Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko normaalia kaluni on kutistunut

Vierailija
09.01.2014 |

Niin olen ollut ilman seksiä kolmisen kuukautta. Nyt en uskalla vaimolleni asiasta kertoa, voiko näin käydä ihan oikeesti voisiko joku vastata asiallisesti?. Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle ei kantsi missään tapauksessa kertoa, jos kalu on kutustunut. Tosin usein se kyllä huomataan. Ikääntyessä kalu lyhenee noin sentin. Yritä opetella hyväksi nuolijaksi, niin vaimosi ei välitä, vaikka kalusi on nysä.

Vierailija
2/7 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalu kutistuu paitsi järvessä myös ikääntyessä. Järvessä siksi, että kylmä kutistaa mitä tahansa, myös kalua. Ja jos et pääse naimaan, kannattaa käyttää nyrkki-Kyllikkiä, jotta muutosta ei tapahdu. Tämä on ihan lääketieteellinen fakta.

Nyt yli 60-vuotiaana olen huomannut, että entinen 20-senttinen kaluni on vain noin 18-senttinen. Mutta en usko, että se muutamassa viikossa kutistuisi kovin paljon, muutenhan oma kaluni olisi jo yksisenttinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kutistui yhdessä päivässä. Se tapahtui kun vaimo synnytti esikoisemme. Vaimo ei ole huomannut kutistumista mitenkään, mutta minä olen.

Vierailija
4/7 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koro on monissa kulttuureissa tunnettu sairaus, jossa penis pienenee pienenemistään ja lopuksi häviää. Onko olemassa tosiaan on epäselvää, mutta sitä pelätään mm. Afrikassa...

Vierailija
5/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Niin mulla on vissiin toi koro. Kullini on jotain 5cm levossa, mutta kiihiottuessa se kasvaa täyteen mittaansa.

Vierailija
6/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullissa koro ja muijalla horo. Siinäpä ongelmia kerrakseen :)

Vierailija
7/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa kullinne vetolaitteeseen eli jonkinlainen kuminauhavenytys 24/7, niin ei pääse kutistumaan niin paljon. Itellä tehoaa. Jo 65 eikä vielä ole pienentynyt kuin puoli senttiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän