Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut naiset eivät voi käyttää piilolinssejä edes häissään?

Vierailija
18.08.2011 |

Rillit eivät vaan sovi häälookkiin, etenkään kun ne näillä naisilla tuppaavat olemaan vielä mahdollisimman epätyylikkäät. Ne, jotka on ostettu silloin 12 vuotta sitten.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa morsian on rennosti oma itsensä. Sitä ihmistähän sulhanen rakastaa, ja siinä juhlitaan näiden kahden liittoa. Ei morsian ole mikään objekti, jonka pitäisi olla tietynlainen.

Joko ap on kovin nuori, tai sitten hänellä on vaikeuksia kestää sitä, että jollakin on niin hyvä itsetunto ettei hän jatkuvasti mieti miten miellyttää kaikkia muita ihmisiä.

Vierailija
22/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näytän paremmalta silmälaseissa. En näytä itseltäni ilman niitä (kuten joku asian ilmaisi). Ja ostan uudet lasit noin 2-3 vuoden välein, mielestäni ihan tyylikkäitä ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko ne lasit ottaa pois vaan sen valokuvan ajaksi? Ei kai koko päivää tarvii kekkaloida sokeana? Olen ihan samaa mieltä, kaverillani mm. oli häääkuvassa päässä samat 20 v vanhat lasit, joita hän pitää yhä, 10 vuotta häistä. :( Tyylikkäät, muodikkaat lasit sopivat kyllä persoonaan, mutta juhla-asu, meikki ja kampaus ja ikivanhat epämuodikkaat lasit? Miksi helvetissä pilaat kuvasi?

Vierailija
24/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on käyttänyt rillejä lähes 30 vuotta (kuten esim. minä), näyttää aika kamalalta ilman rillejä. Olisi outoa joko juhlissa tai kuvassa pyöriä rilleittä, jos koskaan muuten ei ole ilman niitä.

Vierailija
25/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäät, muodikkaat lasit sopivat kyllä persoonaan, mutta juhla-asu, meikki ja kampaus ja ikivanhat epämuodikkaat lasit?

on aivan järkyttävän kamalan näköisiä!! *oks* "Ruudun takaa, ruudun takaa... Paksut kehykset ja linssit peittää puoli naamaa. Hah. Mut kato hei kun se on trendikästä!! ;)

Mäpä voin ihan huvikseni laittaa tänne kuvan itsestäni morsiamena. Haukkukaa sitten miten ruma olen kun mulla on lasit päässä! :-D

Vierailija
26/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko ne lasit ottaa pois vaan sen valokuvan ajaksi? Ei kai koko päivää tarvii kekkaloida sokeana? Olen ihan samaa mieltä, kaverillani mm. oli häääkuvassa päässä samat 20 v vanhat lasit, joita hän pitää yhä, 10 vuotta häistä. :( Tyylikkäät, muodikkaat lasit sopivat kyllä persoonaan, mutta juhla-asu, meikki ja kampaus ja ikivanhat epämuodikkaat lasit? Miksi helvetissä pilaat kuvasi?

en tunne ketään joka käyttäisi noin vanhoja laseja, siis 30 vuotta vanhoja laseja. johan siinä on linssien arvotkin muuttuneet moneen kertaan. Oletko varma että kaverillasi on kaikki kunnossa, taloudellisesti ja henkisesti?

Vierailija
27/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laittanut piilareita, koska en niitä normaalistikaan käytä. Minulla oli tyylikkäät ja modernit silmälasini, joita ilman minua ei nää koskaan kukaan muu kuin mieheni öisin ja kaverit saunailloissa. Olisi minusta täysin typerää, että hääpäivänäni olisin näyttänyt täysin erilaiselta kuin normaalisti ja mielestäni olen myös laseilla kauniimpi.

En voinut laittaa piilareita myöskään siksi, että ne eivät minulle sovi: silmäni ovat todella herkät ja väsyvät piilareiden kanssa muutamassa tunnissa. Sen jälkeen ne onkin pakko ottaa pois. Ongelma vaan on se, että ne istuvat silmiini niin hyvin, että niitä ei meinaa millään saada pois - tuloksena vuotavat ja tulipunaiset silmät ja silmälasit päähän joka tapauksessa. Tämäkö olisi siis ollut parempi häälook kuin minä silmälaseilla, joita käytän normaalisti aina?

En tiedä, miksi sinua häiritsee se, että minä halusin käyttää silmälaseja hääpäivänäni, mutta kyllä ainakin minulla oli mielestäni aika hyvät syyt tähän valintaan.

