Orgasmin pidättely, "edging"
Oletteko kokeilleet "edging:iä" orgasmin tullessa? Eli juuri ennen orgasmia aletaan hidastelemaan ja pidättelemään. Parhaimmillaan se on aivan taivaallista koska siinä voi päästä siihen orgasmin aallon harjalle tai ainakin aivan sen tuntumaan ja kun stimulaatiota ei lisää niin siinä voi "surffata" kauankin. Se tunne on itseasiassa parempi kuin orgasmin jälkeinen tunne.
Parhaimmillaan olen ollut minuutteja siinä hilkulla kokoajan "saaden orgasmia". Sannomattakin selvää, että helpommin onnistuu yksin kuin yhdynnässä tuo homma.
Muilla vastaavia kokeiluja?
http://en.wikipedia.org/wiki/Orgasm_control
Kommentit (49)
Viikon pusseja täyttäneenä ja pieni rapulan poikanen, vajaa 5 minuuttia muija kullin päällä niin kuti lähtee tuntuu että aivot tulee "pellolle. Siitä ei kovin moni emäntä pidä ei varsinkaan sillon jos ei tiedä entuudestaan mitä tuleman pitää.
Onnen tyttö kirjoitti:
Rakastelemme miehen kanssa päivittäin ja mieheni osaa pidättää. Hän nuolee pilluani ja rakastelee minua kunnes saan ensimmäisen orgasmin. Sen jälkeen mies ottaa kalun pois pimpistä. Pidämme tauon ehkä 5 min, että olen palautunut orgasmistani.
Mies työntyy uudestaan pilluuni, panee minua kunnolla pohjaan saakka, jossain vaiheessa saan toisen orgasmin. Mies vetää taas meisselin pois pimpistä juuri ennen miehen laukeamista.. Pidättelee. Taas pidämme lyhyen tauon.
Sitten mies jatkaa taas. Hän tulee taas pimppiini sisälle. Tässä vaiheessa klitoris on jo aika turvoksissa ja kolmas orgasmi tulee minulla nopeammin kuin edelliset. Mies pidättelee.
Tätä nautintoa mies tekee minulle yleensä 4-6 kertaa ja sitten vasta kun sanon olevani ihan loppu ja "puhki nussittu" hän sallii itselleen orgasmin tulla minun sisääni.
Tätä pystyy siis treenaamaan. Pitää tietenkin rakastella säännöllisesti. Kyllä se sitten palkitsee. Minä kyllä johdan orgasmitilastoja meidän perheessä.
Kuulostaa tosi ihanalta. Mieheni myös pystyy pidättelemään kunnes laukean, mutta ei kuitenkaan noin monta kertaa. Max kolme kertaa, mutta yleensä kaksi kertaa.
Aivan upeita tarinoita. Löysin myös hyvän edging oppaan jos on ensi kertaa kokeilemassa
Teinistä asti mies on osannut kiusata mut monta kertaa peräkkäin huipun reunalle farkkujen päältä hivelemällä sormet yhdessä. Niin herkkää se sauma lisämausteena. Hyppytuntien iloja. Samalla suutelee pitkiä kiihkeitä suukkoja. Aivan tajutonta kun hän sitten antaa mun tulla. Farkut kastuu joskus läpi asti ja orgasmi vie mukanaan. Mies sanoo, että se on kiihottavinta mitä hän tietää.
Teen miehelle niin, että hyväilen penistä ensin housujen päältä nykimisvaiheeseen asti, tuntuu selvästi käteen kun on iso ja sitten pidän taukoa ja jatkan ottamalla sen ulos. Joskus purskahtaa, mutta yleensä lopetan juuri ennen.
Saatan itse miehenä harrastaa tuota edging-hommaa masturboidessa useita tunteja. Myös naisen kanssa teen sitä. Pysäytän välillä liikkeen ja sitten uudestaan. Naisen kanssa en kestä kuitenkaan yhtä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Aihe kiinnostaa varsinkin miten tuo naisilla toimii. Tekeekö kukaan nainen sitä, että vie itsensä "kynnykselle" ja alkaa siinä surffaamaan eikä annakaan orgasmin tulla vaan minuuttitolkulla pitkittää?
Tottakai naiset edgettävät kuin miehetkin ja toimii ihan yhtä lailla naisilla kuin miehillä. Miksi asia naisilla olisi eri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aihe kiinnostaa varsinkin miten tuo naisilla toimii. Tekeekö kukaan nainen sitä, että vie itsensä "kynnykselle" ja alkaa siinä surffaamaan eikä annakaan orgasmin tulla vaan minuuttitolkulla pitkittää?
Tottakai naiset edgettävät kuin miehetkin ja toimii ihan yhtä lailla naisilla kuin miehillä. Miksi asia naisilla olisi eri?
No eivät edgetä ainakaan yhtä usein. Täällä naiset ovat kertoneet kuinka orkku vaan menee ohi ja muutenkin masturboinnin idea on saada vaan mahdollisimman nopeasti siirtyä muihin askareisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että naiset tekee harvemmin, koska naiset usein voivat saada monia orgasmeja putkeen. Kun miehelle on se edgettely ison orgasmin, monelle naiselle se megaorgasmi on se kolmas tai seitsemäs.
Minua ainakin turhauttaa edgetys ja ei enää seksi kiinnosta, jos ei saa laueta, sitten se orgasmi on vaan pieni tuhnu. Pitkitetty leikki on kivaa vaatteet päällä, suutelussa ja vastaavassa, mutta kun päästään koskettelemaan kunnolla, niin mieluummin niin monta orgasmia. Mutta jokainen on yksilö ja monelle naiselle voi myös toimia, varsinkin jos ei monia orgasmeja peräjälkeen saa.
Mun mies on luonnonlahjakkuus lukemaan, milloin orgasmini on lähellä. Saan yhdynnässä ainoastaan lähetyssaarnaajassa. Kun olen juuri tulollani, niin mies ottaa niin lujaan otteeseen, etten pysty liikuttamaan vartaloani ollenkaan. Siinä hän pitää minua kunnes kiihotus hieman laantuu.
Yleensä tulen jo ensimmäisen pidättelyn jälkeen, mutta joskus hän onnistuu pidättelemään orgasmiani vielä toisenkin kerran. Silloin olen jo ihan kiimasta sekaisin. Viimeksikin olin raapinut miehen selän aivan verille ja purrut korvaan. Ite en muistanut ollenkaan tollasta. Ilmeisesti on totta, että naiselta voi tajunnan taso laskea rajun orgasmin tullessa.