Lontoo: mistä ihanimmat lelut lapselle?
Olisiko jotain liikettä, mistä saisi kauniita nuken vaatteita?
Thanking in advance.
Kommentit (10)
on niin hervottoman suuri lelukauppa, että luulis sieltä löytyvän. Tosin sitähän ei tiedä, mitä sä haet, enkä itse ole sillä nukkepuolella käynyt kun olin vain poikani kanssa siellä.
juuri siltä, mitä olen hakemassakin. Kiitos vinkistä :-)
ap
on hieno paikka elämyksenä, ja onhan siellä paljon tavaraa, mutta olin itse asiassa itse aika pettynyt siihen valikoimaan, tuntui, että pojille ylipäänsä oli paljon enemmän kaikkea kivaa. Tästä nyt 2v aikaa. Mutta sinne mä ohjaisin, mutta luulisi, että kaupungissa on joku ihan nukkeihin erikoistunutkin liike. Hinnat tietty voi sitten olla aika suolaisia.
Regent's Streetillä.
Ja Brent Cross on vieläkin. Se on Britannian eka shopping centre (amerikaksi center) vuodelta 1976. Sinne ei varmaankaan kannata mennä mutta Westfield Shepherd's Bushissa on uudempi ja monipuolisempi.
lelukauppa on Lontoossa. Viisikerroksinen tavaratalo, varmasti löydät etsimäsi.
Nyt ei vaan nimi eikä osoite tule mieleen...
Googleta. Sijaitsee Oxford Streetin poikkikadulla Piccadilly Circukselle päin Oxford Streetiltä.
Ja eikä niin väliä, vaikka nukenvaatteita ei löytyisikään. Ehkä löydän jotain muuta sopivaa.
ap
Tosin siellä on vain uusinta uutta. 5 kerrosta ja kahvila / jäätelöbaari, näkemistä on kaiken ikäisille.
Covent Gardenissa on käsityöläisten ja pientuottajien liikkeitä, joista saa yksilöllisempiä leluja ja juttuja nukeille.
Itse tykkaan ELC:n leluista, eli EarlyLearningCenterin. Mutta niiden leluja loytyy myos isommista lelukaupoista, joissain ostareissa (en muista missa) olen nahnyt ihan omiakin liikkeita.
Oli ainakin 80-luvun lopussa.Brent Cross Shopping Center?