Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

^^Truplien torstai meeting^^

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, pv:n pisteitä lasken ja se on toiminut hyvin! se on hyvä kun on ne päiväkirjat johon KAIKKI syömiset merkataan ylös niin on pakko olla rehellinen itselleen..

eikä se niin iso vaiva loppujen lopuksi ole.

vauvalla on nyt kuumetta ilmeisesti (tuntuu lämpimälle..) että seuraavaks kai Nealle.

mun mummu tuli jeesaamaan, äitini heitti hänet mun luo. on yötäkin sitten.

ovat nean kans ulkona nyt ja mä yritän saada vauvan unille niin itsekin pääsisi..

EMMASANNA

kivalta tuo tammisaari kuullosti! mä en muuten pessyt äp vaatteita tai muutakaan, ainoastaan ne varastossa olleet vaatteet pesin ettei kellarille haise..

Vierailija
22/39 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette arvaa!! No mä kerron ;) Tuo tuttu Eläinkauppias soitteli mulle eilen, ne on vihdoin ja viimein saanut sinne tyttömarsuja. Joita mä oon jo vuoden päivät kysellyt..

Tänään käytiin tytön kanssa niitä kattomassa ja varattiinkin meille yks vauveli sieltä *iiihanaa* :D Se on aika samallainen [b]Katzu[/b] kun Joonatan(?) Vähän ehkä erijärjestyksessä värit, mutta hyvin on saman näkönen.

Nyt mul on kauhee tohina päällä! Kävin varaamassa tuolle poijaalle kastraatioon ajan (ens tiistaille). Netistä oon ettiny vähän tietoo ja vinkkejä että miten alan totuttelemaan uutta tulokasta tänne uuteen kotiin. Taidan kaivaa yhden häkin tuolta varastosta ja laitan sen eka sinne. Sit vasta kun alkaa tottumaan uusiin hajuihin, kokeilen laittaa sen samaan häkkiin toisen marsun kanssa.

Pikkasen mä oon innoissani!

Ihana yllätys [b]Marieela[/b] mieheltäs :D Varmaan tuli hyvä mieli!

[b]Emmasanna[/b], kivalta kuulosti Tammisaaren " tarjonta" :) Niin ja leppoisaa äippälomaa!

Voi kurja [b]Neiti[/b], onpas nyt iskeny taudit teihin :( Kiva kun sait kuitenkin pikkasen hoitoapua!

Joo, mut meen selailee taas marsu-sivuja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkaan siivouksen keskeltä! Pakko vähän raivata paikkoja, että mutsi mahtuu täällä keppiensä kanssa huomenna liikkumaan.

Lisäks pikkuneiti säikytti mut eilen totaalisesti joten nyt moppaan taas vaihteeks joka päivä.. Oltiin nukkumaan menossa ja nostin tyttöä rinnalle pimeässä ja yht' äkkiä alko kuulua kakomista. Ihan kammottava ääni varsinkin, kun ei ollu hajuakaan mitä hän on voinu sängyssä saada suuhunsa. Ja mun pahin pelko on just tuo mahollisuus tukehtumiseen, miltei ihan fobiaan asti.

No singahin ylös ja yritin kaivaa toisen suuta ja kääntää ylösalasin yms yms ja paperinpalahan se siellä. Tarpeeks kun säikähti niin sai sitten sen nielastua, mä en saanu siitä otetta. Ei siihen kai ois voinu tukehtua sentään, mutta kyllä se säikäytti pimeessä varsinkin. Mistä lie napannut tai sisko kantanu sänkyyn. Huoh, mut onneks selvittiin säikähdyksellä.

Emmasannalle ihanaa äippälomaa, taisin unohtaa eilen toivotella!

Tuo vedessä synnyttäminen on ollu mun haave tai edes, että pääsis avautumisvaiheen aikana ammeeseen. Tyksissä se ei onnistunu, kun ekalla kerralla oli allashuone varattu ja tokalla kerralla laitettiin vauvan päähän niitä jotain antureita jolloin se ei käyny siks. No ei ne synnyttää siellä antaskaan mikä on sääli. Se tuntus jotenkin mukavalta ajatukselta.

