Kuinka voitte antaa KOIRIEN nukkua vuoteessa?!
Ällistyttää ihmiset, jotka antaa koirien tulla samaan sänkyyn ja jopa vauvojen tai lasten sänkyyn nukkumaan! Hyi, piski käy paskoilla eikä ees takapäätä pestä ja sitten vaan samaan petiin..karvoista nyt puhumattakaan.
Kyllä minusta eläimen paikka ei ole ihmisen vuoteessa.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Karvat ja lika on mielestäni se pienin ongelma.
Koiran hyväksyminen sänkyyn antaa koiralle viestin siitä, että omistaja hyväksyy koiran omalle tasolleen. Rohkeampi koira saattaa tästä ottaa sen johtopäätöksen, että hän voi jopa päästä omistajansa yläpuolelle laumahierarkiassa. Sitten alkavatkin isommat ongelmat.
Kaverilla on chihuahua joka on pirullisin tapaamani koira. Omistajansa hyysää sitä kuin jotain jumalaa, ja koira käyttäytyy sen mukaisesti. Koira saa nukkua sängyssä, sohvalla, ruokapöydällä tai ihan missä sitä huvittaa. Ihmisen paikka on sitten siellä, missä pikkupiski antaa luvan nukkua.Koira myös ruokailee ruokapöydässä.
Kaverini ei näe tässä mitään ongelmaa.
Meillä mäyräkoira nukkuu sängyssä, mutta ei ole noita sun "isompia ongelmia" vielä ilmennyt. Ei esim. ruokapöydässä kerjää ruokaa. Ja likaongelmat välttää sillä että vaihtaa lakanat viikottain.
Mä nukuin koko lapsuuteni ja nuoruuteni koirien ja kissojen vieressä. Kumma kyllä, olen edelleen hengissä ja vieläpä erittäin terve. Eikä mitään allergioita.
Kyllä meillä pyyhitään koiran takamus kun tullaan ulkoa jos on vääntänyt sonnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt se perse sitten taas kuuluukin pestä joka paskomisen jälkeen?! (Oli sitten kyse koirasta tai ihmisestä)
Ei siitä nyt niin kauaa ole, kun täällä oli kovat keskustelut käynnissä aiheesta. Muistaakseni persettä EI saanut pestä kakkomisen jälkeen, koska se oli liiallista hygieniaa. Ja suurin synti oli omistaa siihen tarkoitukseen oma pyyhe...
Minähän pesen perseeni nyt ja jatkossakin paskomisen jälkeen. WC-paperi ei kuulu vuokraan toisin kuin kiinteä vesimaksu. Hikoillessa ja istuessa ei myöskään pyllyhiki tuoksahda nenään ja alushousut säilyvät puhtaampana. Varsinkin jos sattuu olemaan räjähtävä krapularipuli niin käsisuihku on ehdoton. Käsisuihkun vastustajat ovat joko liian haluttomia muuttamaan tapojaan, koska laiskuus / tottumus tai pitävät peppuhajuista. Luulisi etenkin naisten ymmärtävän käsisuihkun ihanuuden kun on se alati erittävä limainen römpselö housuissa. Raikasta oloa ei saa paskapaperilla.
M26
On ihanaa olla neitsyt koska mitään ei erity. Sääli naisia jotka harrastavat seksiä ja limaantuvat.
Hyi s..t..a!
Itse en siedä koiria sängyssä tai sohvalla. Silti meidän piski nukkuu meidän sängyssä. Karvoja joka paikka täynnä, paska ja kusi haisee jatkuvasti, seksi mahdotonta, tosin sitä ei ole pitkään aikaan ollukkaan
Vierailija kirjoitti:
ei pelkästään karvat tai mahdolliset kakkajämät, hiekat tms, mutta mahdolliset ulkoloiset. Sen lisäksi tietenkin mahdolliset johtajuusongelmat...
Johtajuusongelmat on ihmisen korvien välissä. Luuletko että se sessu jotain vallankumousta suunnittelee kun pääsee ihmisten sänkyyn nukkumaan? Taas inhimillistetään koiraa.
Minun koirani nukkuu vieressäni sängyssä, peiton alla. Karvat ei haittaa, lyhytkarvainen pieni koira ei tuo hiekkaa sänkyyn. Ulkoloiset? Kyllää se koira on niille punkeille houkuttelevampi saalis kuin minä. Ikinä ei ole tullut mitään ötökköongelmia.
