Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Syyssäteet torstaina***

03.11.2005 |

Näin ne viikot menevät nopeaan, että tänään on jo torstai.

Tänne ei mitään kummempaa, ensi viikolla on piinaviikot (nyt kp 19/28) joten sitten pientä jännää ja tädin karkotus -tanssia :) Jos vaikka tepsisi täälläkin.

Tylsän synkkä päivä ja sadetta luvassa huomisesta alkaen joka päivälle, tylsää.

Ihanaa illalla tulee Everwood niin se sitten kruunaa koko päivän.

Ihme muuten että saatte noita haamuja / plussia jo noin aikaisessa vaiheessa, tosin kivahan se on. Itse sain kaksi negaa joskus kp 30 ja 32 ja vasta kp 36/28 sain haamun...

Mukavaa torstaita!!

matleena

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskules, olen kahtena iltana käynyt täällä vuodattamassa pitkät jutut, niin kun lähetän viestiä, niin tulee teksti: ilmoitus vanhentunut ja lähettämääsi viestiä ei voi näyttää tms. No äsken tein testin ja toimikin, niin sitten kone jumitti, helvetti! Ärsyttävää kirjoitella moneen kertaan. Että pieni jännitys momentti näisää mun vastaamisissa.

SIIS PLUSSANNEILLE ONNEA JA ERIKEEPPERIÄ!!! Nyt onkin syyspuhuri viskonut plussasäteitään aktiivisesti, hienoa!

Meille kaahasi täti ja vauhdikkaasti tulikin! Pidän sen nyt täällä, niin ei tule teitä muita häiriköimään ;-) Eilen oli fiilikset tosi matalalla, nyt jo positiivisempi mieli. Toki olin kamalan pettynyt, vaikka ne realistiset mahikset oli kyllä aikasta pienet, mutta siltikin, toivoin n i i n kovasti kuitenkin! No, kierto näyttää nyt palautuneen, ainakin tällä kertaa. Heittänyt aika paljon kierukan poisoton jälkeen. No, täytyy jatkaa harjoituksia...Se onkin se ikävin puoli :-D

G: Vessanpesuni näyttää menevän samalla kaavalla, joten mitään poppakonsteja ei ole tarjota. Mukavaa olisi, kun sen pesisi välillä joku muu kuin minä. Jäkäti jäkäti jäk-ei vaan, kyllä tuo mies tekee, kun käskyttää. Omatoimisuutta soisin hiukan lisää.

Nyt takasin imurin varteen *h u o k a u s *

Vierailija
22/24 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallariina: Mites sinä laskit tuon la:n? Ihan uteliaisuuttani kysyn kun samoissa päivissä mennään, mutta itse laskin, että la olisi vasta 17.7?

Qassu: Voi harmi, että se pahalainen löysi sitten teille:( No, tsemppiä seuraavaan kiertoon. Jospa teille tulisi sitten elovaavi:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin sen lasketuttamassa oys:n sivuilla. Siellä siihen vaikuttaa kierron pituus, minkä laitoin 25 (aika heittona, kun ei tuo kierto ollut tasaantunut). Vauva-lehden sivuilla LA:ksi tuli tuo sama 17.7. Miten lie sitten.

Mutta samapa tuo, kunhan nyt vaan odotus olisi totta!!! :)

mallariina kp 25/24-30 tai rv ? :D

Vierailija
24/24 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ONNEA UUSISTA PLUSSISTA!

...tulin kuitenkin laittamaan tänne vinkin tuohon palstailuun! Joku (anteeksi harva pääni) päivitteli tuota viestien kirjoittamista ja sit lähetysvaiheessa yhtäkkiä " viesti ei ole näytettävissä" , tms. Vinkkaan, että AINA joka kerta ennen kuin lähetätte viestinne, maalaatte sen ja kopioitte! Eli jos virheilmoitus tulee, on viestinne kopioituna ja voitte yrittää uudelleen. Ei niin ota päähän, kun viestit katoaa bittiavaruuteen! Muistan jo tätä samaa ongelmaa kahden ja puolen vuoden takaisista ajoista vauva-sivuilla!