Mulla on 30kg ylipainoa......NYT INNOSTUIN LAIHDUTTAMISESTA!
Ajoin muuttaa elämäni :) Tästä hetkestä lähtien. Muita mukana?
Kommentit (67)
itselläni myös tuo 30kg pudotettavissa, mutta lähinnä esteettisistä syistä. Ei ole vielä tullut terveysongelmia, joita kyllä halúaisin jatkossakin välttää. Oma mies ei tykkää vartalostani näissä mitoissa, minulla kun vielä suurin osa tulee vatsaan ja kasvoihin/kaulaan, joten en kovin paljoa naisellisemmalta näytä näin pulleana.
Ja muutenkin olen kyllästynyt olemaan näkymätön ja se "hyvä jätkä". Olisi kiva saada olla taas viehättävä nainen, myös ihan omalle kullallenikin. Alkaa tuo seksielämä kärsiä, vaikka mies väittää, että vain stressistä johtuu.
ylipainoa. Teen kaikkeni, nyt ensimmäistä kertaa tosissani.. en aio luovuttaa! Tsemppiä kaikille :)
itselläni myös tuo 30kg pudotettavissa, mutta lähinnä esteettisistä syistä. Ei ole vielä tullut terveysongelmia, joita kyllä halúaisin jatkossakin välttää. Oma mies ei tykkää vartalostani näissä mitoissa, minulla kun vielä suurin osa tulee vatsaan ja kasvoihin/kaulaan, joten en kovin paljoa naisellisemmalta näytä näin pulleana.
Ja muutenkin olen kyllästynyt olemaan näkymätön ja se "hyvä jätkä". Olisi kiva saada olla taas viehättävä nainen, myös ihan omalle kullallenikin. Alkaa tuo seksielämä kärsiä, vaikka mies väittää, että vain stressistä johtuu.
olen kyllästynyt siihen että mitään ei voi laittaa päällensä. Olen myös nuori ja sinkku joten olisi kiva näyttää taas siltä kuin hoikkana näytin.
Ihan kamala juttu muuten, olin ihan hoikka tyttö 19-vuotiaaksi asti mutta masennus lihotti nopeasti jopa 5 vaatekokoa parissa vuodessa. Ihmiset lakkasivat huomaamasta minua kaikissa tilanteissa. Rakkaat isovanhempanikin alkoivat kohdella kuin tautista, muut sukulaiset vain huomauttelivat painosta ilkeästi. Kolme vuotta sitten laihduin taas solakaksi ja yhtäkkiä ihmiset kuuntelivat mitä sanoin, pojat osoittivat kiinnostusta ja sukulaiset kehuivat. Oksetti sellainen. Olin taas ihminen vaikkei mikään muu ollut muuttunut kuin vaatekoko.
Uusi masennuskausi toi kilot takaisin ja nyt haluan niistä taas eroon. Tällä kertaa pysyvästi. Olen jo heinäkuusta saanut ihan jos paljain silmin nähden painoa putoamaan. Liikunta ja ruokavalio ovat tärkeitä, herkut olen jättänyt nyt alkuvaiheessa pois, samoin alkon. Tiedän edellisestä laihdutuksesta mikä itselleni toimii joten on jotenkin helppo kulkea raivattua tietä, mutta muistan miten stressaavaa se oli ensimmäisellä kerralla.
Itseluottamusta ja tsemppiä kaikille!
Voin perustaa foorumin, katson jos vaikka saisi salasanalla tms. varustettuna, jos sinne kehtaisi sitten jopa vaikka niitä kuvia kannustukseksi latailla. Olisiko täällä oikeasti halukkaita käymään foorumilla?
Nimittäin nyt voisi olla hyvä sauma saada aika samassa vaiheessa olevia ihmisiä kokoon, varmaan vauvapalstan piiristä meillä on muitakin yhteistä kuin vain tietty paino.
Nimim. 106kg/177cm
Aloitin tosin laihdutuksen jo kuukausi sitten käydessäni vaa'alla ja huomatettasi itseni taas lihoneen. Painoa silloin oli jo melkein 100 kg, nyt 96 kg. Tavoite on että jouluun mennessä painaisin alle 90 kg ja ensi kesään mennessä alle 85 kg. Aivan huippua olisi jos painon saisi alle 80 kg:n.
Lisää porukkaa mahtuu mukaan, käykää liittymässä!
Perustamalla oman laihdutuspalstan? Sinne kohta mainoksia sun muuta kun av-mammojen määrä lisääntyy?
Veikkaanpa ettei ko. palstan perustaja ole av-mamma vaan joku, joka huomannut täältä selkeän kohderyhmän.
En uskaltaisi liittyä.
