Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 30v nainen, joka olet mielestäsi kaunis:

Vierailija
19.08.2011 |

kuvaile vähän ulkonäköäsi? Kiitos.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken mikään missi. :)

Minulla on kauniit vihreät silmät ja hymyilevä suu. Puhtaat pitkät hiukset. Sopusuhtainen vartalo pömppömahoineen. Vaatteet joista itse pidän. Kevyesti meikkiä.

Vierailija
2/14 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei liian selvää värieroa pohjaväriin. Siniharmaat silmät, poskipäät erottuvat, paksuhkot huulet ja leveähkö suu. Silmälasit. Kevyt arkimeikki. Normaalivartaloinen, naisellinen vartalo. Perusterveen ja hyväkuntoisen näköinen, itseluottamus kunnossa. Ei ehkä kaunis, mutta hyvännäköinen ehdottomasti. Malliksikin on luultu, jos nyt ovat nättejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni arkikaunis. En todellakaan mitenkään virallisten kauneusstandardien mukainen, mutta arkipäivässä saan kivaa palautetta ulkonäöstäni.

En ole yhtään timmi, päinvastoin hyvinkin plösö, normaalipainon ylärajoilla. Naamani ei ole mikään ihmeellinen, mutta siitä saa meikillä kivemman. Olen normaalipituinen, rintava, persevä ja reitevä. Pukeudun perinteisen naisellisesti jo ihan tämän persevyyteenikin takia, eipä parane korostaa tätä persettä niin sitten korostan mieluummin vyötäröä.

Vierailija
4/14 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruskeasilmäinen pitkäraajainen vähän ehkä pyöreä,ja mulla on todella pitkät ja paksut tummat hiukset.Kaunis en ehkä ole,vaikka niin sanovatkin,mutta nätti vähintään.

Vierailija
5/14 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös omasta ja ilmeisesti muidenkin mielestä kaunis ja jostain syystä myös seksikäs ihan tällaisena kuin olen.

Myöskin normaalipainon ylärajoissa, pieni ja pyöreä. Suurehkot kiinteät rinnat, pyöreyttä pepussa ja reisissa omaan makuun vähän liikaakin :)

Ehkä hieman lapsenkasvoinen, pehmeät piirteet. Suuret silmät ja pitkät ripset, täyteläiset huulet. Tosi pitkät ja paksut tummat, lähes mustat hiukset.

Iloinen, huumorintajuinen ja avoin olemus ja aina pilkettä silmäkulmassa.

Pukeudun tilanteen vaatimalla tavalla. Harvoin mitenkään erityisen paljastavasti, mutta suuret rinnat nyt on aina jotenkin "tyrkyt", vaikka poolopaidan vetäisisi päälle :))

Vierailija
6/14 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka antaa teille palautetta ulkonäöstä? Kiinnostaa, koska se ei kuulu ainakaan mun lähipiirin tapoihin. Mies toki sanoo kauniiksi, mutta muuten tosi harvoin ulkonäöstä puhutaan ja ystävät nyt ei voi muuta sanoa kuin että olet kaunis muutenkaan. ;)

Mutta ei mulle ainakaan baarissakaan miehet tule sanoo että hei sä olet kaunis jos juttelemaan alkavat. Ite en ole vielä 30-v, ihan kohta kylläkin. :)

Vierailija
7/14 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

60kg. Minulla on kauniit rinnat, kauniimmat mitä teininä. Minulla on myös kaunis vatsanseutu ja ns. hyvä peba.

Minulla on pitkät sääret ja pitkät hiukset, peppuun jo melkein. Kasvoistani olen kaunis persoonallisella tavalla, silmistäni ja huulistani pidän erityisesti.

Pidän peilikuvastani, joskus tosin peikkopäiviä jolloin näytän susirumalta.

Vierailija
8/14 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa "palautetta" toki oma mies, mutta ehkä vähän puolueellinen näkökulma hänellä :))

Mutta myös esim. työkaverit, niin naiset kuin miehetkin. Joskus ihan arjessakin, mutta esim. jossain illan istujaisissa, kun ollaan vaikka lähdössä ja laittaudutaan yhdessä tms.

Töissä miespuoleiset koskettelee kauniisti, eli en puhuisi mistään lääppimisestä vaan semmosesta spontaanista kosketuksesta vaan.

