Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NY Timesissa järkyttävä juttu naisesta joka abortoi...

Vierailija
18.08.2011 |

Tilanne on tämä:

Nainen on yli 40, naimisissa. Heillä ON JO KAKSI OMAA LASTA mutta kolmas on pakko(!) saada, joten käyvät läpi vuosikausia kestäviä hedelmöityshoitoja ja keino-keinoja. Lopulta akka tulee raskaaksi lahjoitetun munasolun ja kloeputkihedelmöityksen avulla, mutta odottaakin kaksosia. Siispä hän vaatii aborttia, jossa valitsee toisen sikiön abortoitavaksi. Oma lääkäri ei suostunut abortoimaan kaksosta, eikä naisen kotikonnuilla muutkaan lääkärit, joten hän matkusti tuhansien kilometrien päähän teettämään kaksosista yksösen.

SIIS MITÄ?! Olen itse valinnan kannattaja enkä todellakaan vastusta aborttia, mutta nyt keitti kyllä yli. Että joku voi olla noin käsittämättömän itsekäs ja ajattelematon! Kuvottava ihmisperse. Tässä syljetään sekä hedelmöityshoitojen että oikeasti aborttia tarvitsevien päälle. Oksettavaa.

Niille jotka haluavat lukea:

http://www.nytimes.com/2011/08/14/magazine/the-two-minus-one-pregnancy…

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko myöntää, että jos itse haaveilisin uudesta perheenjäsenestä niin yksi olisi ihana...mutta jos odottaisinkin kaksosia niin olisin kauhuissani. Läheltä kun on tullut seurattua kaksosperheen elämää ja se ei todellakaan ole helppoa kahden vauvan kanssa (jos ei ole aina yhdenkään kanssa). en mä kyllä tietysti aborttiakaan tekisi..mutta kauhulla odottaisin mahdollisia kompilkaatioita ja uuvuttavaa vauva-aikaa

Siis että jos haaveilisit niin että olisit viimeiset KUUSI VUOTTA väkisin vängännyt itsellesi keinotekoista lasta joka ei edes ole sukua sinulle (mutta sinun on se silti pakko saada synnyttää), ja KOKO tuon ajan olet tiennyt, että sillä metodilla saat 80% varmasti kaksoset? Olisist silti jatkanut niitä hoitojasi samalla kun omat lapset kärvistelevät ties minkä hoitajan sylissâ?

80 % varmasti kaksoset? Mistäs helvetistä tuonkin luvun olet kääräissyt? Sekopää taidat olla sinä itse.

45-vuotiaalle pelkkä raskaus on jo riski, samoin vauvalle. Saati sitten jos kyseessä kaksoset. Minusta äiti teki ihan oikein jos kerran oli sitä mieltä ettei kaksosia jaksa hoitaa, parempiko se olisi lasten kannalta väen väkisin pitää ja sitten hoitaa huonosti? Olen samaa mieltä siitä, että 45-vuotias on jo liian vanha hedelmöityshoitoihin, mutta siitä ei kai tässä ketjun aloituksessa ollut edes kyse.

Vierailija
42/42 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkää jo olemassa olevat lapsensa päähänpinttymän vuoksi nurkkaan. Ja sitten vielä kohtelee tulevaa lasta kulutustavarana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi