Karppaaja työpaikan koulutuksessa
olen 2pv:n koulutuksessa ja paikan tarjottavat tähän mennessä: aamukahvi+sämpylä, lounas leivitettyjä kalaleikkeitä, muusia ja salaattia, kahvi+marjatorttu, päivällinen broilerkiusaus+ salaatti. Aamupala normaali hotellliaamiainen (onneksi!), lounas broileria (jes) ja riisä, salaattia. Kohta taas kahvia ja pullaa.
Yllättävää kyllä nälkä ei ole vaivannut vaikka kaikki leivät, pullat, perunat jne olen jättänyt pois.
Aamupalalla yks tökaveri voivotteli, kun en voi ottaa kuin kananmunaa. Miten niin? Söin myös kinkkua, juustoa, tomaattia, kurkkua, paprikaa, maksamakkaraa, silliä.
Kommentit (2)
se tässä on kurjaa että vain kotona voi syödä, joka muu paikassa on hiilareita hirveästi. Miten sulla on mennyt? Paljonko paino pudonnut? mä oon ollu pian 2 vkoa dieetillä. heti lähti useampi kilo ja sen jälkeen ei mitään vaikka ylimääräistä jonkin vertaa löytyykin ja tosiaan en ole paljoa lipsunut.
Jos mikään ei sovi, niin voin aina taittaa nälän pähkinöillä. Myös salaattipöydän oliiviöljypulloa kannattaa hyödyntää, öljyä voi myös pyytää keittiöstä jos sitä ei ole tarjolla.