Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baarissa tultiin haukkumaan rumaksi, mitä ois kannattanu sanoa takaisin?

Vierailija
19.08.2011 |

Joku nuori jätkä tuli sanomaan mulle kerran baarissa että oon ruma :D Mitä mun ois kannattanu vastata takaisin? Sanoin kyllä et kiitos samoin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehiin taitaa toimia miehuuden/miehekkyyden kyseenalaistaminen. Eli vyön alle olisin (verbaalisesti) hutkaissut.

En kyllä toisaalta ymmärrä, millainen ihminen tulee toiselle oikein asianaan ilmoittamaan tällaista. Että sikäli se tyyppi ei ansaitse ajatustakaan.

Vierailija
2/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin seuraillut miestä siinä illan mittaan ja jos olisi näyttänyt että alkaa saada mieleistä juttuseuraa naisesta, olisin mennyt parin viereen, morjenstanut kuin vanhaa tuttua ja kysynyt, että "Vieläko saat seisokin siitä että syöt omaa räkääsi? Entä joko se visvasyylä on hellittänyt?" tai jotain sen tapaista.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "Ooh! Ootko mister maailma, kun olet noin käsittämättömän upea ja kaunis ja komea..."

Vierailija
4/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sori mutta mä en oo peili."

"Puhuitko sä mulle vai näitkö oman heijastukses jostain?

"Ai sanoiksä jotain?"

"Sori en ymmärrä, mä en puhu homoa."

Vierailija
5/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootas, mä otan susta kuvan, kun harvoin noin täydellistä komistusta näkee!

Vierailija
6/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin seuraillut miestä siinä illan mittaan ja jos olisi näyttänyt että alkaa saada mieleistä juttuseuraa naisesta, olisin mennyt parin viereen, morjenstanut kuin vanhaa tuttua ja kysynyt, että "Vieläko saat seisokin siitä että syöt omaa räkääsi? Entä joko se visvasyylä on hellittänyt?" tai jotain sen tapaista.

2

Vierailija
7/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli poikaporukka, joka juoksi ympäri aluetta huutamassa ihmisille, että nämä ovat rumia. Se oli heille jonkinlaista hupia. Tiedä sitten, mitä saivat tästä irti mutta hauskaa oli. Siis heillä oli hauskaa, monella meni varmaan ilta piloille.

Vierailija
8/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin sanonut: sopii ensin vilkaista peiliin, ennenkuin on varaa naisten ulkonäköä kommentoida. Eikä sulla ole!

Vierailija
9/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Instrussa on nyt ilmainen näöntarkastus; että herra on hyvä ja menee sinne, jotta näkö taas palautuu normaalille ihmisen tasolle. Sen jälkeen olisi kysyä näin: "etkö sinä muka tiedä, kuka minä olen?".

Vierailija
10/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nuori jätkä tuli sanomaan mulle kerran baarissa että oon ruma :D Mitä mun ois kannattanu vastata takaisin? Sanoin kyllä et kiitos samoin.

Vierailija
11/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokaisin mutta onneks mulla on hyvä ja sileä iho.

Lähti aika livakasti siitä

Vierailija
12/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ajatellut,että OLET tosiaan rumannäköinen??

Se Ap:tä haukkunut mies käy täälläkin!

Vierailija
13/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla ei oo lapsia...

Vierailija
14/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sen kummemmin alkaa juttelemaan ääliöiden kanssa. Kiitos samoin oli ihan riittävä kommentti tai täysin huomiotta jättäminen tms. Kyllä tollasia ääliöitä riittää eikä edes merkitystä minkänköinen kohde on jos on vittuilutuulella ja tarkoitus pahoittaa satunnaisen kohteen mieli.Et kuule varmasti ollut illan ainoa kohde. Uskomatonta mitä idiootteja aikuisissa ihmisissä.

Vierailija
15/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, mutta silti mussakin on enemmän naista kuin sä tuut koskaan saamaan"

Vierailija
16/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks itse olet niin maskuliininen ja komea niin säilyy tasapaino./Itse et ole hassummannäköinen mutta käytöstapoja ei ole opetettu./ Nauraa sille, että aikuinen mies kulkee tiedottmassa moista asiaa.

Vierailija
17/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin varmaan kans sanonut suunnilleen samoin. Tai sit oisin jäänyt ihan hiljaseksi. Jotenki menee ihan lukkoon ihmisten äärettömän typeryyden edessä... Siis... MIKSI IHMEESSÄ se katsoi asiakseen tulla ilmoittamaan sulle ihan kasvotusten, että ajattelee sun olevan ruma? :D ihan naurettavaa. Näkeehän jokainen jokapäiväisissä tilanteissa varmasti jos vaikka minkänäköistä tallaajaa, osa kauniita, osa outoja, osa rumia (katsojan mielestä). Meneeköhän se mies ilmotteleen aina vastaantulijoillekin "olet lihava", "olet kummallisen näköinen", "oletpa sinä ryppyinen!" Huoh...

Vierailija
18/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten kysynyt, että onko hänellä jokin ongelma kenties (psyykkinen).

Vierailija
19/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onneks mä voin kuitenkin mennä kauneusleikkaukseen, sä tuut sen sijaan olemaan ikuisesti kusipää idiootti."

Vierailija
20/30 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla ei oo lapsia...

ne on oksettavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi