Toimiva apu halkeileviin suupieliin!
Mulla on joulukuusta asti ollut suupielet enemmän ja vähemmän auki. Kaikki on kokeiltu: B-vitamiinin lisääminen ruoan ja tabujen muodossa, bephanten, valkovaseliini, hydrokortisoni, pimafucort (en muista kirjoitetaanko noin) yms yms.
2 viikkoa sitten tilanne oli mennyt tosi pahaksi, oli äärettömän kipeät suupielet. Epätoivoissani illalla laitoin vauvojen sinkkivoidetta suupieliin ja kappas, aamulla suupielet lähes parantuneet! Laitoin lisää ja iltaan mennessä olivat täysin parantuneet. Tilanne pysyi hyvänä eiliseen asti ja aamulla taas suupielet kunnolla auki... No äsken ( n. 3 h sitten) laitoin sinkkisalvaa ja NYT JO suupielet on lähes parantuneet.
Eli enpä voi muuta ku suositella tätä muillekin samasta vaivasta kärsiville :)
Hauskaa viikonloppua!
Kommentit (5)
Minulla auttaa Lansinoh. Talvella käytän sitä huulirasvana eikä ole suupielet aukeilleet moneen vuoteen.
Lääkäri määräsi penisilliiniä ja herpervoidetta. Niillä lähti ja ei ole tullut takaisin. Imetin tuolloin, joten en voinut käyttää tvsmälävkettä.
Herpestä mulla ei oo koskaan ollut.
Niin haavoihin kuin huonoon ihoonkin. Olen huomannut tämän vuosien kuluessa, ja aina kun huomaan, että ilmestyy finnejä ja epäpuhtauksia, niin muistan, että olenpas unohtanut sinkkitabletit. Kun taas alan ottamaan päivittäisen sinkkilisän, ovat kaikenlaiset iho-ongelmat poissa kahden viikon kuluttua
Mulla auttaa tuohon parissa päivässä aina Sibicort-voide apteekista. Johtuu kuulemma jostain sienestä.