Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä v**** teitä vanhempia vaivaa?!?!?!?

Vierailija
17.08.2011 |

Lapsi, ekaluokkalainen, tuli eilen koulusta ja hoilasi petri nygårdin jotain paskabiisiä. Kysyttäessä vastasi, että hänen kaverinsa vanhemmat olivat ostaneet tälle pojalle sen cd:n- ja olivat ihan sen pojan puhelimeenkin niitä biisejä laittanut!

Myös cheekki on kuulemma v**** kova räppäri, oli joku sanonut.

Olivat sitten koulussa välitunnilla yhdessä koko kaveriporukka kuunnelleet tätä musiikkia.

Mitä liikkuu näiden vanhempien päässä? Miksi lapsen annetaan kuunnella lauluja kännissä olemisen hauskuudesta yms. asioista, joista sen ikäisen ei tosiaan pitäisi tietää vielä edes yhtään mitään?? Mitä hienoa siinä on?

on nyt sitten kiva, kun tuo oma ekaluokkalainen vinkuu että hänenkin pitää saada petrin cd!!!

Juteltuani kaverini kanssa, joka on päiväkodissa töissä, tajusin, että taidan olla ainoa joka on sitä mieltä, että yhdenkä edes ala-asteikäsen ei

pidä moista paskaa kuunnella. Päiväkodin lapset kuulemma hoilaa noita samoja räppibiisejä myös..

HUH. Johan helpotti.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielenkäyttöön. v***u.

Vierailija
22/76 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopesijöitähän tämän päivän lasten maailmassa riittää, siksi lapsilla onkin vanhemmat, joiden loputon tehtävä on rajata oikea ja väärä, järkevä ja typerä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta? kuulee se sen biisin kuitenkin radiosta tai koululla. Mitä sitten?

En mäkään ole alkkis vaikka olen joskus hoilannut "ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku"

Vierailija
24/76 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kasvatettu niin pumpulissa ja kaapin takana, että ei ole mistään kerrottu ja varoiteltu, en tiennyt seksistä, en huumeista, en alkoholista enkä tupakasta ennen kuin sitten oli pakko kaikki kokeilla itse ja liian nuorena kun tiedonjano vaivasi. Että eiköhän se ole parempi että lapset tietää mitä maailma tuo tullessaan ja pystyy niistä asioista jo tarpeeksi varhain avoimesti juttelemaan vanhempiensa kanssa ja valimistautumaan/tyydyttämään utelaisuutensa. Koska uteliaita lapset ja nuoret ovat!

Vierailija
25/76 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en mä nyt ajatellu, että noitten laulujen takia mun lapsi rupee ryyppäämään tms.

Lähinnä ihmettelen vaan sitä, kuten jo aiemmin kirjoitin, että MIKSI ihmeessä lasten annetaan kuunnella biisejä, missä kiroillaan ja puolet sanomasta on sellaista, joista lasten EI TOSIAANKAAN pitäisi tietää vielä yhtään mitään??

Itse olen melko nuori äiti- enkä mä muista koskaan kuunnelleeni ton tyylistä musaa ekalla luokalla, tuskinpa oisi saanutkaan. Tosin mä myöskin leikin barbeilla vielä yläasteella, sitäkään tuskin moni tyttö nykypäivänä tekee.

Ap

Vierailija
26/76 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikähaitarilla. Vanhin jo 20 ja siitä sitten parin vuoden välein alaspäin. Nuorin lähti just kouluun.

En voi mitenkään varjella nuorinta nykyrokilta. Sitä soi yläkerrassa ja vanhempien poikien autoissa jatkuvaan. Ja näin ollen nuorin kuulee samaa musiikkia ja on siihen ihastunut.

Vierailija
27/76 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en mä nyt ajatellu, että noitten laulujen takia mun lapsi rupee ryyppäämään tms.

Lähinnä ihmettelen vaan sitä, kuten jo aiemmin kirjoitin, että MIKSI ihmeessä lasten annetaan kuunnella biisejä, missä kiroillaan ja puolet sanomasta on sellaista, joista lasten EI TOSIAANKAAN pitäisi tietää vielä yhtään mitään??

Itse olen melko nuori äiti- enkä mä muista koskaan kuunnelleeni ton tyylistä musaa ekalla luokalla, tuskinpa oisi saanutkaan. Tosin mä myöskin leikin barbeilla vielä yläasteella, sitäkään tuskin moni tyttö nykypäivänä tekee.

Ap

ennenkään oikein kukaan täysjärkinen.

Vierailija
28/76 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolen vuoden hitti,joka unohtuu taas autuaasti sen jälkeen. Minä leikin barbeilla 7-luokalla ja samaan aikaan kokeiltiin kaljaa ja tupakkaa kulman takana, laulettiin discossa eppujen baarikärpästä.

Ala-asteella kuunneltiin Dingoa, Duran Durania ja katsottiin niiden videoita (katsos joskus Duranien videoita)

Vierailija
29/76 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ladannut pojalle puhelimeen jotain samantyyppistä. Eipä tuolle enää mitään mahda kun kesän alusta asti on jo kuunnellut niitä. Ei tietenkään mun kuullen vaan pihalla. Poika 8-v.