Vierailija
28/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laittaisin kuvan jossa olen häämeikissä, hunnussa ja lasit päässä ja niin kaunis että ap kihisisi raivosta ja kateudesta loppuelämänsä :D

Katsos kun toisille meistä lasit sopii, ja mitenkäs ne nyt pystyisikään rumentamaan kun lähtökohta on tosi upean näköinen muutenkin??

Piilolinssejä en pysty käyttämään ja leikkausta en halua kun näytän laseissa niin seksikkäältä :)

Vierailija
29/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko ne lasit ottaa pois vaan sen valokuvan ajaksi? Ei kai koko päivää tarvii kekkaloida sokeana?

ja jos hän ottaa lasit pois päästä niin hän näyttää ihan sokealta myyrältä. Ihan oikesti hänen silmistään katoaa se "ilme", hän näyttää tuijottavan jonnekin tyhjyyteen samalla tavalla kuin sokeat. Ole siinä sitten nätti morsian!

miksi tämä asia häiritsee jotain niin paljon?

Vierailija
30/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänhän kampauksella ja meikilläkin pyritään. Miksi laitoitte itsellenne sellaiset häihin, jos naturelli look oli tärkeintä? ;)

Silmälasit eivät muuten minua haittaa, mutta se ihmetyttää, kun lestanaiset pistävät häihin puvun ja kampauksen vimpan päälle, mutta patsastelevat ilman meikkiä. Se näyttää todella alastomalta, mutta minkäs teet kun meikkaus on syntiä, tukan käherrys ei!

Vierailija
32/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi käyttää piilareita? Pitäisi erikseen käydä hankkimassa optikolta tai silmälääkäriltä yhtä päivää varten piilarit, ettei joku muotimussuttaja kumminkaima häiriinnyt häissä... Just, ehkä joillakin on muutakin elämää kuin Se päivä joka on koko elämän kohokohta, suunnitellaan vuosia etukäteen ja muistellaan jälkikäteen kuvia ihaillen.

Vierailija
33/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole varaa korjausleikkaukseen. Olen ilman laseja täysin sokea, enkä todellakaan näytä itseltäni, jos ei ole laseja päässä tai en näe mitään.

Vierailija
34/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettava totuus on, että olisit näyttänyt vielä kauniimmalta ja juhlavammalta ilman laseja.

Vierailija
35/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni meistä miehistä todellakin pitää silmälaseja naisilla erittäin hyvän näköisinä! Usein ne saavat naisen näyttämään jotenkin naisellisemmalta, sirommalta ja sanalla sanoen myös seksikkäältä.

Miksi ihmeessä lasit siis pitäisi ottaa pois hääkuvaan?

Vierailija
36/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten tuosta kuvasta näkee, mun kasvoni ovat tosi pyöreät, ja ilman kulmikkaita silmälaseja näytän ihan pullanaamalta. :-D Sun on tietty hyvä sanoo kun et ole nähnyt mua ilman silmälaseja, mutta oikeasti ne lasit tuo mun kasvoihin särmää, ilmettä, joka niistä muuten puuttuu.

Vierailija
37/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmaan jo se riittää vastaukseksi.

Vierailija
38/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siedä mitään mikä koskettaa silmiin, en voi edes katsoa jos joku MUU räplää omien piilareidensa kanssa.

Mulla on ollut rillit 12-vuotiaasta, ei koskaan piilareita. Ohuet metallikehykset olleet aina, ne ovat osa mun tyyliä. Kauheen paha jos sua häiritsee etten käyttänyt piilareita häissäni. Jos mua kiinnostais sun mielipide, voisin jopa tuntea hiukan mielipahaa tekosistani.

Vierailija
39/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavaa. Hei, sehän on vaan yksi kuva, dokumentti niistä häistä. Jos juhlissa on kuitenkin laseissa niin miksi ihmeessä sitten siinä kuvassa pitäis olla ilman laseja. Tietenkin jos se kuva on vielä kymmenen vuoden jälkeen olohuoneen seinällä koossa 50 cm x 50 cm niin asialla ehkä on merkitystä.

Mut ehkä tää on nykyisin tätä - onhan muodissa otattaa sille sulhaselle valokuva morsiosta keikistelemässä jossain korsetissa ja sitten pyydetty kuvaajaa photoshoppaamaan sellut piiloon ja kaventamaan postia ja tasoittamaan ihoa jne.

Vierailija
40/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänhän kampauksella ja meikilläkin pyritään. Miksi laitoitte itsellenne sellaiset häihin, jos naturelli look oli tärkeintä? ;)

Minä myös meikkaan ja laitan hiukseni normaalisti muutenkin, joten sekin kuuluu lookkiini noin yleisesti, samoin kuin silmälasit. T:29