Kovasti jaksuja ja paranemisia kaikille siaraille ja/tai pahoinvoiville! Sovin nukkumatin kanssa, että antaa kaikille teille oikein mukavat unoset ens yönä! bdbd =)

Ihana runo taas Talvikilta! Kyllä täälläkin hanat aukes!

Miitsulle hauskaa teatteri-iltaa!

Mariposa! Etihän huomisaamuks soimaan kaikki kellot ja muut mitä kotoa löytyy! =)

Vierailija
24/39 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ain niin, mä taidan oikeesti pian tarvita ammattiauttajaa.. Joko gynen tai sit yläpäätohtorin..Tein oikein puhtaan negatestin tänä aamuna. Olipa järkevää mennä se tuhlaamaan tädin jälkeen..

Vierailija
25/39 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sydän haljeta! Nyrkinkokoinen pää ja musta nukkatukka... Juuri selainen kuin meidänkin lapsilla oli... Ja se ähinä ja tuhina ja pikkiriikkiset varpaat... Eikä se sylissä painanutkaan mitään, oli vain pieni ja lämmin... En uskaltanut ensin pyytääkään syliin, mutta sitten oikein tarjottiin, kun äidin piti mennä vessaan. Sanoi että voi sen laittaa sänkyynkin. Vai sänkyyn!!! Kun minä kerran saan pitää vauvaa! Kuka hullu vauvan laittaisi sänkyyn kun sylissäkin voi pitää ;) Kyllä meikäläisen vauvakuume nousi taas huippulukemiin! Leikkasin eilisen hesarista sarjisruudun jossa Viivi makaa sängyllä ajatuskupla täynnä sanaa lapsi. Mulla on ihan samanlainen tilanne, mutta sana on vauva ;)

Vierailija
26/39 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon täs syksyn mittaan sanonut tenaville,että koittaisivat olla kiltisti,kun tontut on liikkeillä ja että kun on oikein kiltti,niin tontut laittaa sit postis tuleen leluluettelon,josta voidaan sitten yhdes kattoa,mitä kukin haluais jouluna pukilta. No, tänään sit tuli semmonen leluluettelo postista (niitähän tippuu postiluukusta näin loppusyksystä kuin lehtiä puista) ja toi kohta 5v. tyttö sit sieppas sen ja riemusta kiljuen mulle näyttään ja huusi:" Kato äiti, se tonttu LUULEE,että me ollaan oltu kilttejä" ... :D

Piipaa,harmituksen negatus :( Musta kans välillä tuntuu niiiiiiin selvästi jopa potkuja mahasta (siis meiän vauva 5kk,joten ehkä ei tosiaankaan ainakaan potkuja viä tuntuis),että vois olla valkotakkisilla hiukka asiaa selittää täälläkin näitä fysiologian ja anatomian juttuja ;) Taitaa tää kuumeilu tehdä meille tepposet itsekullekin ja surkian täti vaan nauraa nurkan takana...

Vierailija
27/39 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, saanpahan tänäänkin kirjoitettua ainakin jotain, kun mies meni tytön kanssa uimaan (jo toista kertaa tällä viikolla ja mä oon saanut aikaiseksi käydä vain kerran:/...). Toisaalta ois kiva ollut mennä mukaan, mut toisaalta oon niin poikki, että pitää varmaan ottaa vielä pienet tirsat ennen kuin ne palautuu.

TALVIKKI, kiitokset ihanasta runosta, niisk! Toivottavasti selvisit shoppailusta ilman suurempia suppareita.

HÖNTTÄ, paranemista tytölle! Meillä tyttö heräs taas vaihteeksi viiden jälkeen, joten väsymys ois kova varmaan ilman tätä raskauttakin. No, miehen kanssa jäivät meidän sänkyyn nukkumaan ja mä yritin saada sohvalla unen päästä kiinni - ilman peittoa. Ei onnistunut... Mut noi lasten sairastelut on todella raskaita, onneksi meidän tyttö on ainakin toistaiseksi vielä terve.

NEITI, kiva, kun sait apua. Paranemista koko porukalle!

AXE, kyllä sä olet raskaana, jippii!!!:D

MARIEELA ja muut alkuraskauden pahoinvoinnista ja/tai väsymyksestä kärsivät: sympatiseeraan teitä ihan kympillä!! Jaksuja!

