Olen työssäkäyvä kolmen lapsen äiti ja harrastan musiikkia 6 krt/vko
Kaikki syyt olla harrastamatta musiikkia, on tekosyitä.
Kommentit (11)
Musiikkia harrastan minäkin, lasten kanssa ja yksin. Musiikki on pelastanut minut urheilulta!
huilunsoittoa tai jotain muuta pilipalihommaa, niin se on ihan eri asia, kuin MULLA!! MINÄ harrastan bongrupujen lyöntiä ja se on kovaa hommaa ja MINÄ olen ainoa joka tiedän musiikista jotain ja kaikki muut soittimet on perseestä!
huilunsoittoa tai jotain muuta pilipalihommaa, niin se on ihan eri asia, kuin MULLA!! MINÄ harrastan bongrupujen lyöntiä ja se on kovaa hommaa ja MINÄ olen ainoa joka tiedän musiikista jotain ja kaikki muut soittimet on perseestä!
Flyygelillä vetelin jo alle 1-vuotiaana. Nykyään opistolla ei ole kunnon flyygeliä joten kannan omani sinne kuusi kertaa viikossa (joskus yölläkin!). Tulee lihaskunnotkin treenattua. Ei kannata tänne tulla opastamaan jos omat treenit on tuota luokkaa.
Ja tekö luulette pätevänne taidoillanne. Minä sentään juoksen jokapäivä bongorummut kainalossa ja soita kaikkien lenkillä oleviuen iloksi. Joskus salilla lurautan ihania huilu konserttoja ja näkisittepä vaan ne ihailevat isien (juu siis teidänkin isin) katseet! Huuliharppua tai poikkihuilua on ihan helppo myös soittaa autossa ja tehokkuuden maksimoinniksi minulla on piano työpöytänä, koska joskus voi olla, että jää minuutti vapaata...
pah! Minä treenaan vetopasuunallani ÖISIN kun lapset ja mies nukkuu. Aina löytyy aikaa, kun priorisoi. Onhan todettu miten hyvää ihmisen psyykelle musiikki tekee, lisäksi keuhkot vahvistuu niin itselläni kuin perheellänikin.
Kuuntelen töissä kuulokkeilla musiikkia koko työajan.
Lisäksi kuuntelen musiikkia vapaa-ajallakin. Joskus jopa autossa ;)
Minulla on 2 lasta.
Saanko tästä saavutuksesta jonkun ansiomerkin?
Mutta yritäpä puhaltaa tuubaa juostessa! Ja minä en todellakaan tee mitään tunnin pikkulenkkejä, vaan pari tuntia menee ainakin puhallusjuostessa, sitä ennen tietysti lämmittelyt (torvi ja lihakset) ja loppuun venyttelyt ja soittimen huolto. Mutta ihan tekosyitä, jos joku väittää, ettei tuollaiseen löytyisi aikaa vähintään 6x viikossa (joinain päivinä käyn kaksikin kertaa lenkillä; aamulla klo 4.30-7 ja illalla klo 19.30-22). Kyllä äidinkin pitää pitää huolta kunnostaan ja ansatsistaan.
Ja tekö luulette pätevänne taidoillanne. Minä sentään juoksen jokapäivä bongorummut kainalossa ja soita kaikkien lenkillä oleviuen iloksi. Joskus salilla lurautan ihania huilu konserttoja ja näkisittepä vaan ne ihailevat isien (juu siis teidänkin isin) katseet! Huuliharppua tai poikkihuilua on ihan helppo myös soittaa autossa ja tehokkuuden maksimoinniksi minulla on piano työpöytänä, koska joskus voi olla, että jää minuutti vapaata...
hanurin kanssa, siihenpä te ette pysty!! Minä olen niin paras, minä treenaan 50km päivässä ja joinakin päivinä kaksi kertaa ja Elämää juoksuhaudoissa menee niin tyylipuhtaasti että te ette koskaan pysty samaan! Minä tiedän, että te muut vaan tepastelette nätisti niiden bongorumpujenne kanssa, olette säälittäviä!
Kuitenkin istut autossa ja kuuntelet radiota sen 6x/vk.
soitan nokkahuilua joka ilta 21-22, enkä siksi surffaa netissä tai katso koskaan telkkaria. PRIORISOINTIA mammat ajankäyttöön!
et varmaan reenaa niin paljon kuin minä, nih!