Sähkökäyttöinen rintapumppu
Kyselisin nyt kokemuksia sähkö/patterikäyttöisistä rintapumpuista. Minkä merkkinen sinulla oli ja mitä tykkäsit? Oliko pumpussa jokin erityinen asia miksi se ei ollutkaan niin hyvä mitä odotit?
Olen itse hankkimassa sähkökäyttöistä pumppua koulunkäynnin mahdollistamiseksi. Tarvitsisin sellaisen joka pumppaa nopeasti ja tehokkaasti ja joka ei ole aivan mahdottoman iso.
Kerro kokemuksesi! Jos sinulla on myynnissä k.o. pumppu voisin olla kiinnostunut ostamaan.
Kommentit (7)
Osaan kyllä käsin lypsyn, muta tarvitsen maidon myöhemmin. Käsin on vaikea saada maitoa talteen pulloon ja juuri sen vuoksi tarvitsen oikean pumpun.
ap
Osaan kyllä käsin lypsyn, muta tarvitsen maidon myöhemmin. Käsin on vaikea saada maitoa talteen pulloon ja juuri sen vuoksi tarvitsen oikean pumpun. ap
käsinlypsyä suosisttelen minäkin, esim pakasterasia on sopivan laakea astia.
että saisin sen 200-300ml lypsettyä käsin? En ainakaan aikaisemmin ole moista määrää lypsäny muuten kuin pumpun avulla. Nyt tarvitsisin siis sähkökäyttöisen helpotuksen jotta ehdin tauon aikana lypsää maidot seuraavaksi päiväksi...
ap
ollut tosi hyvä. Ostin kaksi ja pumppasin niillä molemmat rinnat yhtä aikaa. Pumppasin maitoa niillä puoli vuotta keskoselle, joka ei oppinut juomaan rinnalta.
että saisin sen 200-300ml lypsettyä käsin? En ainakaan aikaisemmin ole moista määrää lypsäny muuten kuin pumpun avulla. Nyt tarvitsisin siis sähkökäyttöisen helpotuksen jotta ehdin tauon aikana lypsää maidot seuraavaksi päiväksi... ap
ja ollut kolme erilaista pumppua. Millään niistä en ole saanut ulos kuin 20ml kerrallaan. Neljännelle lapselle lypsin litroittain maitoa pakkaseen käsin. Mä tarviin sen ihokosketuksen heruakseni ja kun herun, tulee pari desiä tosi helposti "itsestään".
Itselläni on Ainu Medela, joka mukavan kompakti ja helppokäyttöinen.
Nykyään Ainulla on myös Ainu Medela Swing-sähkökäyttöinen rintapumppu, mutta siitä minulla ei ole kokemusta. Se voi olla parempikin kuin tuo perinteinen sähkökäyttöinen rintapumppu.
Jotta maidon heruminen lähtee käyntiin, niin kannattaa lämmitellä rintoja, ja esim. katsella vauvan kuvaa/vauvaa, niin se stimuloi maidontuotantoa. Lisäksi pitää muistaa juoda paljon.
ja lypsä käsin. Kaikkein paras ja aina puhtaana ja mukana :)