Baarissa tultiin haukkumaan rumaksi, mitä ois kannattanu sanoa takaisin?
Joku nuori jätkä tuli sanomaan mulle kerran baarissa että oon ruma :D Mitä mun ois kannattanu vastata takaisin? Sanoin kyllä et kiitos samoin.
Kommentit (30)
oletko ajatellut,että OLET tosiaan rumannäköinen??
Toivottavasti sulla ei oo lapsia...
ne on oksettavia.
On sullakin elämä, ihan kateeksi käy kun hehkut noin onnellisena ja viehättävänä. :)
Ekalla kerralla olin teini-ikäinen. Ekan kerran ottanut pari huikkaa viiniä ja mahdottoman hyvällä tuulella. Polkupyöräilin muutaman luokkakaverini ohitse ja yksi heistä oli enemmänkin kännissä ja huus mulle, että olen ruma. Se tuntu pahalta. Se tuntu niin pahalta. Ihanko mä itse en tietäisi etten ole mikään kaunotar, tarviiko sitä vielä pitkin kyliä huudella. Enkä osannut vastata mitään. Kyyneleitä pidättelin, kun olin diskoon menossa. Enkä sanonut kavereillekaan mitään, kun se oli niin nöyryyttävää.
eräs miespuoleinen henkilö sanoi näin (humalalassa oli ja tämä mies oli joku kaverini kaveri ja illan pyöri kanssamme baarissa yms). Kaverimme vitsaili hänelle jotain, että "tuosta ota nainen viereen nukkuun" tai jotain vastaavaa. Satuin sitten vilkaisemaan tätä miestä ja hän katsoi minua suoraan silmiin ja sanoi kaikkien kuullen minun olevan ihan tajuttoman ruma. Voin sanoa, että pahalle tuntui! Tästä on vuosia aikaa, mutta mieleen se jäi. Tiedän..en ole kaikkein kaunein, mutta itse en ikinä kellekään sanoisi noin, jos hänen ulkonäkönsä ei minua miellyttäisi.
EN ymmärrä mikä tarve tuollaisilla ihmisillä on. Hyvin vastasit, mä keksin aina vasta jälkeenpäin mitä sanoa.
"En vissiin sit tarpeeksi ruma että olisit pysynyt loitolla?"
Sanoin kyllä et kiitos samoin.
Hyvin sä vastasit, muu olisi provosoinut, sitä kai se yrittikin. Olisit sä voinut tokaistakin, että "eihän sulla mikään sujunut sängyssä, miten se voiskaan seistä?"
Kellään ihmisellä ei ole oikeutta haukkua toista rumaksi ja loukata. Vaikuttaa syvästi itsetuntoon.
Vanha aloitus, mutta ap:n vastaus oli hyvä. Toinen olisi ollut katsoa nenänvartta pitkin päästä varpaisiin ja takaisin päähän, naureskella ja poistua paikalta.
Minä varmaan nauraisin itseni kuoliaaksi, jos tuollaiseen mielenterveysongelmaiseen törmäisin.
Luultavasti ottaisin sen saman asenteen kuin dementikkojen ja pienten lasten kanssa, katos kun tosi noloa päästää suustaan ihan kaikkea, kertoo sinusta paljon enemmän kuin minun ulkonäöstäni.
"äitis oli kun sua teki" = osoittaa tyypille tasonsa.
Sähän vastasit itsekin just hyvin! Ite olisin kyllä mennyt täysin sanattomaksi, en oo kovin sanavalmis...