Mulla on 30kg ylipainoa......NYT INNOSTUIN LAIHDUTTAMISESTA!
Ajoin muuttaa elämäni :) Tästä hetkestä lähtien. Muita mukana?
Kommentit (67)
joten siihen tähtään nyt aluksi. Itse ajattelin ihan perus syö vähemmän kuluta enemmän metodilla :) Syön 5kertaa päivässä pieniä aterioita ja järkevästi, jätän herkut KOKONAAN pois, koska herkkujen ahmiminen on mulle se suurin ongelma. Joten jätän kokonaan ne pois. Ei alkoholistikaan pysty tekemään niin että juon vain yhden kaljan viikossa. Mulla alkaa viikottainen liikunta harrastus ja käyn kävelyillä 1-2kertaa viikossa,liikuntaa ei ole paljon,mutta edes vähän ja pitää poissa kaapilta :D myöhemmin aloitan kuntokeskuksessa kun tuohon lähelle valmistuu.
Ruokavalio ja liikunta? t.Yksi mukana olija
Painoa on enemmän kyllä kun teillä muilla, mutta pari viikkoa sitten tehnyt päätöksen elämäntapa muutoksesta. Nyt jättänyt vaan herkut pois kokonaan ja syönyt pieniä annoksia useasti päivässä, liikuntaa en ole vielä innostunut lisäämään, mutta eiköhän sekin kohta.
Painoa n.145kg ja tavoitepaino muutaman vuoden päähn 70kg. Vaakaa en aio edes ostaa itelleni, mittailen senttejä vyötäröltä ja käyn vaa'alla sitten kun on neuvoloita tyttären (11kk) kanssa:)
Nesteet on lähteny jo hyvin kiertämään, viikossa lähteny 7senttiä vyötäröltä ja nilkat kaventunu huomattavasti
foormuille kirjautumaan,IHAN HUIPPUA! että teitä on näin monta:))))
Sähköpostiisi tulee se linkki, millä pääset sen jälkeen sinne aina. Mäkin olen siellä ja tosi mahtava juttu!
Liittykää muutkin, kaikki innolla mukaan laihduttamaan hyvässä seurassa:)
Niitä pääsee lukemaan, kun on rekisteröitynyt foorumille, tervetuloa kaikki:)
Hyppäsin vaa´alle ja se näytti 100,6 kg! En ikinä ole painanut näin paljon vaikka jo monta vuotta olen ollut todella läski. Vielä keväällä paino oli parhaimmillaan 94,5kg. Odotin pääseväni kasilla alkavaan kymmenlukuun ;-(((
Kävin liittymässä foorumille mutta ainakaan vielä ei ole tullut vahvistusta.
kaikkia? Onko viestejä poistettu?
Kävin liittymässä foorumille mutta ainakaan vielä ei ole tullut vahvistusta.
Minulle se tuli saman tien.
Maanantaina alkaa go fat go haaste, johon olen lähdössä mukaan. Pudotettavaa 40kg.
liityin ilmaiseen go-fat-go haasteeseen joka alkaa maanantaina. Olin siinä myös tammikuussa ja sain 6vko pois 8kg ja sen jälkeen jatkoin pisteillä. Yhteensä lähtenyt 13kg. Koko kesän ollut piittaamatta syömisistä ja vain 2kiloa tullut takaisin. Ma loppuu tämä hiilarikoukku, ihanaa!
Pudotettavaa myöskin se n. 30 kiloa. Juuri viime torstaina kirjoittauduin sisään Hyvän Painon Ystäviin ja nyt kaksi päivää on ohjeiden mukaan menty ja koitettu sisäistää ohjelmaa. Onneksi tälläinen ryhmä on tullut Painonvartijoiden tilalle meille, joiden on vaikea laihduttaa ilman ryhmän tukea :)
pudotettavaa olisi vielä 15kg ja 17kg on lähtenyt jo pois.
Toivottavasti monet laihduttamisesta kiinnostuneet liittyvät, niin foorumista tulee aktiivinen.