Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mihin otatte kaupan säiliöstä suolakurkut?

Vierailija
22.08.2011 |

En oikein tajua, pitääkö ne ottaa pussiin vai mihin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun ei enää jaksa syödä, niin taskuun.

IHmettelen, kun nykyään aina kauppareissulla mua stalkkaa sellanen harmaaseen univormuun pukeutunut skini. Mitähän se musta haluaa? Tarjoan sillekin kurkkuja ens kerralla.

Vierailija
2/17 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koriin tai kärryihin ja lätkäsen koodin siihen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne valmiit kokonaiset suolakurkut niistä laareista!? Mä en ihan oikeasti tiedä mihin ne pitäisi laittaa :D

Vierailija
4/17 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne valmiit kokonaiset suolakurkut niistä laareista!? Mä en ihan oikeasti tiedä mihin ne pitäisi laittaa :D

Vierailija
5/17 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvät kosteampina siellä kuin kärrin pohjalla, ja siellä kärreissähän näkee monta kertaa lapsiakin seisomassa..yäk.

Vierailija
6/17 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/17 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä ällöttää ne suolakurkut. Mistä sen tietää onko joku pultsari purassu jostai npalan. Tai kuinka kauan joku kurkku on lojunut siellä saavissa jos uutta vaan kaadetaan päälle.

Vierailija
8/17 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaksi pussia päällekkäin, en luota yhteen, ku sitä lientä voi sit valua sieltä.

Vierailija
9/17 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kanssa sitten suolakurkuille. Ne kannelliset rasiat on käteviä, ei valu mehut hukkaan..

Vierailija
10/17 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä ällöttää ne suolakurkut. Mistä sen tietää onko joku pultsari purassu jostai npalan. Tai kuinka kauan joku kurkku on lojunut siellä saavissa jos uutta vaan kaadetaan päälle.

Vierailija
11/17 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kiinni pihdeillä, ravistelen vähän ja laitan sellaiseen pieneen läpinäkyvään pussiin. Välillä laitan vielä varaalta toisen pussin päälle, sitten ei ainakaan valu. :) Varsinkin venäläiset suolakurkut ihania paahtiksen päällä siivutettuna.

Vierailija
12/17 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun viipaleina ei ole niin hyviä! Haluan just niitä kokonaisia.. Miksi kukaan ei nyt voi vastata, sori nyt kun oon näin tyhmä :)

Vierailija
13/17 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi pelkää niitä hysteerisesti. Kiitos Martta puhuu -lastenohjelman, jossa yhdessä jaksossa oli avaruudesta tulleita suolakurkkuhirviöitä, jotka muutti kaikki ihmiset suolakurkuiksi.

Vierailija
14/17 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos järkevistä vastauksista :D oon siis tehnyt ihan oikein tähänkin asti!

Vierailija
15/17 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä aasiakas.netin ja suolakurkun googletus avaisi vähän silmiä siihen, että kannattaako niistä saaveista ottaa mitään...

Vierailija
16/17 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun viipaleina ei ole niin hyviä! Haluan just niitä kokonaisia.. Miksi kukaan ei nyt voi vastata, sori nyt kun oon näin tyhmä :)

Vierailija
17/17 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuhun ja korviin.

Joskus ihan huvikseen laitan ne muovipussiin ja toinen päälle varmuuden vuoksi ja lätkäsen hintalapun pussin kylkeen.