NY Timesissa järkyttävä juttu naisesta joka abortoi...
Tilanne on tämä:
Nainen on yli 40, naimisissa. Heillä ON JO KAKSI OMAA LASTA mutta kolmas on pakko(!) saada, joten käyvät läpi vuosikausia kestäviä hedelmöityshoitoja ja keino-keinoja. Lopulta akka tulee raskaaksi lahjoitetun munasolun ja kloeputkihedelmöityksen avulla, mutta odottaakin kaksosia. Siispä hän vaatii aborttia, jossa valitsee toisen sikiön abortoitavaksi. Oma lääkäri ei suostunut abortoimaan kaksosta, eikä naisen kotikonnuilla muutkaan lääkärit, joten hän matkusti tuhansien kilometrien päähän teettämään kaksosista yksösen.
SIIS MITÄ?! Olen itse valinnan kannattaja enkä todellakaan vastusta aborttia, mutta nyt keitti kyllä yli. Että joku voi olla noin käsittämättömän itsekäs ja ajattelematon! Kuvottava ihmisperse. Tässä syljetään sekä hedelmöityshoitojen että oikeasti aborttia tarvitsevien päälle. Oksettavaa.
Niille jotka haluavat lukea:
http://www.nytimes.com/2011/08/14/magazine/the-two-minus-one-pregnancy…
Kommentit (42)
Hylkää jo olemassa olevat lapsensa päähänpinttymän vuoksi nurkkaan. Ja sitten vielä kohtelee tulevaa lasta kulutustavarana.
80 % varmasti kaksoset? Mistäs helvetistä tuonkin luvun olet kääräissyt? Sekopää taidat olla sinä itse.
45-vuotiaalle pelkkä raskaus on jo riski, samoin vauvalle. Saati sitten jos kyseessä kaksoset. Minusta äiti teki ihan oikein jos kerran oli sitä mieltä ettei kaksosia jaksa hoitaa, parempiko se olisi lasten kannalta väen väkisin pitää ja sitten hoitaa huonosti? Olen samaa mieltä siitä, että 45-vuotias on jo liian vanha hedelmöityshoitoihin, mutta siitä ei kai tässä ketjun aloituksessa ollut edes kyse.