Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut naiset eivät voi käyttää piilolinssejä edes häissään?

Vierailija
18.08.2011 |

Rillit eivät vaan sovi häälookkiin, etenkään kun ne näillä naisilla tuppaavat olemaan vielä mahdollisimman epätyylikkäät. Ne, jotka on ostettu silloin 12 vuotta sitten.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mä siinä kuvassa toisaalta itseltäni näytäkään. Olen alkanut käyttää enenevissä määrin juhlissakin silmälaseja, koska ne pukevat minua. Näytän jotenkin alastomalta ilman laseja.

Tekniseltä kannalta ajatellen haluaisin mennä silmäleikkaukseen, olisi varaakin, mutta haluaisin käyttää edelleen jonkinlaisia silmälaseja. Siis tarkoitan, että olisihan helpompi käydä vaikka kylvyssä ja saunassa ja urheilla ilman laseja, mutta lasit sopivat ulkonäkööni.

Vierailija
42/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se ois präntättävä vihkikaavaan ja säädöksiin ettei naisihmisen sovi mennä naimisiin

-silmälasit päässä

-kuulokojeen kera

-jos on umpisuolta tahi muuta ruumiinosaa leikelty

-lihavana taikka liian laihana

-tukka pesemättä

-kaljuna

-raskaana taikka muuten rampana

-ynnä muut rumentavat ja häävierasta häiritsevät seikat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan kaunis kuva, mutta kehysmalli ei valitettavasti sovi sinulle. Leveämpi malli on tuon muotoisiin kasvoihin pukevampi. Nämä jäävät hassusti keskelle kasvoja. Olen optikko ja silmälasimyyjä, ja valitettavasti useat naiset haluavat pitäytyä samassa kehysmallissa koko ikänsä. Ja kaikkein harmillisinta on, että jos joku vähänkin erilainen malli sopisi asiakkaalle tosi hyvin, hän sanoo, että "mies ei halua tällaisia, otan tuon tutun ja turvallisen"!!

Vierailija
44/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse ei ole pelkästään häistä, vaan kaikista muistakin juhlista joihin laittaudutaan muuten vimpan päälle, mutta rillit ovat kuluneet, vinossa ja malli viime vuosikymmeneltä. Usein näkee tyylikkäitä naisia hirveissä mummorilleissä! Itselläni on noin kymmenet lasit, ja tietenkin juhla- ja arkilasit erikseen.

Vierailija
45/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teininä ressasin silmälaseista ja mietin miten ne päässä voi suudellakaan. Onneksi minä sentään aikuistuin.

Vierailija
46/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin 32, en kyllä kehuskelisi kuvalla. ihan kuin tavis koulukuva, päähän on läntätty tiara ja katse kaukaisuuteen.

Vertaa huvikses esim Victorian hääkuvaan, laihassa kunnossa, ammattilaisen meikki ja kampaus ja ilman silmälaseja.

Vierailija
47/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkiä en koe tarvitsevani yhtään mihinkään. Mut tietty kun toisten itsetunto vaatii sen pakkelikerroksen ja piilolinssit... ;) En mä ole väittänytkään olevani mikään maailmanluokan kaunotar, mutta todellakaan silmälasit ei tarkoita seinästäreväistyä.

Ja olen totisesti nähnyt niin monta äärimmäisen kaunista morsianta silmälaseineen, esim. siskoni, voi taivas että se oli kuin enkeli!! (Niin ja vielä hoikkakin, kun on perinyt ulkonäkönsä äidiltä ja mä parka isän suvusta. :-D ) Siskolla muuten on käytössä myös piilarit, mutta valitsi silti häihinsä silmälasit.

Vierailija
48/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat kiusanneet toisia silmälaseista lapsesta asti.

Vierailija
49/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin 32, en kyllä kehuskelisi kuvalla. ihan kuin tavis koulukuva, päähän on läntätty tiara ja katse kaukaisuuteen. Vertaa huvikses esim Victorian hääkuvaan, laihassa kunnossa, ammattilaisen meikki ja kampaus ja ilman silmälaseja.

Maailmasta löytyy prinsessa, joka on tälläytynyt kuninkaallisiin häihin enemmän kuin joku av-mamma, tämähän on ihan hirveää.

Joo, 32 oli nätti kuva, ja varmasti itsensä näköinen, mikä on tärkeintä. Hääjuhla ei ole mikään päivä prinsessana, vaan sitoutuminen puolisoon, ja se kannattaa tehdä minusta ihan omana itsenään.

Oletteko muuten tajunneet, että on olemassa naisia, jotka eivät jatkuvasti pyri olemaan mahdollisimman kauniita, ja joiden mielestä häissäkin on ihan muu idea, kuin olla mahdollisimman edustava?

Vierailija
50/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvassa oli, on symppiksen näköinen, olisi kiva tuntea sillä mulla on vain mukavia kokemuksia tyylisistäsi naisista. Kun on oma itsensä, ei pety itse eikä kukaan muukaan, iloisia yllätyksiä vaan voi seurata... :)

Vierailija
51/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvassa oli, on symppiksen näköinen, olisi kiva tuntea sillä mulla on vain mukavia kokemuksia tyylisistäsi naisista. Kun on oma itsensä, ei pety itse eikä kukaan muukaan, iloisia yllätyksiä vaan voi seurata... :)

Vierailija
52/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on silmäsairauden takia operoitu silmä ja nyt näköä hoidetaan silmälaseilla. Olisin hommannut piilarit urheilukäyttöön, mutta niitä ei anneta minulle. Lisäksi minulla on niin huono näkö (-6), että jos lasit ottaa pois vaikka vain sen valokuvauksen ajaksi, niin näytön ihan tyhmältä ja väsyneeltä. Lisäksi saan lasittomuudesta kaksoiskuvia ja päänsärkyä, että siksi häissäni pidin laseja.

Onneksi häistä on jo kohta 20 vuotta aikaa. Silloin sai ihan rauhassa mennä naimisiin vaikka nyppimättömin kulmakarvoin. :D Ei ollut tällaista hääshowta kuin nyt.