Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WTF, Facebook ehdottaa mulle miehen eksää?!

Vierailija
18.08.2011 |

Eli jos laitan sinne hakuosioon "Mikko", niin heti ekaksi tulee tämä "Minna Mikkonen". Vaikka mulla on kavereina Mikkoja ja muita Mikkoja, joiden yhteisiä kavereita. Miksi siis tämä eksä tulee ekaksi (meillä ei ole yhteisiä kavereita)?!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut kyse kaveriehdotuksista vaan hakutoiminnasta ja siitä, mikä nimi hakutoiminnossa tulee ensimmäisenä.

Vierailija
22/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että tod.näk. ehdottaa sinulle tuota tyyppiä kaveriksi kaikista näistä edellämainituista syistä, mutta jos nyt oikeasti kysymyksesi on pelkästään se, että miksi hän menee niiden "mikkojen" edelle, jotka ovat kavereitasi, niin veikkaan, että fb sekoilee. ei hätää :)

testasin, koska minullakin on vähän sekoillut.

Minulla on kaksi Hennaa kaverina, olkoon vaikka Henna Ykkönen ja Henna Kakkonen. Kun kirjoitan "Henna" sinne hakukenttää, niin Facebook ehdottaa ekana "Henna Ykkönen", sitten "Henna Töttöröö"(1 yhteinen kaveri, en tunne tätä Töttöröötä), sitten "Henna Mönttinen"(en tunne, mutta sama paikkakunta) ja niin ees päin, ja yhdeksäntenä ehdottaa "Henna Kakkonen".

Kirjoitin mahdollisimman sekavasti, mutta siis pointtina se, että juu, FB sekoilee, mutta en välitä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä etsinyt tuon nimistä ihmistä, vaan nyt kun halusin katsoa mitä "Mikolle" kuuluu, niin heti ekaksi tulikin tuo nainen eikä fb-kaverini. Eli tämä nainen meni fb-kaverini "edelle". Ei tajua?! ap

Siis tämän asian suhteen ainakin. Mullakin tarjosi listalle aiemmin aina ystäviäni. Nyt, kun alan kirjoittaa esim. erään tietyn ystävän nimeä, niin on listalla vasta jotain kolmantena, sitä ennen on ollut aina ekana. Noita muita tarjottuja (joita siis en tunne) en ole klikkaillut auki, voi olla että meillä on yhteisiä ystäviä, mutta outoa tosiaan on se, että kuitenkaan tätä kaverilistalaistani EI tarjota ekana.

Tätä samaa tuo nr. 25:kin jo seposti. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan