Kuinka voitte antaa KOIRIEN nukkua vuoteessa?!
Ällistyttää ihmiset, jotka antaa koirien tulla samaan sänkyyn ja jopa vauvojen tai lasten sänkyyn nukkumaan! Hyi, piski käy paskoilla eikä ees takapäätä pestä ja sitten vaan samaan petiin..karvoista nyt puhumattakaan.
Kyllä minusta eläimen paikka ei ole ihmisen vuoteessa.
Kommentit (87)
Koira saa nukkua sängyssä :) eivät koirat ole likaisia (jos eivät juuri ole käyneet kuraojassa). Kesällä hyvä muistaa tsekata iltaisin punkkitilanne. Vaikka koskaan en ole punkkia koirasta saanut eikä muitakaan ongelmia sängyssä nukkumisesta ole tullut. Lakanoita voi joutua hieman useammin vaihtamaan kuin jos koira ei nukkuisi sängyssä.
mulla koira ei tuu sänkyyn, koska se on liian lämmin paikka sille. Joskus kun olen ollut kipeä, niin se on tullu jalkoja lämmittämään, mut ei se yritä ilman lupaa silloinkaan.. Tyynylleni en ikinä koiraa halua.
Oonkin miettiny että mistä saisin oman sängyn koiralleni, makkariin, keskikokoisen koiralle sopivan, missä olis jalat myös, olis helppo imuroida sit sängyn alustakin. Ehkä lasten sänky, mut ne on liian pitkiä.. noit lattiapatjoja löytyy pilvin pimein joka kaupasta.
Mäkään en sen tassuista varisevan hienon hiekan vuoks tahdo koiraa sänkyyni. Vaik tassun pesis joka ulkoilun jälkeen niin aina jää vähän hiekkaa kuitenkin jalkoihin. Loisia en pelkää, rokotukset ja häädöt on hoidettu asianmukaisesti. En oo mikään pöpökammoinen.
Mulla nukkuu 3 koiraa sängyssä. 1 tyynyllä, 1 jalkopäässä ja yksi yleensä mönkii peiton alle kerälle vatsaani vasten, kun nukun kyljelälni. Aivan ihania pedinlämmittäjiä, suloisia tuhisijoita <3
Mulla on toy villakoira nimellä Luca.
Minun koira nukkuu samassa sängyssä minun kanssa.
Laitoin hänen sänkyyn minun sänkyyn.
Minua pelottaa nukkua yksin sängyssä siksi on Luka lohdutamassa minua ettei tunne yksinäisyyttä. Rakastan Lucian.♡
Mun koiralta ei lähde ikinä karva koska se on Toy villakoira.♥
Ollako sina suomilainen vaiki tullako sina tanne itablokin maasta? Kannatta opitela soomi-kieli.
No kyllä mäkin ihmettelen miten ihmiset päästää sänkyyn koiria, joilla on likaiset tassut.
Meillä pestään/pyyhitään tassut ulkoilun jälkeen. Niihin ei todellakaan jää mitään hiekkaa. Lisäksi koira pestään ainakin pari kertaa kuussa. Peppukarvoissa on harvoin kakkaa, koska muutenkin pesen koiran usein. Mutta jos yhtään nään kakkaa, jos vaikka sattuu tulemaan löysempi kakka niin pesen pyllyn tottakai. Koirat ei tykkää muutenkaan et on kakkaa pepussa, siksihän ne hankaa kakkapeppujaan mattoihin yms.
Mutta meidän puhdas koira saa tottakai tulla sänkyyn ja tuleekin usein. Ei tarvitse kärsiä hiekasta sängystä. Ei myöskään karvoista, koska koira sen rotuinen, ettei karvaa irtoa.
Omistan kaksi koiraa, suuten ja keskikokoisen, aina on ollut sängyt ja sohvat ihmisten aluetta. Vaikuttaa myös johtajuusasemaan suuresti tämä, jos koiralla on läheskään samat oikeuden kuin ihmisellä, ei se osaa asettua omaan asemaansa ja pidä ihmistä laumansa johtajana. Ei toki päde kaikkiin koiriin, mutta todella usein käytösonhelmaiset koirat makoilevat sohvilla ja sängyillä. Koiran paikka on lattiatasossa ihmisen alapuolella, pedin voi kätevästi tuoda sängyn tai sohvan viereen jotta koira voi olla isäntänsä tai emäntänsä lähellä. Koirat on maailman hienoimpia eläimiä kun ihminen ei vaan pilaa koiraisäntä suhteen normeja.
35 ymmärtää asian ytimen.
Minua ei oileastaan haittaisi hiekat eikä kurat jota tulee kun koirat ovat ulkona tunnnin, tulevat sisään ja taas ulos, ovat isoja ja karvaisia. Minä olen johtaja ja koirat eivät tule sänkyyn eivätkä sohvalle, eivät edes halua kun ovat niin kuumissaan. Niillä on yksi oma sänky mutta harvemmin kiinnostaa, etsivät mieluummin talon kylmimmät paikat. Ovat ihan koiria eivät sohvaperunoita, muuten kulkevat talossa vapaasti ei ole kiellettyjä huoneita.
ennemin mä päästän sen koiran sänkyyn kuin kissat jotka kuljettaa tassuissaan kissanhiekkaa sänkyyn ja perskarvoissaan papanoita siis hyi helkkari. Koiran jäljiltä sängyssä on korkeintaan karvoja ja ehkä hiekkaa. Kissoista mulla on enemmän ollu riesaa sängyssä
Saahan se mieskin sinne sänkyyn tulla, vähemmän koira piereskelee.
