Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskimotukos jalassa ja pitkä lentomatka

Vierailija
17.08.2011 |

Onko kellään kokemusta pitkästä lentomatkasta silleen, että on jalassa syvä laskimotukos? Miten onnistuu?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle matkustusluvan.

Vierailija
2/11 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lentosukat jalkaan heti aamusta, runsaasti nestettä ja vähintään kerran tunnissa jaloittelu. Mutta asia syytä varmistaa hoitavalta lääkäriltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallinen, syvä, en tiedä mikä. Olen normaalipainoinen, syön ihan ok ruokaa, liikun paljon, esim. juoksen 5 km lenkkejä parin päivän välein. Mutta, olen järkyttävän kova stressaamaan ja sydän- ja verisuonitaudeissa on selkeä sukurasite. Ketuttaa mennä lääkäriin... Miten tollasen kanssa eletään? Voiko se parantua vai onko pakko leikata? Olenkohan jo nelikymppisenä muutenkin aivan romuna nyt sitten.

Vierailija
4/11 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee ennen matkaa käydä tarkistuttamaasa INR.

Sinä, joka epäilet itselläsi tukosta, niin ei niitä leikata. JA kipee on oli se sit pinnallinen tai syvä. Mulla pinnalliset oli jopa kipeempiä kuin syvät ja ne kesti pitkälle toista kuukautta parantua.

Vierailija
5/11 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallinen, syvä, en tiedä mikä. Olen normaalipainoinen, syön ihan ok ruokaa, liikun paljon, esim. juoksen 5 km lenkkejä parin päivän välein. Mutta, olen järkyttävän kova stressaamaan ja sydän- ja verisuonitaudeissa on selkeä sukurasite. Ketuttaa mennä lääkäriin... Miten tollasen kanssa eletään? Voiko se parantua vai onko pakko leikata? Olenkohan jo nelikymppisenä muutenkin aivan romuna nyt sitten.

Jos sinulla oikeasti olisi tukos, luultavasti liikkuisit huomattavan vähän. Vai tarkoitatko, että epäilen sen tulleen juuri tänään, tai ehkä viime yönä?

Käy lääkärissä ja pyydä tekemään ne geenitestit. Se helpottaisi elämääsi, jos tietäisit, onko sinulle perinnöllinen rasite vai ei. Mullakin on silti kaksikin veritulppaa ollut, eri syistä ja eri paikoissa ilman sitä geenivirhettä. Verenohennuslääkettä syön kai loppuikäni.

Vierailija
6/11 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap tietää, että hänellä on laskimotukos jalassa niin en missään nimessä riskeeraisi.

T. keuhkoembolian kokenut ja ikinä ei edes syytä löydetty

Enkä ole lihava, en riskialtis, eikä sukurasitteita jne.

Vierailija
7/11 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat aivan yrittämällä yrittää itsemurhaa keuhkoembolian keinoin niin lentoon vaan.

Ei tuon asian kanssa pidä leikkiä!

Vierailija
8/11 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän voi olla myös sydän- tai aivoinfarkti! Kannattaa oikeasti kysyä hoitavalta lääkäriltäsi..

Vierailija
9/11 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai että jalkaan tulee tukos pitkällä matkalla?

Mulla kokemus molemmista, eikä ollut vielä lääkkitystä.

Kipee oli, enkä päässyt omin jaloin enää koneesta ulos.

Vierailija
10/11 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruokavaliosi kunnossa? ikä?

Vierailija
11/11 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan geenivirheen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän