin liittyviä, tapahtumia muillekin!
maalla ihmiset vielä kuolee, hukkuu ja häviää kun ei kuule edes omaa huutoaan metsässä. on se kamalaa. ja varmaan etelän median syytä kaikki?