Onkos TIITIKKÄ hautautunut koepaperipinon alle?;) *muistaa juuri, että ois nippu sanakokeita korjattavana*

matteusk huomenna 12 rv täynnä!!!

Vierailija
28/39 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tänne muuta. Pumpista selvisin hengissä.

Vierailija
29/39 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMMASANNA: Kuulosti tosi kivalta paikalta se Tammisaari. Oon kyllä vähän kade teille pk-seutulaisille kun teillä on valinnan vara noissa synnytyspaikoissa. Täällä se on yks ja sama, mokoma eppari- intonen kolkko paikka!

MARIEELA: Ihana yllärin sait mieheltä. :D On se jotenki niin... Ite oon saanu tän Kosovo-vuoden aikanan 8 nallea (joka lomilla on tuonu) ja pari sormusta, ja oon ollu ihan myyty. Ihan kun piirretyissä, sydämiä silmissä. ;D

NEITI: Kiva että mummo tuli avuksi. Mut sipuli sentään jos vaavikin nyt sairastui!:/

AXE: Koska testaat??? Mulla alkaa oleen jo vaikeuksia pysyä nahoissani täällä.. 8)

NEKKU: Onnea pötky-tyttelin löytämisestä! ;D (mun mielestä marsut on hassuja patukoita;)) Elä nyt sitä poika lääkäriin vie, mieti kuin ihania patukka-vauvoja teidän koti vois kohta olla täynnä. ;D

PIIPAA: Juu suunnittelin jo että laitan uunin /lieden ajastimenkin huomenna soimaan, niinku ne teki BB:ssä.:) Ei vaan, ehkä huomenna aamulla tajuan, että se on PAKKO herätä. Hui kun pikkunen säikytti. Mulla on kans sellanen vähän isompi pelko tukehtumisesta.. Joskus on esim koira vetänyt jotain henkeen ja minä meen ihan lukkoon. En kykenen työntään sormia kurkkuun. Se on pelottavaa, koska jos toisen henki on musta kiinni enkä kykenen tekeen mitään. Noh, ehkä jos tilanne ois ihan tosi vakava (ei muita lähettyvillä) niin pystysin siihen..

Kävin ostamassa testin. Miehen rahoilla. ;) (tästä ei sitte puhuta!) Mut en halunnu ostaa taas sitä samaa apteekin omaa, joten otinkin sitten exact sureStepin. Eiks joku sillä plussannu?? En ole taikauskonen. ;D Mietin vaan et on kai tuoki hyvä? Nyt ku jaksais oottaa aamuun. Että näkee sen negan siinä taas...... Ku mietin että ei ne varmaan tuossa meidän neuvolassa tee mitään testejä, kun kaupungin " pää" neuvolassa on ihan sit virallinen ehkäisy/pesu- neuvola. Enkä ois varmaan kehdannu edes kysyy. Eli teen sen aamulla ja huominen meneenkin sitten v******tuneissa tunnelmissa. Vaikka tiiän jo nyt että nega se on, mutta silti..

Vierailija
30/39 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nea oli haalea viiva SureStepissä aikoinaan (silloin oli nimellä surestick vielä) :) ja varmistus testi tästä viime raskaudesta oli surestep, kp oli 30/27 kun vihdoin plussan sain enkä hölmöä haamua enää :D (haamun sain kp 28/27 pregent stickillä)

Vierailija
31/39 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testaan AIKAISINTAAN viikon päästä to (kp29), viimeistään su kp32... Riippuu vähän vapaapäivistä ja siitä tuleeko mun vanhemmat la.

Mä en taida ottaa edes huomioon, että jos menkat alkaakin...