Hienoa jos olen väärässä.
mutta voin vilpittömästi kertoa etten vielä tiedä miten ilmaisfoorumeilla tehdään bisnestä! Foorumille on nyt kirjautunut neljännessataa ihmistä, eli enemmän kuin uskalsin odottaa, mutta tuskin tältä "kohderyhmältä" vielä kovin paljon rahaa saa lypsettyä :)... Täytyykin miettiä saisiko rekkautumisen yhteydessä jotenkin vielä lypsettyä verkkopankkitunnuksia...? Ei vaan, "ihan oikea läski av-mamma", jolla ei ole yhtään bisnestajua, perusti ihan ilmaiseksi ilmaisfoorumille pienen ryhmän, johon saa liittyä jos haluaa jakaa laihdutuskokemustaan muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Tervetuloa! :)
T: Equilibre eli foorumin perustaja, tosin joku muu se oli kun ehdotti tällaista väylää keskustelujen jatkamiselle
PS. Mahtaako vauva-palstalla edes saada mainostaa muita foorumeja?
Onhan täällä blogeistakin keskustelua ja linkkejä niihin.
Tämä ketju hukkuu ajan kanssa, kun tulee koko ajan aiheita. Olisi hyvä muutenkin olla vähän suljetumpi palsta. Olisko jollakin energiaa ja taitoa oman foorumin aloittamiseen?
Mä voin tulla kans mukaan. Tosin aloitin jo kesäkuussa, mutta lisätsemppiä tarvitaan aina vaan.
Aloitin n. viikko sitten. Mulla on sairaalloinen ylipaino :( Nyt olen saanut masennuksen paremmalle tolalle ja jaksaa laihduttaa. En ole virallisia kilomääriä laittanut tavoitteeksi. Eka tavoite on saada 3 vaatekokoa pois.
Aloitin tässä pikkuhiljaa. Ylipainoa 30kg
Miten laihdutatte? Itse mietin päälimmäisenä nyt että punnitsenko itseäni viikottain vai hylkäänkö vaan kaappiin? Vaaka toisaalta kertoo hieman kun paino laskee että teenkö oikein, jos ei laske niin teen jotain väärin. Mutta taas lukujen kyttäys on aikasemmin aiheuttanut turhautumista,jos toivottuja muutoksia ei synny (hetkessä) ja helposti heitän hanskat tiskiin/masennun.Ap
Heippa AP! Minulla aivan sama juttu tuon vaa'an suhteen. Siksi olenkin jättänyt sen jo ajat sitten laihdutuksesta pois. Seurailen vaatekokoja. Ennen vaatekokoni oli 48, nyt 38. Ihan virallisterveellisellä ruokavaliolla olen mennyt. Se, että tuntuu hyvältä, on tärkeintä.
"Heippa AP! Minulla aivan sama juttu tuon vaa'an suhteen. Siksi olenkin jättänyt sen jo ajat sitten laihdutuksesta pois. Seurailen vaatekokoja. Ennen vaatekokoni oli 48, nyt 38. Ihan virallisterveellisellä ruokavaliolla olen mennyt. Se, että tuntuu hyvältä, on tärkeintä."
Olen tuon viestin kirjoittaja ja otan itselleni tässä nyt nimimerkin LB. Tunnistatte siitä sitten.
Laskutavasta riippuen ylipainoa on 30-40kg ja omaan hyvänolon painoon 20 kg. "Viihdyn" lihaisampana kuin nykyihanne on, mutta liika on todellakin liikaa.
Syksyn mittaan tavoite on karistaa kymmenisen kiloa pois, pikku hiljaa, vastustaen kerrankin nytäkkiänekilotlähtee-paniikkia, joka on pelkkä turmellus. Sallin jopa vähän herkkuja, mikäli näyttää siltä että maltillinen herkuttelu ei riistäydy.
Samalla toivon että rahaakin jäisi säästöön, sillä nyt menee ruokaan (erikoisherkkuja joka aterialla) ja makeisiin herkkuihin ihan sairaasti rahaa.
tulen mukaan. En tieda tarkalleen paljonko painan, veikkaisin etta n 95kg. Tavotepaino olisi joku 70kg tienoilla. Olen 174cm pitka. En omista puntaria, enka halua sita ostaa, joten vanhat vaatteet toimikoon mittarina ja oma olo ja kaverin luona voin valilla punnita itseni.
Minunkin pitaa jattaa kaikki herkut pois. Olen samaa mielta tuon alkoholisti kommentin kans, eihan heillakaan onnistu yksi kalja viikossa. Mullakaan ei siis onnistu mikaan karkkipaiva, vaikka se mukava olisikin.
Liikuntaa taytyy alkaa harrastamaan. Haluaisin "hurahtaa" johonkin lajiin, mutta en tieda mihin, en ole ikina harrastanut liikuntaa.
Mutta tama hiljaa hiipinyt ylipaino on todella masentavaa ja on viimeisen vuoden aikana alkanut rajoittamaan menojani kun en kehtaa menna mihinkaan eika oikeasti ole mitaan vaatteita jotka mahtuvat, enka halua ostaa uusia.
kiloklubi on ollut apuna laihdutuksessani.