Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän ketjuun ne, joiden miehen kaverit EIVÄT ole nähneet sinua alasti,

Vierailija
18.08.2011 |

eikä sinun miehesi ole nähnyt naispuolisia ystäviäsi alasti?

Olemmeko vähemmistö?

Itselläni ei tulisi kuuloonkaan esiintyä alastomana mieheni ystävien edessä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei myöskään tulisi mieleenkään kekkuloida alasti miehen ystävien edessä.

Vierailija
2/44 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mies mun ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt miehelleni selväksi että hänen kalleutensa kuuluvat vain minun silmilleni kuin myös toisin päin

-25v vaimo

Vierailija
4/44 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään esiintyä alasti mihen ystävien edessä. Enkä kyllä tykkäisi jos mieheni kekkuloisi ystävieni edessä nakuna.

Vierailija
5/44 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiset saunat yms.

Vierailija
6/44 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on joutunut näkemään yhden, joka kekkuloi alasti vaikka kenen seurassa. Mieheni ei halua nähdä muita naisia alasti.

Eikä mielellään riisuudu muiden naisten nähden. Jossain saunaillassa jonkun vaimo nakotti sitten vissiin vertailemassa miehensä kaverit ihan tarkoituksella. Tuli jotain muka tuomaan saunalle ja huuteli kovaan ääneen, ettei häntä haittaa. Okei, mutta muutamia miehiä haittasi..

Vierailija
7/44 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ystävät eivät ole nähneet minua alasti. Mies ei ole nähnyt ystäviäni alasti. Mutta olen kuitenkin nähnyt suuren osan miehen ystävistä alasti. Eivät turhaan kainostelleet rantasaunalla.. En olisi kyllä valttämättä halunnut nähdä!

Vierailija
8/44 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi outoa, jos olisivat nähneet...

Vierailija
9/44 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nähnyt eikä tule näkemään. Enkä minä ole nähnyt mieheni kavereita alasti, enkä haluaisikaan nähdä.

Vierailija
10/44 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kyllä näin saunakansana.

Mites teillä sitten miespuoliset ystävänne?

Onko ongelma saunoa yhdessä? Entä mitä mieltä miehenne tästä on?

Minä saunon kyllä jätkäkavereiden kanssa. Kun aloin seurustella mieheni kanssa, oli se hänestä aluksi epäsopivaa, mutta hittoako minä yhtäkkiä olisin säännöllisen epäsäännöllisiä saunailtojani yhtäkkiä sitten lopettanut? Pah. Ymmärsi ukkokin sitten naurettavuutensa. :)

Vierailija
11/44 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla alasti yhteissaunoissa ym. Mutta edellisen miehen kanssa se oli ihan normaalia. Eli en kuitenkaan taida kuulua tähän ryhmään =)

Vierailija
12/44 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni yksi meidän yhteinen naispuolinen kaverimme on nähnyt miehen alasti ja minut on sitten taidettu nähdä useamminkin, juuri viime viikonloppuna viimeksi taidettiin isolla porukalla tuppautua pikku kaljoissa yhdessä pikkupikkusaunaan. :)

Vierailija
13/44 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota yhdessä saunomista, siis miehet ja naiset keskenään.

Vierailija
14/44 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää edes ajatuksesta. Ei mun mieskään tuollaisesta tykkäisi, eikä hyväksyisi.

Vierailija
15/44 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku mitä.. Siis en ole nähny miehen kavereita alasti eikä ne mua, eikä mies mun kavereita. Meillä pidetään hirmu harvoin saunailtoja nyt kun laps ihan pieni, mutta ei kyllä aiemminkaan ryhmäsaunottu vaikka kännissäkin oltiin.

Vierailija
16/44 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koe mitään tarvetta esitellä itseäni miehen kavereille, enkä halua nähdä yhtään sen kaveria alasti. Jotkut ikiteinixit ehkä tykkää, ei se mua haittaa eikä kiinnosta.

Vierailija
17/44 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut mitenkään ajankohtaista meillä olla alasti toistemme kavereiden seurassa. Eikä tulla varmaan olemaankaan.

Vierailija
18/44 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä olisi halunnut minut kaveriensa kanssa sekasaunaporukkaan. Häpesi kun en halunnut mukaan. Se ei minua haitannut että exä halusi olla mukana, so what.

Huvitti tuo, että "kun me ollaan niin hyviä kavereita" niin voidaan saunoa yhdessä. Totesin, että itse asiassa omat työkaverini ovat minulle tutumpaa sakkia - onko ok jos saunon heidän kanssaan? No ei tietenkään ollut...

Nuorempana tuli sekasaunoissa käytyä, minusta se ei ollut oikein luontevan tuntuista.

Vierailija
19/44 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta alusvaatteisillaan kyllä.. Itse taas käyn äijäporukoiden kanssa saunassa niin, että miehet on alasti ja minulla pyyhe. En halua olla täysin alasti 8 miehen kanssa saunassa.

Vierailija
20/44 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastanut seksiäkin aika monen mieheni kaverin kanssa. Mutta mieheni ei ole nähnyt mun kavereitani alasti, joten tulen puoliksi vain tähän ketjuun.