Tähän ketjuun ne, joiden miehen kaverit EIVÄT ole nähneet sinua alasti,
eikä sinun miehesi ole nähnyt naispuolisia ystäviäsi alasti?
Olemmeko vähemmistö?
Itselläni ei tulisi kuuloonkaan esiintyä alastomana mieheni ystävien edessä.
Kommentit (44)
Kyllä on olen ja ovat. Me saunotaan kyllä kavereiden ja perheiden kanssa. Ja siis ihan selvinpäinkin.
Välillä miehet menee jo edeltä ja naiset sitten perässä, tai kaikki yhtaikaa jo heti, riippuu vähän mitä muuta tehdään porukalla. Onko esim. jotain ruokailujuttuja jotka on miesten tai naisten vuoro valmistella tms.
Omituista minusta on että noin paljon porukkaa, jotka ievät sauno porukalla. Mutta mitäpä se mulle kuuluu.
mies on joutunut näkemään yhden, joka kekkuloi alasti vaikka kenen seurassa. Mieheni ei halua nähdä muita naisia alasti.
HAHHAHAAAA, uskotko itsekään tuota, voi helvetti mikä kuva sinulla on miehestäsi, tää jaksaa naurattaa ja kauan ihan varmasti. HAHAHAHAAAHAHHAAAA.....
Mua ei ole miehen kaverit nähneet alasti, eikä mun kaverit (kai) ole nähneet mun miestä alasti. Paitsi mun miespuoliset kaverit :)
Omituista minusta on että noin paljon porukkaa, jotka ievät sauno porukalla.
Esim. meidän nykyiseen kaveriporukkaan, jotka siis koostuvat lähinnä vanhoista opiskelu- ja työkavereista, kuuluu paljon maahanmuuttajia, jotka eivät välitä kovin paljon saunomisesta.
26
mun kaksi kaveria alasti tänä kesänä. Kun käytiin kimppauinnilla minä, mieheni, veljeni, hänen tyttöystävä (ystäväni) ja yksi nainen vielä.
Mua ei ole kukaan muu mies nähnyt alasti kuin oma mieheni (siis aikuisiällä). Enkä usko että mies on nähnyt ketään mun tuttua alasti. Joku roti sentään pitää olla.
meidän perheessä:)
Miehen serkku on nähnyt biksuissa, mutta sitä ei varmaan lasketa?
Kysyin myös mieheltä ja hän sanoi nähneensä yhden. Olipa sitten valehdellut mulle asiasta :(
En tod menisi alasti kenenkään muun miehen kanssa saunaan kuin oman mieheni. Mulla ei kauheasti ole mielipidettä siitä jos hän haluaisi mennä muiden naisten kanssa, todnäk en tykkäisi siitä mutta eipä ole tullut sellaista tilannetta koskaan.
Jos on saunottu kavereiden kanssa, ollaan aina naiset erikseen ja miehet erikseen. Tai sit uikkarit päällä.
Vittu että on estynyttä porukkaa, anteeksi vaan. Tai sitten seksistisiä pimpoja kaikki. Mielestäni on ihan normaalia olla saunassa, siellä ollaan alasti ja siellä saunotaan. Jos mukana on muita kuin oma SEKSIKUMPPANI niin estääkö se leppoisan saunomisen ja peseytymisen? Ei toisen vartaloa voi omistaa ja toisaalta kaikkihan sanovat että seksuaalisuus tulee aivoista, olemuksesta ja kemiasta. Niin mitä sitten jos saunassa vilahtaa jonkun tussu tai lerpuksissa oleva seisomaton kikkeli? Eikä tuo sodi toisiaan vastaan? Eihän seisomattomassa kalussa ole periaatteessa mitään eroottiista jos ajatus on kaverusten saunomisessa?
Vittu että on estynyttä porukkaa, anteeksi vaan. Tai sitten seksistisiä pimpoja kaikki. Mielestäni on ihan normaalia olla saunassa, siellä ollaan alasti ja siellä saunotaan. Jos mukana on muita kuin oma SEKSIKUMPPANI niin estääkö se leppoisan saunomisen ja peseytymisen? Ei toisen vartaloa voi omistaa ja toisaalta kaikkihan sanovat että seksuaalisuus tulee aivoista, olemuksesta ja kemiasta. Niin mitä sitten jos saunassa vilahtaa jonkun tussu tai lerpuksissa oleva seisomaton kikkeli? Eikä tuo sodi toisiaan vastaan? Eihän seisomattomassa kalussa ole periaatteessa mitään eroottiista jos ajatus on kaverusten saunomisessa?
monen naisen mielestä niissä alastomissa miehissä ei ole mitään katsottavaa, mutta ihan taatusti miehet katsovat alastomia naisia vaikka kuinka olisivat kavereita. Se nyt on itsensä huijaamista jos kuvittelee, ettei mies sitten jälkeenpäin runkkaile näille näkemilleen naisvartaloiden kuville päässään.
meillä ei sekasaunoja ja mökkinudismia harrasteta, eiköhän me olla enemmistöä?
En todellakaan ole
Kysyin myös mieheltä ja hän sanoi nähneensä yhden. Olipa sitten valehdellut mulle asiasta :(
Ei ihme, että mies valehtelee sinulle. Naisen näkeminen alasti, kun siihen ei liity mitään seksuaalista, tuskin on sellainen tapahtuma, joka heti edes muistuu mieleen. En minä ainakaan näin äkkiä muista, olenko joskus nähnyt vaimon kavereita tai kaverien vaimoja alasti. Äkkiä ajatellen en. Mutta jos joutuisin ristikuulusteluun asiasta, luultavasti jäisin lopulta kiinni jostain epäjohdonmukaisuudesta tai unohduksesta. Sitten en enää uskaltaisi sanoa kuulustelijalle mitään. Tyhjänpäiväisten unohdusten kääntäminen valehteluksi on tehokas tapa pilata parisuhde.
mies on joutunut näkemään yhden, joka kekkuloi alasti vaikka kenen seurassa. Mieheni ei halua nähdä muita naisia alasti.
HAHHAHAAAA, uskotko itsekään tuota, voi helvetti mikä kuva sinulla on miehestäsi, tää jaksaa naurattaa ja kauan ihan varmasti. HAHAHAHAAAHAHHAAAA.....
Kysehän oli kavereista. ehkä tosiaan ei kiinnosta. Ei minun miestäkään kiinnosta mun kaverit, ei vaatteet päällä eikä ilman.
Kokis noloksi kattella.
Eri juttu joku todella hyvännäköinen pimu vaikka jossain lehdessä tai telkussa.
alasti eikä mun ystävät miestäni. eikä ole aikomustakaan, miks pitäs? enpä ole itsekään nähnyt enkä edes halua nähdä ystäviäni alasti.
mutta sitten tajusin, että koska mieheni paras ystävä on nainen, hän on nähnyt minut alasti. Ja koska mieheni on parhaan ystäväni veli, on hän nähnyt siskonsa nakuna lapsena.
Mutta noin periaatteessa emme siis esim. sekasauno nykyisten kavereittemme kanssa enää. Nuorena sitä harrastettiin enemmän, tosin minä olin silloinkin niin ujo, että en juurikaan sinne saunaan tunkenut.