Oliko sinulla/vauvallasi näitä:
raskausalushousut
raskauskoru
shampoorengas
hörppäytysmuki
kylpytuki
lämpölautanen
konttauskypärä
ja pahoittelen, jos joku termi on virheellinen
Kommentit (35)
Mulla oli raskausalushousut ja vauvalla oli kylvetystuki. Ei muita.
olivat, mutta enemmän käyttöä niille oli synnytyksen jälkeen, että iso side pysyi tukevasti paikallaan. Muuta mainitsemastasi listasta ole.
se oli tosi kätsy.
toinen mikä oli todella hyvä ostos oli kaukalopeili. Ajaessa pysty vilkuilemaan vauvaa.
Raskausalushousut oli, tai sellaiset jotka tuki vatsaa ja selkää, työni oli fyysisesti raskasta ja olin jalkojen päällä koko päivän.
Alushousut, bola-koru, hörpytysmuki löytyy, ei muita.
Eikä tule seuraavalle/seuraavillekaan.
raskausalushousut kaikissa kolmessa
hörppäytysmuki = pieni mehupullon korkki, esikoisella, joka ei suostunut pulloon oli, yhtä säilöin tuleville sitten, mutta muille ei ollut tarvetta
Muita ei ollut.
muita ei. Tavalliset alushousut painoivat alavatsaa koska raskausmaha oli tosi alhaalla jo varhaisessa vaiheessa. Olin hoikka myös odottaessa vaikkakin isomahainen, iso oli kyllä vauvakin :).
mutta en edes tiedä mikä on shampoorengas. Raskausalushousut tavallaan oli, mutta ei oikeat vaan xl-sloggit mahan yli tai sitten jotkut tosi matalat jotka jäi masun alle. (normaalisti käyttäisin en niin matalia)
Ekassa raskaudessa oli tukivyö iskiasvaivojen takia, mutta sitä olen käyttänyt ei-raskaana ollessanikin.
raskausalushosut oli kahdet jotka tuki vatsaa, isot kalsarit olivat hyvät synnytksen jälkeen, jostain halpahallista sai monta largekokoa halvalla =)
muita ei ollut. ps. mikä on tuo sahmpoorengas?
Mikä on raskauskoru? Tai shampoorengas? Olen 1-vuotiaan äiti, enkä ole kuullutkaan näistä. No tuo shampoorengashan voisi tietty olla joku sellainen, mikä laitetaan lapsen päähän, ettei mene shampoota silmiin...? Mutta hyvin on noiden kahden isommankin kanssa pärjätty ilman.
Tukihousut oli ekassa raskaudessa, tai mikä vyö se nyt olikaan, kun tuntui että vuava painoi vatsaa kovin. Toisessa raskaudessa en tarvinnut sitäkään.
konttauskypärä. Se olisikin ollut hyvä, jos olisi vaan pysynyt päässä. :)
retkipatjan suikaleista niitattu konttauskypärä (kaupasta ei löytynyt tarpeeksi pientä) koska oppi nousemaan tukea vasten 5kk iässä mutta laskeutuminen oli aluksi hakusessa. Viikon verran kupsahteli ja sitten oppi.
Mitään muita mainittuja tässä suurperheessä ei ole ollut.
Mulla ei ole ollut raskausalushousuja, raskauskorua (en edes tiedä mikä se on) tai shampoorengasta - kummalle se nyt sitten onkaan tarkoitettu, äidille vai vauvalle.
Hörppäytysmuki on mulle tuntematon kapine, samoin lämpölautanen, kylpytukea ei olla hankittu eikä konttauskypärääkään.
Ei ollut muuta kuin esikoisen kohdalla Bola-koru, jonka sain lahjaksi, mutta jota en sitten lapsen synnyttyä enää muistanut pitää :D. Toisen kohdalla ei ollut mitään noista, vaikka harkitsin kyllä kylpytukea.
Mutta kolmatta odottaessa ja sen ollessa vauva, mulla on on ollut noista raskauskoru ja kylpytuki.