G: Vinkkejä kiinnittymiseen!
Kertokaa kuulemianne vinkkejä, joilla siirron jälkeistä kiinnittymistä voisi Lugejen lisäksi edistää. Greippimehua on jo jääkaappi täynnä :) Muutatteko muuten piinisviikkoina elintapojanne, urheiletteko ja syöttekö normaalisti? Lääkäri sanoi, ettei kiinnittymiseen itse voisi vaikuttaa, tuntuu silti etten uskalla juosta tms. pomppivaa tehdä. Miten olette suhtautuneet lasiin punaviinia ruoan kanssa jne.
Kiitos avusta ja peukut pystyssä kaikkien meidän piinailijoiden puolesta!
Kommentit (6)
Minäkin kaipaisin vinkkejä kiinnittymiseen juuri pieleenmenneen ivf-hoidon jälkeen. Kaikki muu toimi, mutta alkio ei kiinnittynyt. Mulle lääkäri sanoi, että piinisaikana kannattaa välttää raskasta liikuntaa. Aion kyllä seuraavassa hoidossa kokeilla tuota monien mainostamaan piinispunkkua sekä greippimehua.
Itse en ole piinisaikana hyppinyt enkä pomppinut, mutta muutoin elänyt normaalisti eli kävellyt kyllä koiran kanssa päivittäin.
Aiemmissa piiniksissä käytin punkkua lasillisen päivässä. Tässä onnistuneessa piiniksessä käytin muutaman sentin konjakkia iltaisin. En tiedä oliko tällä oikeasti vaikutusta plussaan vai ei...
Muutoin kannattaa varmistaa, että E-vitamiinia saa reilusti, se kun on tärkeä raskausvitamiini. Sitä saa mm. ruokaöljyistä ja margariineistä. Itse otin lusikalla suoraan pullosta rypsiöljyä. Myös auringonkukkaöljyssä ja vehnänalkioöljyssä on paljon E:tä. Se tuhoutuu kuumennettaessa eli sitä pitää ottaa joko salaatinkastikkeena, suoraan lusikalla suuhun tai ruokaan sekoitettuna.
Lisää vinkkejä löytyy vanhasta Plussa 2006 -ketjusta.
Onnea yritykseen!
Tuo höykkyyteksen välttäminen liitty paremminkin punktion jälkeiseen olotilaan. Ei siis koske inssiä tai klomien syömistä.
Eikö kellään ole vinkkejä antaa? En löydä tuota vanhaa Plussa -ketjua.
Onko tuo punkkulasillinen ja greippimehu joitain lääreiden suosituksia vai mihin perustuu? Kiinnostaa...
Hassua kyllä, kun aloin odottaa esikoista (clomeilla alkuunsaatu) olin juuri kiinnittymisen aikaan sukulaislasten kanssa vesipuistossa ja huvipuistossa, hirmuisessa höykytyksessä... Olen jälkikäteen miettinyt, että olikohan osuutta asiaan vai tapahtuiko siitä huolimatta :)
Tuskin kukaan lääkäri punaviiniä suosittelee.
Mun käsitys on, että greippumehu jotenkin vahvistaisi limakalvoja ja punkku vilkastuttaisi verenkiertoa. Alku kierrosta greippiä ja loppukierrosta punkkua.
Ihan kiva kun en tykkää kummastakaan.