Se jäi mietityttämään, että miten se aloittajan mielenrauhaa järkyttää, jos toisilla koirat nukkuu sängyssä? Minua ei ainakaan vaivaa, vaikka naapuri nukkuisi marsun ja undulaatin kanssa samassa sängyssä, omapahan on asiansa.
Koirien kanssa pelehtiminen kuulostaa joltain ruskealta talolta tai neuvostokuutiolta.
Mä ainakin pesen koirani perseen aina paskomisen jälkeen, samalla pestään kuraiset tassut Karvaa ei lähde. Yhtään ei ällötä kun nukkuu vieressä, joskus jopa samalla tyynyllä :D <3
No neuvolassa oikein kehuivat kun lapsi saa ärsykkeitä jotka parantaa vastustustuskykyä.Ja meidän koirat pestään usein ja lakanat vaihtuu kerran viikossa.
Oma koira nukkuu toisinaan vieressä. Nukun paremmin sen kanssa silloin kun mies on yövuorossa. Silloin kun mies nukkuu kotona, koira ei yleensä tule viereen. Pieni koira josta ei juurikaan lähde karvaa, joten en näe ongelmaa. Ei se sotke taloa muutenkaan. En tiedä miten kestäisin sellaista koiraa, josta lähtee kauheasti karvaa vaikka ei nukkuisikaan sängyssä.
Täytyy sanoa, että vähän säälittää, jos koira eristetään kokonaan niin, ettei se saa nukkua samassa kerroksessa muun perheen kanssa. Koira on kuitenkin laumaeläin. Toisaalta koirat on hyvin sopeutuvaisia...
Koiran persie ei normaalista paskantamisesta likaannu ollenkaan ja kurataudissa se pestään suihussa. Eli on puhdas ja tervettullut sänkyyn.
Kaikkien ihmisten perseistä en olisi niin varma.
Vierailija kirjoitti:
No neuvolassa oikein kehuivat kun lapsi saa ärsykkeitä jotka parantaa vastustustuskykyä.Ja meidän koirat pestään usein ja lakanat vaihtuu kerran viikossa.
Totta, vastustustustuskyky paranee.
Koiran perse on normaalisti täysin siisti ja mahataudissa pestään suihkussa.
Koira saa itse päättää ja on päättänyt että käy hetken sängyssä mutta ei ole koko yötä.
Ennemmin annan koiran nukkua sängyssä kuin jonkun yhden yön miehen.
Kummanko luulet olevan haitallisempi terveydelle?
Ja silti monet naiset raahaa näitä sankareita baarista mukaansa.
Juuri pestyissä lakanoissa en ehkä.
Mutta olen huomannut itse nukkuvani paremmin, jos vieressä on koira tai kissa. Eläimen nukkuminen rauhoittaa minuakin.
Riippuu koiran koosta ja karvojen tyypistä, saako nukkua sängyssä.
Jos karvat keräävät kaikkea mukaansa ulkoa ja tassut haisee pissalle, ei koiralla ole asiaa sänkyyn.
Toisaalta mieluummin nukkuisin hyvin kuin huonosti.
Tuntemattomat miehet omassa sängyssä ja muutenkin kodissa kyllä vähän ällöttää.
Töissäkin on nuorimies, joka ei käytä ollenkaan pussilakanaa, eikä pese ilmeisesti ikinä peittoja ja tyynyjä.
Minähän pesen perseeni nyt ja jatkossakin paskomisen jälkeen. WC-paperi ei kuulu vuokraan toisin kuin kiinteä vesimaksu. Hikoillessa ja istuessa ei myöskään pyllyhiki tuoksahda nenään ja alushousut säilyvät puhtaampana. Varsinkin jos sattuu olemaan räjähtävä krapularipuli niin käsisuihku on ehdoton. Käsisuihkun vastustajat ovat joko liian haluttomia muuttamaan tapojaan, koska laiskuus / tottumus tai pitävät peppuhajuista. Luulisi etenkin naisten ymmärtävän käsisuihkun ihanuuden kun on se alati erittävä limainen römpselö housuissa. Raikasta oloa ei saa paskapaperilla.
M26