Mulla on 30kg ylipainoa......NYT INNOSTUIN LAIHDUTTAMISESTA!
Ajoin muuttaa elämäni :) Tästä hetkestä lähtien. Muita mukana?
Kommentit (67)
Täältä tulisi varmasti keskustelijoita!
Aion punnita itseni joka lauantai.
Mukana ollaan ja pudotettavaa on 35 kg.
Tosin aloitan vasta maanantaina kunnolla, kun tänään ja huomenna on juhlia. Enkä tahdo heti alussa alkaa tekemään numeroa laihdutuksesta.
Mutta mukana silti :)
Itse aion käydä vaa'alla vain silloin tällöin, ehkä max. kerran kuussa. -30kg olisi tavoite.
Aikarajaa ei ole ja laihdutusmetodi vielä vähän hakusessa. Meinasin ainakin pienentää annoskokoja ja vähentää roskaruoan ja herkkujen syöntiä. Kokonaan en lopeta, siitä ei tule mitään, kun jossain vaiheessa kuitenkin käy himo liian kovaksi ja silloin luovutan kokonaan. Tällä kertaa yritän pitää "kohtuus kaikessa" -ohjeen mielessäni.
Motivaatiota sain, kun huomasin laihtuneeni jo 4 kg sitten kevään ihan vain vähentämällä herkkuja. :) Mahdun jo toiseksi suurimpiin housuihini. :D Juuri ja juuri... :D
Anne
olen käynyt tällä viikolla kahdesti uimassa, pururadalla kävelemässä ja yhdellä pitkähköllä pyörälenkillä tänään.
Pudotettavaa on semmoiset 35 kiloa. Liikunta on ollut minulle aina helpompaa kuin ruokavalio, mutta siihen ruokavalioon olisi nyt tarkoitus panostaa.
-95 kg
Pituutta 173 cm, ikää 40 ja painosta ei ole varmaa tietoa kun en omista vaakaa mutta ehkä jotain 80 kg. Kuopuksen syntymän jälkeen paino jotenkin vaivihkaa jäi, ei enää lähtenyt raskauskilot imettämällä ja töihin palattuani kilot on vaan pikku hiljaa kivunneet ylöspäin. Liikuntaa en muka ehdi harrastamaan kuin satunnaisesti kun arki on muka niin kiireistä, ja etenkin tässä aion ottaa itseäni niskasta kiinni. Ja tietysti ruokavaliossa: ei mitään ananas-raejuusto-linjaa vaan kevyitä pieniä valintoja joka päivä.
Uskon, että nämä ovat ne eväät, joiden avulla voin taas jouluna katsoa itseäni tyytyväisenä peiliin. Tuo itseinho tässä onkin kaikkein raskainta: olen aina ollut hoikka ja ruumiinrakenteeltani siro, joten nämä ylikilot höllyvät kaulassa, vatsassa ja käsivarsissa todella selvästi. Ei siis mitään sellaista kauttaaltaan pientä pyöreyttä ja pehmeyttä vaan oikeita pusseja tietyissä kohdin.
Inhottaa, kun asuvalintoja ohjaa se kuinka hyvin ne piilottaa ongelmakohdat eikä se, mikä mielestäni näyttää hyvältä ja kauniilta. Lisäksi olen päätynyt ostamaan pelkkiä huonolaatuisia ja halpoja retkuja, koska jo pari vuotta olen ajatellut että "nyt alkaa laihdutus joten ei viitsi nyt ostaa laadukkaita isoja vaatteita kun ne kohta jää liian isoiks kuitenkin".
No, ei ole jääneet. Mutta nyt kyllä lähtee! En todellakaan aio olla se kaapuun pukeutunut valas-mamma ens kesänä esikoisen rippijuhlissa!
Nim. Minni
Haluan pudottaa painoani 23 kiloa. Paino on tullut nopeasti, voi kun lähtisikin yhtä nopeasti:) Olen lihonut makeaa syömällä ja aion nyt radikaalisti vähentää sitä sekä liikkua enemmän.
Olen motivoitunut ja voisin tulla vaikka livetapaamisiinkin, jos pääkaupunkiseudulla olisi.