Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

piti tänään muuttaa, mutta

Vierailija
20.08.2011 |

miestä ei oo näkyny. Lähti illanviettoon (syömään) ja ilmoitti tulevansa viim. klo 23. Eipä oo näkyny. Oon vauvan kans pakannu hulluna koko viikon, kun mies töissä ja tänään siis piti muuttaa. Muuttomiehet ja apujoukot tilattu, mutta joudun perumaan. Valvoin tietty koko yön ja nyt voimia just ja just lapsiin. Tällainen suhde ei taida olla mua varten, joten aamuyöstä tein päätöksen, että eroan.

ens viikolle uudet muuttomiehet ja uus koti ilman miestä. kun nyt vaan kestäis tätä kaaosta. Kaikki vaatteet ja astiatki pakattu :(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhaan paikkaan, vai oliko vuokrasopimus laitettu vain miehen nimiin?

Vierailija
2/22 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jostain syystä ukon tavarat EI olisi tulleet mukaan. minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. ihan oikein...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go sis, go. Laita se avioerokin vireille heti maanantaina. On niin kätevää olla yh, ei tarvitse enää odotella miestä avuksi yhtään mihinkään.

Vierailija
4/22 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis ennenkin tehnyt noin??? jos on eka kerta niin aika pyllystä oot... mitä jos miehelle on sattunut jtn???



Jos ei eka kerta niin tuen päätöksesi!!!!! Harmia siitä vaan seuraa jos jatkat...

Vierailija
5/22 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa jä jättäisit miehen tavarat vanhaan asuntoon.

Vierailija
6/22 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis ennenkin tehnyt noin??? jos on eka kerta niin aika pyllystä oot... mitä jos miehelle on sattunut jtn???

Jos ei eka kerta niin tuen päätöksesi!!!!! Harmia siitä vaan seuraa jos jatkat...

Ei ole kyllä aiemmin ihan tälleen toiminu. Eikä sille mitään ole sattunut. Meillä ollut vähän kireät välit pari viikkoa tän muuttohässäkän takia ja mies kaiketi päätti rentouttaa hermoja oikein viimeisen päälle. Enkä mä pysty jatkamaan sen kanssa enää. Olen kerrasta poikki-tyyppi. Ei just nyt edes kiinnosta missä on luuhannu. V-mäisintä tämä kaaos, josta nyt pitäis itekseen selvitä. Onneksi se uusi asunto on ihana:) Yritän keskittyä sisustusideoihin ja lapsiin enkä ajattele koko miestä. Suren sit joskus kun on aikaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun miehensä ei tullut yöksi kotiin illanvieton jälkeen. Oli kanssa pistämässä välejä poikki, kunnes mies soitti sairaalasta: oli ryöstetty ja hakattu tajuttomaksi.

Vierailija
8/22 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai mä nyt edelleen aion muuttaa, vaikka en just tänään. Siellä se sama asunto meitä odottaa tyhjillään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis ennenkin tehnyt noin??? jos on eka kerta niin aika pyllystä oot... mitä jos miehelle on sattunut jtn???

Jos ei eka kerta niin tuen päätöksesi!!!!! Harmia siitä vaan seuraa jos jatkat...

Ei ole kyllä aiemmin ihan tälleen toiminu. Eikä sille mitään ole sattunut. Meillä ollut vähän kireät välit pari viikkoa tän muuttohässäkän takia ja mies kaiketi päätti rentouttaa hermoja oikein viimeisen päälle. Enkä mä pysty jatkamaan sen kanssa enää. Olen kerrasta poikki-tyyppi. Ei just nyt edes kiinnosta missä on luuhannu. V-mäisintä tämä kaaos, josta nyt pitäis itekseen selvitä. Onneksi se uusi asunto on ihana:) Yritän keskittyä sisustusideoihin ja lapsiin enkä ajattele koko miestä. Suren sit joskus kun on aikaa.

ap

miksi siis peruit sen muuton jos kerran aiot kuitenkin muuttaa siihen ihanaan uuteen asuntoon...? Onhan se uusi asunto vain sinun nimissä, jos aiot siihen ilman miestä muuttaa?

Vierailija
10/22 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten se olis hoidettu. Jätä miehelle sen kamat ja lappu, et moido.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siihen asuntoon, mistä olette lähdössä, ole seuraavat asukkaat tulossa?

Yleensä on. Yleensä muutot on ketjussa, 2-5 perhettä muuttaa yhtáikaa.

Vierailija
12/22 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi ihmeessä peruit muuton?

kai mä nyt edelleen aion muuttaa, vaikka en just tänään. Siellä se sama asunto meitä odottaa tyhjillään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi ihmeessä peruit muuton?

en vaan jaksa sitä härdelliä tänään. Muuttomiehet siirsin tiistaille. Asunto molempien nimissä. Ja tähän nykyiseen ei vielä kukaan muuta, kun menee myyntiin ja meillä käyttöoikeus kuun loppuun, mutta ens viikolla tiedossa reissu ja mies viikot töissä, joten siksi piti tänään hoitaa muutto.

Mies saa ettiä oman asunnon. Jos ei eti niin me etitään.

ap

Vierailija
14/22 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko mies tullut kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap onko mies tullut kotiin?

KETJU VUODELTA 2011.

Tuskin ap enää miestä odottaa.

Vierailija
16/22 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasko se vauvakin pakata?

Vierailija
17/22 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies perusteli käytöstään?

Vierailija
18/22 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osasko se vauvakin pakata?

Eiköhän se nyt jo osaa kun on about 11-vuotias tätä nykyä.

Vierailija
19/22 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa.

Vierailija
20/22 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vanhaan paikkaan, vai oliko vuokrasopimus laitettu vain miehen nimiin?

Sekava aloitus. Miksi piti mutomiehet perua ja auto? Jos mies ei paikalla? Mitä siihen miestä tarvittin jos oli jo tulossa muuto miehet ja auto.Ihan on keksitty juttu.Kämpästä lähdetän pois se päivä kun irtisanomisaika täytyy.Mutta varakaita kun voivat mutaa milloin vain ja siirellä autoa ja mutto miehiä: Sitäkin kun tulle Lasku!