Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies ramppaa lapsuudenkodissaan

Vierailija
21.08.2011 |

muutimme miehen kotikaupunkiin toiselta puolelta suomea puoli vuotta sitten ja se taisi olla virhe.

Tuntuu että mies roikkuu appivanhemmilla aina.

tässä esimerkkiviikko:maanantaina mies kävi anopilla syömässä, minä lasten kanssa kirjastossa odottelin monta tuntia että pääsisi hakemaan meidät pois, sitten mies meni työmatkalle mistä palasi loppuviikosta, lähti työpaikan juhliin illalla ja anoppilaan yöksi missä kului suuri osa eilistä lauantaitakin. sunnuntaina eli tänään käytiin anopin kanssa kahvilla koko porukka (mies halusi äitinsäkin mukaan kahvilaan) ja nyt pirahti puhelin että vanhempansa tarvitsevat jonkun johdon. mies kirmasi sinne kaupan kautta...

appivanhemmat ovat autoilevia, keskustassa asuvia ihmisiä, silti he pyytävät aina miestäni tuomaan jotain, ostamaan jotain, virittämään jotain. Hän on heidän tykönään keskimäärin kolmena iltana viikolla ja viikonloppuisin usein molempina päivinä.koska hän myös matkustelee paljon, olen tosi paljon lasten kanssa. tunnen itseni pirttihirmuksi kun kiehahdin tuosta että johtoa pitää mennä heille ostamaan mutta olen väsynyt tähän yksinhuoltajamaiseen elämään.

onko kohtalotovereita?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika karmea anoppi, joka pyytää perheestä vain oman lapsensa syömään, taas kerran huomaa, ettei pitäisi omissa appivanhemmissaan ihan pikkujutuista hermostua.

Jutelkaa miehen kanssa, sano suoraan, että tuo on ihan mahdoton ja järjetön tilanne, ja että jatkossa kyläilette sovitusti joko koko perheellä, tai jos miehesi kaipaa siellä omaa aikaa tv:n äärellä, niin sekin pitää tapahtua sovitusti ja reilusti niin, että sinullakin on sitä omaa aikaa (ja mies vie vaikka lapsia joskus jonnekin).

Vierailija
42/44 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika. Ei näissä tapauksissa oo kyse siitä, että vaimo on pirttihirmu. Vaan siitä, että mies on kiinni vanhemmissaan, ja antaa niiden pompottaa itseään kuin pikkupoikaa. Napanuora katkaisematta, niin kuin joku sanoikin!

Ei muuta kuin asiallinen, rauhallinen keskustelu puolisosi kanssa. Kerro, miten sinä koet asin, miltä sinusta tuntuu, ja miltä tilanne näyttää itsestäsi. Kerro, että miehesi on TEIDÄN perheenne jäsen, ja että aivan ehdottomasti teidän perhe on etusijalla vanhempiin nähden. Tuo on vanhempien tapa pitää lapset pauloissaan, kun juoksuttavat aikuista lastaan tuolla tavalla. Tämä on kaikkien avioparikurssien perussettiä.

Toivottavasti miehesi ymmärtää tilanteen, ja osaa ITSE aikuisena laittaa rajat vanhemmilleen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain naiset tekemään muutama lapsi ja sitten omalle äidille ja isälle yksin syömään ja auttelemaan heitä kotihommissa, vaikka itsekin kykenevät.

Mies kyllä voi illat olla kotona lastensa kanssa ja tehdä heille ruoat ja leikkiä lasten kanssa ja hoitaa siivoukset ja kotityöt lastensa kanssa.

Tärkeintä että äiti jaksaa ja voi hyvin ja pääsee omaan lapsuudenkotiinsa syömään ja katselemaan telkkaria oman isän kainaloon!!!

Vierailija
44/44 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän sama mutta mies kyllä saa ottaa meidän lapsen mukaan, mutta jos minä tulen, alkaa kyräily. Nyt mies on varmaan ruvennut ymmärtämään että vanhemmat on liikaa meidän asioissa kiinni muttei kehtaa sanoa vastaan. Meillä kun se ei jää pelkästään siihen että mies menee vanhemmilleen vaan että vanhemmat tulevat meille ihan yllättäen välistä. Pitäisi olla leipomuksia ja kahvia pöydässä vaikka olisin juuri tullut suihkusta. Anopilla ikävä tapa että jos hän soittaa niin minulla ei ole aikaa edes lasta syöttää kun lapsi pitäisi olla jo autossa. :(