mihin otatte kaupan säiliöstä suolakurkut?
En oikein tajua, pitääkö ne ottaa pussiin vai mihin?
Kommentit (17)
koriin tai kärryihin ja lätkäsen koodin siihen
Siis ne valmiit kokonaiset suolakurkut niistä laareista!? Mä en ihan oikeasti tiedä mihin ne pitäisi laittaa :D
Siis ne valmiit kokonaiset suolakurkut niistä laareista!? Mä en ihan oikeasti tiedä mihin ne pitäisi laittaa :D
Pysyvät kosteampina siellä kuin kärrin pohjalla, ja siellä kärreissähän näkee monta kertaa lapsiakin seisomassa..yäk.
Mua kyllä ällöttää ne suolakurkut. Mistä sen tietää onko joku pultsari purassu jostai npalan. Tai kuinka kauan joku kurkku on lojunut siellä saavissa jos uutta vaan kaadetaan päälle.
Siis kaksi pussia päällekkäin, en luota yhteen, ku sitä lientä voi sit valua sieltä.
Niiden kanssa sitten suolakurkuille. Ne kannelliset rasiat on käteviä, ei valu mehut hukkaan..
Mua kyllä ällöttää ne suolakurkut. Mistä sen tietää onko joku pultsari purassu jostai npalan. Tai kuinka kauan joku kurkku on lojunut siellä saavissa jos uutta vaan kaadetaan päälle.
Otan kiinni pihdeillä, ravistelen vähän ja laitan sellaiseen pieneen läpinäkyvään pussiin. Välillä laitan vielä varaalta toisen pussin päälle, sitten ei ainakaan valu. :) Varsinkin venäläiset suolakurkut ihania paahtiksen päällä siivutettuna.
No kun viipaleina ei ole niin hyviä! Haluan just niitä kokonaisia.. Miksi kukaan ei nyt voi vastata, sori nyt kun oon näin tyhmä :)
Lapsi pelkää niitä hysteerisesti. Kiitos Martta puhuu -lastenohjelman, jossa yhdessä jaksossa oli avaruudesta tulleita suolakurkkuhirviöitä, jotka muutti kaikki ihmiset suolakurkuiksi.
Kiitos järkevistä vastauksista :D oon siis tehnyt ihan oikein tähänkin asti!
mutta ehkä aasiakas.netin ja suolakurkun googletus avaisi vähän silmiä siihen, että kannattaako niistä saaveista ottaa mitään...
No kun viipaleina ei ole niin hyviä! Haluan just niitä kokonaisia.. Miksi kukaan ei nyt voi vastata, sori nyt kun oon näin tyhmä :)
suuhun ja korviin.
Joskus ihan huvikseen laitan ne muovipussiin ja toinen päälle varmuuden vuoksi ja lätkäsen hintalapun pussin kylkeen.
Ja sitten kun ei enää jaksa syödä, niin taskuun.
IHmettelen, kun nykyään aina kauppareissulla mua stalkkaa sellanen harmaaseen univormuun pukeutunut skini. Mitähän se musta haluaa? Tarjoan sillekin kurkkuja ens kerralla.