Työnkohteet, eli nuoret. Niin tytöt kuin pojatkin. Ja jos joskus käyn vaikka tyttökavereiden kanssa baarissa, niin jos joku mies tulee juttelemaan, niin (ärsyttävän) moni aloittaa keskustelun kehumalla esim. hiuksia tai silmiä tai huulia. Ja viimeksi baarijonossakin edessä olevat miehet ihastelivat ja antoivat positiivista palautetta kauniista huulista.

Ja yleensä positiiviset palautteet on semmosia, "ei iskumielessä" annettuja, pois lukien ne jossain baarissa tulleet keskustelun avaukset.

Vierailija
9/14 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut pantavannäkönen kuitenki. Eiks seki oo jo hyvä?

Vierailija
10/14 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarissakin kyllä miehet sanomaan että olen kaunis ja muutenkin olen tuon kuullut, mutta en mä nyt itseäni niin kauheen kauniina pidä. No joo, ikäisekseni varmaan olen tosi kaunis ja 10-20 vuotta ikäistäni nuoremman näköinenkin.

Kuka antaa teille palautetta ulkonäöstä? Kiinnostaa, koska se ei kuulu ainakaan mun lähipiirin tapoihin. Mies toki sanoo kauniiksi, mutta muuten tosi harvoin ulkonäöstä puhutaan ja ystävät nyt ei voi muuta sanoa kuin että olet kaunis muutenkaan. ;)

Mutta ei mulle ainakaan baarissakaan miehet tule sanoo että hei sä olet kaunis jos juttelemaan alkavat. Ite en ole vielä 30-v, ihan kohta kylläkin. :)

Vierailija
11/14 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä se on konkreettisemmin minuun liittyvää, kun taas naisilta enemmän tyyliin ja vaatteisiin.

Oma mieheni ei kommentoi ulkonäköäni kuin silloin kun erehdyn pukeutumaan liian avokaulaisesti, jolloin kommentaari on sitä "nice rack" -tyyppistä.

Lähiystävieni kanssa emme juurikaan puhu ulkonäköasioista, ellei sitten jollakulla ole jotain poikkeuksellisen ihanaa päällä.

Kuka antaa teille palautetta ulkonäöstä?

Vierailija
12/14 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo miesten spontaani koskettelu töissä :O

Kaikin tavoin!

Ensinnäkin että miehet koskettelevat sinua töissä, ja toisaalta se, että ilmeisesti pidät sitä osoituksena kauneudestasi. Kuulostaa melko oudolta.

Vierailija
13/14 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo miesten spontaani koskettelu töissä :O

Kaikin tavoin!

Ensinnäkin että miehet koskettelevat sinua töissä, ja toisaalta se, että ilmeisesti pidät sitä osoituksena kauneudestasi. Kuulostaa melko oudolta.

Itse yhdistän kauneuteen myös sen sisäisen kauneuden. Ja luulisin, että omalla kohdallani on niin (pitäisi kysyä muilta), että yleinen positiivinen asenne, huumorintaju ja tietty herkkyys jotenkin parantavat ulkonäköä tai ihmisten vaikutelmaa siitä.

Ja siitä koskettelusta, muita työpaikan naisia (meitä ei ole montaa) en ole huomannut kosketeltavan. Ehkä olen sitten muuten vain helposti lähestyttävä tai "kosketeltava" :)) Ja se koskettelu on siis esimerkiksi kädet olkapäille, jos joku tulee ohimennen huikkamaan jonkun asian koko porukalle, tai kosketus käsivarteen jos on jotain asiaa. Semmosia ihan arkisia siis.

Jotenkin olen vain ajatellut, että se koskettelu liittyisi kuitenkin jollain lailla miellyttävyyteen?

Yksi hyvä esimerkki noin yleisestikin sisäisen kauneuden tms vaikutuksesta ihmisen mielikuvaan toisesta ihmisestä voisi olla se, kun muutama nuori on tosissaan sanonut, että minun pitäisi mennä jonnekin missikisoihin... Ja ikää on siis tosiaan pitkän matkan yli 30 ja pituutta reilusti alle minkään "minimissien" :))

Vierailija
14/14 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+ nainen on oikeasti nainen kauneimmillaan.

Sitä nuoremmat ovat lapsia ja epävarmoja!

Nyt olen 40+ ja olen alkanut rapistua, mutta ihan naurettavaa ap:lta luulla, että yli 30v nainen ei olisi kaunis!:DDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi