Puolisoni valehtelee minulle
ja olen saanut sen selville vilpillisin keinoin. Mitä teen?
Kommentit (28)
Miehesi ei ole koskaan puhunut tästä naisesta, mutta kuitenkin tiedät, että on miehesi asiakas? Miten sen tiedät? Joko sillä, että miehesi on puhunut tästä naisesta tai sitten olet lukenut sähköposteja jo pidemmän aikaa. Tuskin yhden viestin perusteella tietää, onko kyseessä asiakas vaiko eikö.
Minä saan päivittäin viestejä miespuolisilta asiakkailtani ja kyllä me heidän kanssaan välillä viestitämme yksityisasioistakin.
Jos se oli siis joku ihan luvallinen, esim. että miehesi oli pyytänyt sinua tarkistamaan jonkun toisen meilin, niin voisitko sanoa erehdyksessä klikanneesi väärän viestin auki?
Jos taas olit penkomassa miehen sähköposteja siksi että et alunperinkään luota häneen ja etsit merkkejä pettämisestä, niin voisitko ottaa asian puheeksi ihan ilman todisteita, siis sanoa että sinulla on (syystä että) ollut sellainen tunne ettet voi luottaa häneen ja pelkäät että hän pettää. Katsoisit miten reagoi ja jatkaisit keskustelua siitä.
mikä tässä on epäselvää? Tai miten voisi antaa asian vain olla?
Mies on valehdellut. Mies on salaillut. Mies on aikonut tavata toisen naisen eikä ole kertonut sitä. Salaa jotain. Mikä on epäselvää?
Mitä minä tekisin? Sanoisin miehelle, että tiedän ettei hän ollut menossa Ouluun. VAATISIN saada tietää miksi valehtelee. Keskustelu ei lopu ennen kuin asia on selvä.
Parisuhteessa ei tuollaisia asioita salata. Sinulla, minulla ja jokaisella puolisolla on täysi oikeus saada selvitys tuollaisessa tilanteessa. Kenenkään ei tarvitse antaa miehelle vapauksia tapailla muita ihmisiä ja olla onnellinen jos sentään palaa hurvittelureissuiltansa takaisin kotiin.
Kyse ei välttämättä ollut kuitenkaan suhteesta, vaan esim. työhaastattelusta tms. (no joo, kaukaa haettua). Tiedätkö tämän naisen nimen? Tee Googlella kuvahaku ja saat ehkä siitäkin jotain vinkkiä onko sinulla syytä huoleen.
Millainen teidän suhde on viime aikoina ollur? Miten miehesi on suhtautunut sinuun ja sinä mieheen? Onko teillä seksiä? Luotatteko toisiinne? Mieti näitä, ehkä jotain alkaa avautua.
Voithan toki ihmetellä miehellesi, että joku hänen työkavwerisi (jonka nimeä et millään saa päähäsi= sanoi miehesi olevan menossa eri paikkaan kuin mihin on sinulle väittänyt menevänsä, että mistäs tässä on kyse? Kysy ohimennen, älä syyttele. Miehet sulkeutuu kuin simpukat jos niitä syyuttelee.
Ja voihan kyseessä olla se klassinen pettämisreissukuvio, ja toiselta meni pupu pöksyyn. Ehkäpä miehesi tajusi mitä saattaisi menettää.
siis miehelläni oli treffit toisen naisen kanssa ja mies valehteli siitä mihin on menossa. Näin yksinkertaisemmin. Treffit peruuntuivat. Miksi se valehtelisi jos kyseessä olisi viaton juttu?
on suurempi rikos, se hänen valheensa vai se miten sait sen selville.
on suurempi rikos, se hänen valheensa vai se miten sait sen selville.
Itse sain oman ukkoni valheesta kiinni, mutta en voinut käräyttää häntä, kun salaa olin puhelintaan penkonut... ;) onneks meillä oli kyseessä pikku valhe.... Mutta kyllä vitutti.
kerran tosin mies oli jättänyt vahingossa se oikea-sivuston auki ja siellä oli hänen profiilinsa, jälkeenpäin on selitellyt, ettei ikinä ole ko.sivuilla käynyt;) ;)