Taas yks urpo liikkeella!!!! Ohho ja miksi rakas koira ei saa nukkua meidän sängyssä????? Enemmään ihmittelin yhden illan juttuja että pannan jonkun tuntematon äijän ties mitä sukupuolitauteja silla on!!! Koira on sentään omaa ja puhdas,eikä sen kanssa seksia harrastetaan-se on paras ystävä !!!!!! Olet oksettava. Koira ei saa mennä sänkyyn..kuule sä varmaan teet jotain paljon kamalampi!! !
Mainiosti voin antaa koiran nukkua sängyssäni! Pikkukoirani kaivautuu peiton alla kainaloon joka ilta. sillä on oma sänkykin, höh, mitäs aloittaja siihen nyt sanoo? sinne se menee loppuyöksi heti kun tulee liian kuuma nukkua peiton alla. Se on mun paras kaveri :)
Itse en ole koskaan ymmärtänyt ideologiaa, jossa koiraa pitää alistaa jotta koira ymmärtää paikkansa "lauman johtajan" alaisena.
Se on minulle jollain tavalla säälittävää, että osa ihmisistä tarvitsee jonkun jota alistaa tunteakseen itsensä tärkeäksi. Samasta syystä otetaan niitä munanjatke-pittejä jotka lopulta kääntyvät sitä "johtajaa" vastaan.
Nämä ovat näitä jotka kasvattavat koiriaan selättämällä ja rankaisemalla. Miksi yleensä ottaa koira jos sitä ei halua perheenjäseneksi?
Meillä on tällä hetkellä kolme Corsoa ja suhde koirien kanssa perustuu nimenomaan molemmin puoliseen luottamukseen. Ollaan jämäköitä mutta reiluja. En itse koe että se, että päästän koirat sänkyyn, minimalisoi millään tavalla auktoriteettiani. Tottelevat kyllä ihan joka käskyä ja ihan mielellään kun palkitaan hellyydenosoituksilla ja herkuilla. Eivät koirat ole mitään koneita. Lakanat vaihtuvat usein koska karvat, mutta sen kanssa voin elää. Saatan kuulostaa joltain itu- hipiltä, eikä minulla ole kokemusta kuin 34-vuoden ajalta koirien kanssa elämisestä. Itse näen koirat uskollisina elämänkumppaneina, en minään alamaisina tai lasten leluina joiden paikka on lattialla.
Rakastaisitko itse sellaista omistajaa kuin sinä olet?
No miten ihmiset sitten voivat nukkua teltoissa, laavuissa, riippumatoissa ja aurinkotuoleissa? Noissa kun kans voi olla vaikka hiekkaa ja ulkoloisia. Kamalaa.
Minulla koira nukkuu sängyssä joka ikinen yö. Siitä ei lähde karvaa (muulloin kuin karvanlähtöaikana) eikä likaa, koskaan ei ole ollut hiekkaa sängyssä. Sen turkki ei myöskään haise. (Koira on rodultaan suomenpystykorva). Ainakin meidän perheessä se on oikea onnnellistuttaja, sillä on positiivinen vaikutus esim. murrosikäisiin poikiiimme.
No minua ei ällötä, siksi voin antaa tulla samaan vuoteeseen vaikka olis just käynyt koria paskalla.
Kissat tulee myös sänkyyn, viereen nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
mulla koira ei tuu sänkyyn, koska se on liian lämmin paikka sille. Joskus kun olen ollut kipeä, niin se on tullu jalkoja lämmittämään, mut ei se yritä ilman lupaa silloinkaan.. Tyynylleni en ikinä koiraa halua.
Oonkin miettiny että mistä saisin oman sängyn koiralleni, makkariin, keskikokoisen koiralle sopivan, missä olis jalat myös, olis helppo imuroida sit sängyn alustakin. Ehkä lasten sänky, mut ne on liian pitkiä.. noit lattiapatjoja löytyy pilvin pimein joka kaupasta.
Mäkään en sen tassuista varisevan hienon hiekan vuoks tahdo koiraa sänkyyni. Vaik tassun pesis joka ulkoilun jälkeen niin aina jää vähän hiekkaa kuitenkin jalkoihin. Loisia en pelkää, rokotukset ja häädöt on hoidettu asianmukaisesti. En oo mikään pöpökammoinen.
Lastensänky.
En minäkään tykkää että koira nukkuu sängyssä. Mutta kun se tulee sänkyyn ja kaivautuu jopa peiton alle, en raski ajaa pois. Iltaisin odottaa ja vahtii että milloin on nukkumisaika ja kun muu perhe vetäytyy peteihinsä tulee koira myös. Ja hakee kuulkaas oman unilelunsakin. Onneksi on aika pieni ja pysyy jalkopäässä.