Np ultrassa (rv14) jotain pullotti
alapäässä, mutta kertooko se vielä mitään? Äkkiseltään luulisi, että poika tulee. Jostain olen kuullut, että oli tyttö tai poika niin silti pullottaa, mutta tytöillä ylöspäin ja pojilla alaspäin, onko huuhaata?
Kommentit (5)
Onko sulla kuvaa ultrasta? Jos näkyy sellasia palleroita pari kappaletta vatsan sisällä(ylempänä) tyttö jos alempana poika.
On mulla, mut se on 4d nii näkyyks siinäki ne pallerot? :)
joko vatsan sisällä tai ulkona.
vauva on niin kippurassa siinä ettei näy kummassakaan mitään, muuten kun se alapään tökö.
Noilla viikoilla ei voi määrittää sukupuolta ultrassa.
Mulle sanoi lääkäri ettei nt-mittauksen perusteella voi enää olettaa mitään, koska olin luultua pidempään raskaana ja viikkoja saman verran kasassa kuin sulla...
alapäässä, mutta kertooko se vielä mitään? Äkkiseltään luulisi, että poika tulee. Jostain olen kuullut, että oli tyttö tai poika niin silti pullottaa, mutta tytöillä ylöspäin ja pojilla alaspäin, onko huuhaata?
Onko sulla kuvaa ultrasta? Jos näkyy sellasia palleroita pari kappaletta vatsan sisällä(ylempänä) tyttö jos alempana poika.
[/quote]
On mulla, mut se on 4d nii näkyyks siinäki ne pallerot? :)