Vierailija
32/39 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mä luulin et olin jo päikkyjen jälkeen käyny tääl kertaalleen mut en ilmeisesti ollutkaan :O Että tällaisia temppuja aivot tekee tällä kertaa :/

Mariposa, ostit siis tetsin, hyvä hyvä ;) Pidetään peukkuja et sielt plussa tulis. Mut jos ei niin sitte ei auta kai kun ootella sitä tädin p***ä :/

Axe, sulla nippailee siihen tyyliin et kyllä siellä joku pikku hipsiäinen taitaa olla kasvamassa :)

Matteusk, lepäile nyt ihan rauhas vaan eläkä murehdi mukaan menoista. Kyllä sä kerkeet koko loppu elämän ravata lasten kans joka paikassa :)

Talvikki, selvisitkö ilma suppareita? Toivottavasti. Shoppailuhan on itseasiassa rentoa touhua, jos pääsis ilman lapsia shoppaamaan ;D

Hönttä, ihana tokaisu sun lapselta tuo: Tonttu luuli et me ollaan oltu kilttejä ;D *reps* Kuulosti ihan pojan tokaisulta, oliko? ;)

Neiti, hyvä et sait Mummosi edes avuksi sinne. Eikö edes äitisi yhtään ajatellu kun kuitenkin toi Mummosi sun luo? *huoh* Toivotaan et sun flunssa häviäis pikasee pois :) Ja tyttö pienempi sellainen alkas pääsemään ilman masuvaivoja...

Juuh, mutta nyt meen taas kuvotukseni kera sohvalle tuijottaa TV:tä..

Vierailija
33/39 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä tylsistyn, mies kahvilla kaverinsa kanssa ja mä kotona. Taidan mennä lukee muksuille ja sitte itekkin nukkuu. Joten huomiseen murut, kauniita unia =)

Vierailija
34/39 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taidan aamuun oottaa sen testin kans, kun käyn niin useesti vessassa ettei se pissa kerkee olla siel rakossa kovin kauaa (tosi jees kirjotella tällasia oudoille ihmisille;)) Että ei sit ainakaan siitä oo kii se lopputulos. :) Mutta voin kertoo sen tuloksen sulle jo nyt: negatiivinen.

Oon niin jäässä että tosi hankala kirjottaa. Pakko mennä peiton alle lämmitteleen.. Takkaankin tekisin tulet, jos joku viittis tuoda puita vajasta. On se tämä yksin asuminen tämmöstä. ;) Niin jo ja tänään iski SUPERharmitus, miehelle ei mee viestit läpi ku sen KFOR-liittymä otettiin jo pois ja nyt normi sonera ei löydä oikeeta verkkoa. Aika kamalaa, normaalisti kuiten sen miljoona viestiä päivässä sille laittanu. :(

Vierailija
35/39 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole aiemmin ehtinyt koneelle ja nytkin vaan pikaisesti kun pitää mennä lukemaan Peppi Pitkätossua:)

Kaupunkireissu meni melkein ilman supistuksia. Kyllä muutama tuli, mutta enpä niistä panikoi. Mutta sitten tulikin kuvaan aivan järkyttävä selkäkipu:( Selkäkipuja mulla on aina vaikka en raskaana olisikaan, mutta tää oli jotain ihan uutta! Ihan kuin joku olis kaivanut puukolla tuolla häntäluun kohdalla***kele* mikä tunne!

Mutta nyt lukemaan iltasatua...

Hyvää yötä kaikille!

Vierailija
36/39 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin tässä lueskelemaan mm. oman kirjotukseni ja olipas se hassua:D Siis kun sanoin, et sympatiseeraan... piti sanomani EMPATISEERAAN, lienee tähän tilanteeseen sopivampi, kun samassa veneessä ollaan. No, eipä varmaan ollut eka eikä vika kerta, kun mulla menee senat sakasin.

Tyttö tulee kylvystä. Hyvää yötä!

Vierailija
37/39 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariposa ihanaa, nyt testaamaan sitten hetiheti aamusta!!!! :D mäkin tosin pääsen koneelle vasta illemmalla.. ~~~~~~~plussaaaaaaaa!

Emmasanna no kivalta a kotoisalta kuulosti se tammisaari! kyllä mäkin sitä harkitsen vakavasti sitten joskus!

Neiti paranemisia sulle paljon!

Axe meneehän se väsy pois touhuillessa, älä vaan anna periks, raskaana varmasti olet! *peukuttaa sormet jäykkinä*

nyt en muuta taas muistakaan, appivanhemmat oli kaffella ja näyttämässä uutta autoaan, hieno oli! väsyttää hirmusti ja huomenna töistä stadiin kaverin kanssa. joten mukavaa perjantaita ja ihana viikonloppu taas edessä :) öitä!

