Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän 8kk vanhat vauvat istuu?

Vierailija
21.08.2011 |

osaavatko jo istua ihan itse ja ilman että kaatuvat?

Onko syytä huoleen kun meidän poika vasta ihan äskettäin on oppinut istumaan tuettuna ihan ok, mut ei tulis vielä mieleenkään istuttaa ilman mitään tukea..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ole oppinut jos tuen kanssa istuu..

Vierailija
2/7 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos vähäisellä tukemisella istuu niin kyllä se kuukauden päästä viimeistää istuu jo tuetta. Mun 8kk vauva on istunut tuetta kuukauden, kun taas veljeni vuoden vanha vauva ei edes konttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän vauva istuu lyhyitä aikoja (10sek) jo ilman että tarvii pitää kiinni, mut koko ajan pitää olla vieressä kun kuitenkin muksahtelee koko ajan milloin minnekin suuntaan.. kun tuntuu että joidenkin vauvat istuu jo ihan sujuvasti ilman mitään apuja tuon ikäisenä ja nuorempanakin...

ap

Vierailija
4/7 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 8kk poika yrittää mennä itse istuma-asentoon ja onnistuu siinä jotenkuten...

Vierailija
5/7 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtäkkiä n. 7,5kk ikäisenä. Sitä ennen kellahti aina nurin jos yritti istua ilman tukea. Yllättävän äkkiä tosiaan oppi sen ja myös kehittyi niin, että nyt 8kk ikäisenä osaa jo mennä itse istumaan konttausasennosta tai tukea vasten nousten.

Vierailija
6/7 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa ottat käsillä tukea edestä tai sivusta. On ollut pisimmillään jopa pari minuuttia istuma-asennossa, mutta en uskalla jättää vielä ilman et olen vieressä. Syöttötuolissa istuu jo aivan suorassa.

Vierailija
7/7 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi konttaamaan niin itse hakeutui istumaankin.

MUTTA toisinaan istuskellessaan ja leikkiessään saattoi yks kaks kaatua selälleen että pää kopisi.

Teki sen niinkuin tahalteen eli unohti missä on...

t: nyt 11 kk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi