Äitejä Vantaalta?
Itse olen 22 vuotias ja minulla on kaksi lasta, 2,5v ja 11kk. Minulla ei ole paljon ystäviä eikä varsinkaan sellaisia joilla olisi lapsia. Jos sieltä löytyy joku, joka kaipaisi myös seuraa ja lapset olisivat vielä pieniä, niin olisi mukava kuulla:) Ja ehkäpä jutella joskus enemmänkin.
Kommentit (28)
Osaisiko joku perustaa esim. googleen tms. ryhmän, jonne voisi kirjautua ja sopia puistotreffejä jne. kun meitä näyttää olevan näin monta, jotka kaipaisi seuraa ? Tekisin itse jos osaisin... :/
T:yksi yksivuotiaan äiti
minulla hiukan sinua vanhempia lapsia joilla on lapsia. Missä päin Vantaata asut?
koivukylässä. Täälläkään en ole kehenkään tutustunut kun meidän talonyhtiössä on kaikki lapset jo melkein kouluiässä.
..olisi yhden lapsen äiti Ilolasta, olen kylläkin sinua kymmenisen vuotta vanhempi.. :)
kaipaisin seuraa esim, leikkipuistoihin, kahville, kyläilemään. Ja koska hoidan lapsia kotona, niin varsinkin tuo isompi jo kovasti kaipaa muiden lapsien seuraa, pikkusiskosta kun ei vielä kunnon leikkikaveriksi ole:)
ap
Ensi viikolla alkaa seurakunnan avoimet päiväkerhot. Vaikka ei kirkko tms kiinnostaisi, kannattaa niihin mennä mukaan, koska siellä tapaa muita äitejä ja lapsia. Itsekin olen menossa juuri tämän takia. Kerho on kerran viikossa ja olen kuullut että sieltä voi löytää seuraa. Kerhoissa ei ennakkoilmottautumista, voi vain mennä:
Ilola TI 9.30-11
Tammisto TI 9.30-11
Ristipuro TO 9.30-11
Kartanonkoski PE 9.30-11
Tikkurila PE 9.30-11
- Alkavat ensi viikolla.
Olisiko Tikkurila tai Ilola lähimmät sinulle?
Mitä niissä kerhoissa sitten tehdään? Onko se ohjattua toimintaa vai millaista?
ap
..on avoin päiväkoti Ukko-Pekka. Osoite on Asematie 3. 8avoinna 8:30-15) Lapset mukaan ja sinne. Kannattaa otta kolikoita mukaan niin saat kaffetta ja keksiä. Lapset saa askarrella ja siellä on laululeikkituokioita jne jos haluaa osallistua. Ja lisäksi, sitä seuraa sekä sulle että lapsille. :)
Olen samanikäinen kuin sinä ap :)
Ehkä voimme törmätä joku päivä vaikka puistossa? :)
Mitä niissä kerhoissa sitten tehdään? Onko se ohjattua toimintaa vai millaista?
ap
Olen ekaa kertaa menossa, mut näin mulle suositteli muut mammat kun itkin että ei oo seuraa mulle eikä lapselle päivisin.:) Tää sama esite tuli postin mukana viime viikolla..
http://www.vantaanseurakunnat.fi/tikkurila/seurakunnan-toiminta/lapsill…äiväkerhot
Tosta nettisivulta puuttuu osoitteet.
Ne lukee tässä:
Ilola: Soittajankuja 1
Tammisto: Tammistonkatu 29 B
Ristipuro: Simonkyläntie 11
Kartanonkoski: Hagelstamintie 20 A
Tikkurila: Unikkotie 5 B, 2 krs.
Avoin toiminta
Avoin päiväkoti Ukko-Pekka
Asematie 3, II kerros (sisäpiha)
01300 Vantaa
(09) 8392 4693
Avoinna Vantaan koulujen toimintapäivinä
ma-to klo 8.30-15.15 ja pe klo 8.30-14.30
Työntekijät: Anne Hämäläinen ja Tiina Saarikko
Avoin päiväkoti Ukko-Pekka on vanhempien ja lasten kohtaamispaikka, jonne voit vapaasti tulla lapsesi
kanssa leikkimään ja tapaamaan muita vanhempia sekä nauttimaan hauskasta yhteiselosta
Avoimessa päiväkodissa vastuu lapsesta on vanhemmilla
Ohjatut tuokiomme ovat ilmaisia. Teemapäivän hieronta yms. ovat maksullisia.
Kahvia ja pientä kahvileipää on tarjolla päivittäin pientä korvausta vastaan
Tulethan terveenä avoimeen päiväkotiimme
Muistathan pestä omat ja lapsesi kädet tullessasi ja lähtiessäsi tartuntojen ehkäisemiseksi. Valvothan lapsesi käsienpesua!
HYVÄT TAVAT LUOVAT YHTEISEN VIIHTYVYYDEN!
Koivukylän Perhekahvila
keskiviikkoisin klo 9.30-12
Havukosken nuorisotalo
Eteläinen Rastitie 14
Koivukylästä myös :)
Perjantaisin on avoin pk Hansin päiväkodin viereisessä rakennuksessa, siellä on tosi mukavaa :) tule ihmeessä sinne ensi pe :)
mulla 2v 5kk ja pienin 7,5kk, asutaan korson lähellä. tosin olen sua lähes 10v vanhempi
seuraa kaipailee myös
Koivukylästä (tai Asolasta) 26v äiti ilmoittautuu. Minulla on 3,5v ja 1v11kk lapset.
Koivukylässä lähimmät seurakunnan perhekerhot ovat Asolan seurakuntatalolla (asolanväylän varrella Peijaksen sairaalasta Sittarille päin, punavalkoinen rakennus) tiistai 9.30-11.00
Ja Rekolan kirkolla (Kustaantie, mäen päällä punatiilinen rakennus) torstai 9.30-11.00
Perjantaisin on myös avoin päiväkoti Peijaksen sairaalan mäellä, vaaleansininen parakki vastapäätä Hansin päiväkotia. Avoinna 9-13 - mutta suljettuna pe9.9. kehityspäivän takia.
siellä aluksi hartaushetki, sitten aamupala - tarjolla puuroa, kahvia, mehua, näkkileipää hintaan euro/perhe. Sitten vapaata leikkiä, juttelua, saa askarrella halutessaan. Lopuksi loppulaulut ja leikit.
jos jotakuta oikeasti kiinnostaa tavata esim leikkipuistoissa tai jotain muuta niin olisi mukava.
Mieluiten läheltä koivukylää niin tapaamiset olisi helpompi järjestää:) ja lapsi/lapsetkin vois tietty olla jo kivassa leikki-iässä, että tolle isommalle 2,5 vuotiaalle olis seuraa:)
Laitan sähköpostin niin voi laittaa viestiä jos kiinnostaa:)
t1231@luukku.com
ap