Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raaskitko ostaa itsellesi 100 euron kevät/syystakkia?

Vierailija
19.08.2011 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista vaatteista takin ostaminen on mulle ehkä vaikeinta. Jos mieleisen löydän, maksan siitä helposti satasen. Omilla vaatteillani on yleensä pitkä käyttöikä, joten hinta ei ole valintaperusteena korkealla.

Vierailija
2/32 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin paljoa sen alle en välttämättä ostaisikaan, koska haluan kestävän, laadukkaan ja hyvännäköisen. Ei kylläkään tarvitse ostaa ainakaan tänä syksynä, muutaman vuoden vanha on juuri noiden kriteerien takia edelleen käyttökelpoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvitakkia tai kenkiä. Eli mennään vanhoilla.

Juuri tajusin nimittäisn että tänä vuonna pitää ostaa kahdelle lapselle uudet sadevaatteet+kumisaappaat, talvivaatteet (haalarit, hanskat, kengät), luistimet, suksipaketit jne.

Vaikka ikäeroa 2,5 vuotta, eli aiemmin mennyt ainakin osa vanhemman lapsen vaatteista/varusteista nuoremmalle, niin nuoremman kasvupyrähdyksen vuoksi ovat tällä hetkellä saman kokoisia jalan kokoa myöten.

:/

Vierailija
4/32 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tulin katumapäälle ja jätin kauppaan. Tämä ollessani lomalla "maakunnassa2 ,n 300 km päässä. Kyse oli pienestä ketjuliikkeestä, jolla on kauppa myös mun kodin lähistöllä. Vaan eipä niillä sitä ollut... Nyt harmittaa:-)

Vierailija
5/32 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvimpia takkeja, joita kaapista löytyy. Eli raaskin, eikä tarvii paljon edes miettiä.

Vierailija
6/32 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoleen hintaan 40€:lla, vaikka olikin hyvä ostos.

Mun mies saa aina patistaa mua ostamaan itselleni.

Vierailija
7/32 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin, jos olisi tarvetta, nyt ei ole. Ostan yleensä ajattomia takkeja, joita käytän sitten niin kauan kuin ovat hyväkuntoisia. En osta joka kevät ja syksy uutta takkia, enkä talvitakkiakaan (villakangastakkini taitaa olla jo 4v vanha ja vielä käyttökelpoinen).

Vierailija
8/32 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan perus kevät-/syystakkia, siis vapaa-aikaa, työkäyttöä yms. varten. Kylläkin kunnon ulkoilutakin tai talvitakin, joita nyt ei tosin kovin paljon halvemmalla saakaan.

Vierailija
9/32 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sitten kestä ainakin 10 vuotta.

Vierailija
10/32 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

satasen voin maksaa kunnon ulkoilupuvusta (lähes päivittäin käytössä, kun pyöräilen joka paikkaan), mutta en sellaisesta ei-urheiluvaatteesta kun mulle olis sille niin vähän käyttöä.

Vierailija
11/32 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ostaa jopa 100 € puseron.

Vierailija
12/32 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tarvitsen sitä. Eihän aikuisena tarvitse ostaa joka vuosi vaatteita, joten panostan yleensä ulkovaatteisiin ja ostan kerralla hyvän, jota käytän vuosikausia.

Vierailija
13/32 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeiset ainakin 4 vuotta etsinyt kivaa kevät-/syystakkia, enkä löytänyt (ylipainoa, hyvin rintava, lyhyt, en halua mustaa jne jne).

Yli 150e en taas raaski takkiin laittaa.

Eli tänäkin syksynä käytän 9v sitten ostettua hirvitystä... Toivottavasti tulee äkkiä niin kylmä, että pääsee pitämään villakangastakkia!

Vierailija
14/32 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(olivat alessa puoleen hintaan). Toinen on jo monta vuotta vanha, toisen ostin viimevuonna eli nyt en tarvitse. Noilla menen vuosikausia! Merkki On Betty Barclay, kestävät ja kivan malliset ovat.

Vierailija
15/32 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmisensataa, mutta minä olenkin tämmöinen lähes nelikymmpinen mummoäiti. Nuorena äitinä aikoinaan olisi 100 euron takki, tai 600 markan takki siihen aikaan, tuntunut kalliilta. Vaikka talvitakit nyt silloinkin maksoivat sitten enemmän.

Vierailija
16/32 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän edullisena, jos saan takin alle satasella. Käytänkin niitä sitten monta vuotta yleensä, ja takkeja minulla on pari kesälle ja pari talvelle. Uusin takkini on nyt pari vuotta vanha, vanhin 5,5 vuotta. Uuden ostamista en suunnittele tällä hetkellä.

150 alkaa olla raja, jolloin harkitsen tarkemmin.

Vierailija
17/32 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska käytän takkia monta vuotta ja katson tarkkaan, mitä laatua se on. Nykyinen syystakkini on ostettu 2004, maksoi silloin 60 euroa ja alkaa olla finaalissa.

Vierailija
18/32 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löydän sellaisen, joka on hyvälaatuinen ja kestävä ja jonka uskon miellyttävän itseäni vielä parin, kolmen vuoden päästä, niin kyllä vain ostaisin satasella. Pitäisin jopa halpana. Esimerkiksi jokin nahkatakki - jollaisista pääsääntöisesti pidän - lähtisi riemusta kiljuen mukaan tuolla summalla.

Olen kuitenkin pienituloinen - tai rehellisesti sanottuna syrjäytymisen partaalla - joten satanen on minulle suuri raha. Ei sellaista vain ole joka syksy tahi kevät takkiin pistettäväksi. Ajattelenkin, että köyhän ei kannata ostaa halpaa.

Vierailija
19/32 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti, jos löytäisin takin alle sadalla eurolla. Eli kysymykseen vastaus: raaskin.

Vierailija
20/32 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäisinhän sitä niin kauan ku ehjä olis eli lähemmäks 10 vuotta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi