Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa törkeää etuilua bussissa

Vierailija
03.11.2005 |

Matkustin rattaiden kanssa bussissa. Bussiin mahtuu vain kahdet rattaat ja minä siis vein jo yhden paikan.

Bussin lähestyessä pysäkillä odotteli jo yksi äiti rattaineen kun toinen juoksi äkkiä rattaiden ja kaverinsa kanssa. Bussi pysähtyi ja pysäkillä ensin ollut yritti nousta bussiin. Tämän toisen rattailijan kaveri työnsi kädellä ensimmäisen äidin rattaita pois ja myöhemmin pysäkille tullut ryysi sillä välin bussiin sille ainoalle vapaalle rataspaikalle.

Paljon olen bussilla matkustanut ja kaikkein törkeintä käytöstä olen nähnyt juuri somaleilta. Miksi he ovat niin töykeitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit huutanut jotain niille.

Vierailija
2/8 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jso olisin ollut se pysäkillä ollut äiti, olisin kyllä nostanut äläkän ja vaatinut sitä etuilijaa poistumaan bussista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella törkeää että ei voi odottaa omaa vuoroaan. TODELLA ÄRSYTTÄVÄÄ TOIMINTAA!!!

Vierailija
4/8 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tilanne päättyi?

Vierailija
5/8 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huikkasi meille muille matkustajille että pyytäkää vaan nousemaan bussiin (vaikka eihän kolmia rattaita oikeasti saisi olla kyydissä).

Oli aivan huippu kuski muutenkin sillä kun itse nousin bussiin niin odotti pysäkillä että sain vaunujen jarrut päälle ja kysyi sitten joko voi lähteä.

Enpä ole sellaiseen kuskiin ennen törmännytkään.

ap

Vierailija
6/8 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisi saanut vaatia ulos sitä etuilijaa (turvallisuussyistä). Tuo etuilu oli kyllä törkeän kuuloinen tapaus! Olivatko etuilijat siis somaleita (viestin alussa ei mainita mitään siitä mutta lopussa viittaus?)

Minua harmittaa pääsääntöisesti se, että bussi kaahaa pysäkiltä jo ennen kuin on saanut rattaat kunnolla paikalleen. Usein niitä turvavöitä on miltei mahdoton saada laitettua kiinni, kun lukkiutuvat liikkeessä herkästi. Metro-lehtikassit on monesti asetettu siten, että turvakoukut eivät ole käytettävissä.

Vierailija
7/8 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että suomalaiselle etuilijalle olisi helpompi sanoa. Ihmiset (minäkin) eivät uskalla vähemmistöjä niin helposti läksyttää kun pelkäävät herättävänsä liikaa negatiivista huomiota.

Pelko ei ole aivan perusteeton sillä olen itsekin nähnyt kuinka somalinainen tönäisi vahingossa vanhempaa suomalaisrouvaa, joka kivahti kiukkuisesti että " Varoisitte vähän!" . Tähän somalinainen huusi kovaan ääneen että " Rasisti!" .

Vierailija
8/8 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihan hyvä, jos vaaditaan tasa-arvoa, että sitä tasa-arvoa olis sitten joka asiassa, eikä vain etuisuuksissa yms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan