Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ja missä menitte kihloihin?

Vierailija
26.08.2011 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mennä.

Vierailija
2/14 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailla, niinkin tavanomainen juttu, kuin ilta, ihana kuutamo ja merenranta! =)

Mutta kestänyt on, naimisissa oltu jo muutaman vuoden, seurusteltu 11v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniina syysiltana.

Vierailija
4/14 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain pikkukadulla.

Ja HUOM! oltiin vappuaatto selvin päin ;)

Vierailija
5/14 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on romanttinen tarina sille. Olimme nuoria silloin, 20-vuotiaita. Oli kaunis alkusyksy ja sunnuntaipäivä, kun me miehen kanssa päätettiin pitää piknik puistossa. Meillä oli viltin päällä kaikkea ihanaa herkkua. Mies kääri meille toisen viltin ympärille ja lausui kauniita runoja. Olin pakahtua rakkaudesta! Sitten kuulin maailman kauneimman lauseen: "Minä rakastan sinua, Marjatta. Tuletko vaimokseni?" Minä itkin ja sanoin kyllä. Sitten hellä suudelma ja mies työnsi nimettömääni upean sormuksen. Se oli elämäni yksi onnellisimmista päivistä! Sitten lähdimme hevosvaunuilla kohti kotia rakastelemaan.

Vierailija
6/14 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. Oltiin iltalenkillä koiran kanssa ja keskellä myrskyä tuo sitten kosi.

Vierailija
7/14 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin työmatkan takia oltu pari viikkoa erossa. Mies haki mut kotiin, istuttiin kesken matkan takapenkille juttelemaan (oli parin tunnin ajomatka) ja mä kosin kysymällä, että meetsä mun kanssa naimisiin. Mies kävi itkemään ja sano että joo! Oltiin seurusteltu vuosi. Nyt 4 vuotta naimisissa.

Vierailija
8/14 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. Oltiin iltalenkillä koiran kanssa ja keskellä myrskyä tuo sitten kosi.

Vierailija
9/14 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun perinteisesti odotellaan miehen kosintaa..

Vierailija
10/14 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin "Tukholmassa kihloihin". Laskeskeltiin siinä hytissä koska oltiin Ruotsin vesillä ja sitten vaihdettiin sormukset. =) =)

Vierailija
11/14 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä riski siinä on? Että mies tinttaa vai? :D

terv. Miehen kosima, mutta nainen voi myös ihan hyvin kosia

Vierailija
12/14 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä riski siinä on? Että mies tinttaa vai? :D

terv. Miehen kosima, mutta nainen voi myös ihan hyvin kosia

Riski lähinnä siinä että ei voi olla varma miehen tunteista. Naiset nyt on yleensä auliimpia menemään naimisiin, miehet eivät, eivätkä kosi elleivät ole tosissaan. Toki tuo on stereotypia, mutta niin itsekin tuppaan ajatella että mies kyllä kosii jos oikeasti nainen merkkaa tarpeeksi. Tätä varmuutta jää vaille jos nainen kosii.

Vierailija
13/14 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euromarketin pihalla mies sanoi maanantai iltapäivänä vuonna 2000,että ostetaanko tosta (ja nyökkäys marketin yhteydessä olevaan kultasepän liikkeeseen) kihlat.

Yltiöromanttista ;D

Vierailija
14/14 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kun puputin tukka ja maha pystyssa aamupalaa. Mies sanoi menevansa hakemaan lehden postilaatikosta, mutta tulikin takas valkovuokkokimpun kanssa, polvistui ja kysyi mennaanko naimisiin :) Sormukset ostettiin myohemmin paivalla yhdessa ja pujotettiin ne toistemme sormiin Makkarin leikkipaikalla esikoisen riemunkiljahdusten saattelemana.

Olen ollut myos sita ennen kihloissa. Menin 15-vuotiaana kihloihin poikaystavani kanssa, ennalta sovitusti tiettyna paivamaarana. Teimme tapauksen kunniaksi spagetti bolognesea ja joimme alkoholitonta olutta. Oli vaan niin coolia pitaa sormuksia :) Olimme kylla yhdessa 10 vuotta, mutta sitten tajusin etta ihminen oli ihan vaara....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän