Äitejä Vantaalta?
Itse olen 22 vuotias ja minulla on kaksi lasta, 2,5v ja 11kk. Minulla ei ole paljon ystäviä eikä varsinkaan sellaisia joilla olisi lapsia. Jos sieltä löytyy joku, joka kaipaisi myös seuraa ja lapset olisivat vielä pieniä, niin olisi mukava kuulla:) Ja ehkäpä jutella joskus enemmänkin.
Kommentit (28)
ei kovin uskonnollista menoa :) vaikka seurakunnankerho onkin.
Itse kävin molempien lasten kanssa siellä. Tutustui muihin alueen äiteihin, lapset saivat touhua ja seuraa myös.
Tikkurilassa avoinpäiväkoti. lisäksi leikkipuistoihin rohkeasti ja juttelemaan muiden äitien kanssa :)
Itse emme enään asu vantaalla ja lapsetkin jo vähän vanhempia :)
Facebookissa on ryhmiä, esim Korson alueen äidit ja Korson lapsiperheet. Muiden alueiden fb-ryhmistä en tiedä, kun olen itse Korsosta ja 2-vuotiaan pojan äiti :)
Mulla on kaks lasta vanhempi 3v ja nuorempi 8kk.
Asutaan tässä Havukoskella ja olen itsekkin 22 vuotias :)
MLL:n Korson perhekahvila avautuu jälleen torstaina 29.9. klo 9.30-11.30.
perhekahvila toimii korson nuorisotiloissa, korsontie 2. Sisäänkäynti talon radan puoleisesta päädystä.Portaat ylös tai vaunujen kaa hissillä toiseen kerrokseen. Lisätietoja Korson MLL:n nettisivuilta.
MLL:n lastentarvikekirppiskin Korsossa su 2.10. Korsotalolla klo 10-12.
27v kohta kolme vuotiaan tytön äiti. "Lapsellisia" kavereita mulla ei juurikaan ole joten olis kiva tutustua. Asutaan Korsossa :)
hei.olen myös äitysloma minulla on yksi tytö 1.7v,ja minulla eil ole ystaviä-ja etsin ystävia-
Olemme muuttassa perheeni kanssa koivukylään 1.12 ja olen tällä hetkellä kotona vielä poikieni kanssa ja uudet ystävät/seura on tervetullutta. =)
s.postini: katja_reelo@hotmail.com