Vierailija
38/39 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma väsymys ollu koko päivän. *höh* Piti siivotakin, mut ei jaksanu..

Saunassa käytiin äsken miehen ja tytön kanssa, Everwoodia tässä sivusilmällä katsastan ja teetä hörpin :)

Mariposa - Oishan ne pikkuset marsuliinit aivan ihastuttavia! Mutta vaativat sitten hoitoa ja tilaakin :( Ja marsuille raskauskin sinällään on niin suuri riski, etten halua siihen näin harrastuspohjalta lähteä. Liian vähän tietoa ja kokemusta!

Mua jo jänskättää tää uus marsu.. Ihan ku ois yhtäkkiä tullut tieto et meille tulee vauva ;D Kaikki jutut alko mietityttää ja suunnilleen koko päivän oon lukenu marsu-juttuja netissä :) Kyllä niissä marsuissakin on sitä vastuuta ja hoitamista!

Joops, Ai nii Mariposa - Tsemppiä testin tekoon!

Öitä!

Vierailija
39/39 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ollut vapaapäivä ja silti kiirettä pitäny.

Mies lähti kouluristeilylle. Muka meinaavat oppia jotain... ryyppäämiseksi taitaa mennä!

Axelle ja Mariposalle kovasti nyt plussasäteitä++++!!!!

Jep, äkkiä sitten aamulla kertoo tuliko sieltä plussa!

Lähen kasilta kouluun joten ennen sitä tietoa ruutuun, kiitos : DDDD

Tosiaan huomenna pitäs mennä opponoimaan yhtä opinnäytetyötä ja mä en saa sitä luettuu kun mun sähköposti ei jostain syystä aukee. Voi rähmä! Onneks mä oon sitä pikkasen silmäilly jo viikko sit mutta ei paljon auta. Pitäs olla painavaa sanottavaa. Meidän työ pitäs olla sitte valmis seuraavaan seminaariin eli 2.12. O-OU! Siis ei onneks vielä teoria vaan materiaalipaketti vain.

Neidin perheelle paranemissäteitä! Voi että, kaikkiko sitä nyt piti sairastua! No onneksi mummu tuli hetkeks jeesaa. Kyllä sä oot NEITI supernainen!

Koita MARIEELA pärjätä pahanolon kans! Toivottavasti ei kiusaa sua kauaa. Täällä ei vielä pahemmin oo näkyny. Olis kyllä aivan ihanaa jos ei tuliskaan.... *toiveajattelua* Varmasti on jo nurkan takana ja iskee ennen ku ehdin sanoa KISSA!

Tosiaan meille tuli tänään kutsu iltapukujuhliin. Ei mulla mitään iltapukua ole joten kävin sitte samantien ostaa sellasen. Ja tietty ne juhlat on samna päivänä ku Truplien pikku-joulut! No tuun sitte iltapuvus sinne meijän pikku-jouluihin : D No täytyy kattoo ehinkö vaihtamaan välissä.

Onko muuten mitään kellonaikaa sovittu? Mulle olis tietty sopivin mahd aikaste.

Hei, mites muute on toi hiustenvärjäys?? Värjäsin äsken lettini, että ei kai siitä haittaa oo?? Hope not!

Meillä on huomenna Suuri Juomajuhla ja oon koko päivän miettiny mitä sanon siellä kun en juo. Mä oon yleensä ekana tyhjentämäs boolimaljaa ja nyt saan kyllä keksiä älyttömän hyvän syyn juomattomuudelleni muuten ei mee läpi. Kiva nähdä kavereita, mutta ne odottaa että mä oon lähdössä baariin ja biletän niinku viimestä päivää niin ku yleensä. : D Kaikki kuitenkin tuntee mut sen verran hyvin että tietävät että aina keksin keinot päästä bilettää jos hyvät bileet on tiedossa. Ei mee läpi lääkekuurit tai duuniaamu. Bilettäny aina niistä huolimatta : D Ei saa tuomita!! : DDDDDD

Jep, jään miettii vielä asiaa.....

Ja nyt pitää yrittää saada se pirun sähköposti auki. Voi Jorma jos se ei aukee! Sitten kyllä maikat pissii mun muroihin jos mulla ei oo mitään sanottavaa huomenna!

Heipat!

Soffu+Nuppu rv 6+1