Vierailija
30/76 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu on puheessa muodostunut partikkeliksi ja korvaa nykyään niinku-sanan, joten turha sanaa on enää sensuroida, sillä ei ole enää offensiivista merkitystä.

Vierailija
31/76 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanastonsa ja ilmaisunsa alatyylin kartuttamiseksi.

Vierailija
32/76 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisi päähän minuakin, MUTTA, itse muistan kun ala-asteella 1.:lla tai 2.:lla kuuntelimme kavereiden kanssa mm. Raptoria :D Eipä ollut meillä muuta kuin pieni aavistus niistä sanoista, isosiskoilta ja -veljiltä opimme näitä kuuntelemaan, eikä tainnut vanhemmillamme olla aavistustakaan mitä musiikkia kuuntelemme :D

Ja ihan normaaleja olemme tästä huolimatta.

Vierailija
33/76 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli just joku jumppa tai vastaava tuokio salissa menossa Lady Gagan Poker face poppasi niin että käytävä raikui ja seinät tärisivät.

Hymyilytti vain, että niin se maailma muuttuu ja sen mitä ehdin salin oviaukosta nähdä niin olipa siellä natiaisilla hauskaa ja kunnon meno päällä..=)

Oma 4- vuotiaani tykkää myös Lady Gagasta, mutta myös Musesta, Iriasta, Fröbelin palikoista ja Ti-ti Nallesta.

7- vuotiaalle ei uppoa mitkään lastenlaulut enää vaan Irinaa, TikTakia tai Jenni Vartiaista sen olla pitää (ai niin ja lauleskelee erityisesti Ihmisten edessä biisiä, hui)

Vierailija
34/76 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmasluokkalaisena laulanut kaverin raptorikasetin mukana "otetaan faijasi mukaan kimppaan olenkin jo kyllästynyt pelkkään pimppaan".

Vierailija
35/76 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempia nyt huvittaa kun heidän pikkulapset on niin pikkuaikuisia nykyään!!! Kukaan ei halua vetää rajojaan, on niin hienoa kun on vapaakasvatus hyväksytty! Vanhemmat antaa niin paskaa esimerkkiä että huhhuh!!!

Yks 7-8vuotias poika kiroili leikkipuistossa, sanoin hänelle että onpas rumaa kielenkäyttöä, haukkui mut pystyyn kaikilla mahdollisilla kirosanoilla ja sen äiti tais istua penkilla ja ylpeänä seurasi sivulta, ettei kyllä nyt omalle pennulle kukaan täti mee sanoo mitään!

samassa puistossa muksut laulaa sitä samaa kappaletta, korvat menee nuriin kun kuulen heidän suusta sitä moskaa. Omalle lapselle en hanki mitään vastaava!

Vierailija
36/76 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeaahan musiikin kuuntelun rajoittaminen on. Jos radio on auki, niin varmasti sieltä kuuluu hittibiisit.

Meidän 5v hoilasi kesän ulkona Nyrårdin oon kännissä, missä sä oot... ei se siitä mitään ymmärrä, sattuu vain olemaan hyvä muisti ja kerta kuuntelu riitti muistamaan sanat. Meitä lähinnä huvitti se kun muisti niin hyvin, eikä ymmärrä laulamastaan tuon taivaallista. Nyt se biisi on jo unohdettu ja uutta tullut tilalle, lauloi mm. vanha nainen hunnongolla... senkin kertakuuntelu riitti muistamaan sanat.

Eli vaikka meidän muksu noita hoilaa, niin ei me näitä biisejä "ole annettu kuunnella" sen enempää kuin kerran automatkalla. Joten ole ap hiljaa vaan syyttelyines.

Vierailija
37/76 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek ajaa 200.000,eur maksavalla 4-vetoisella 560 hevosvoimaisella Bentleyllä ja kaveri puhuu suomea on Suomalainen. Ansainnut kovalla ja pitkäjänteisellä työllä.

Voiko nuorella olla parempaa roolimallia?

Vierailija
38/76 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pienenä enoni minut aina raiskasi, jos en antanut seinään paiskasi"

Vierailija
39/76 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet huomaamaan, että lapsesi oppii myös kaikenlaista muuta mukavaa niiltä armailta ystäviltään. Varsinkin jos perheessä on isompia sisaruksia, niin opit menee komeasti perille. Ei sitä pysty sensuroimaan isojen lapsien musiikinkuuntelua tai puheita jatkuvasti. Vaikka kuinka sanoo, ettei tarvisi käyttää sellaista ja sellaista kieltä, niin kyllähän ne käyttää. Ja pieni tekee kaiken perässä ja ilahduttaa sitten näillä tekemisillä ja sanomisilla ystäviään päiväkodissa ja alaluokilla. Siinä sitten muut vanhemmat kauhistelee. Ei niitä lapsia voi tynnyrissäkään kasvattaa.

Vierailija
40/76 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsen annetaan kuunnella lauluja kännissä olemisen hauskuudesta yms. asioista, joista sen ikäisen ei tosiaan pitäisi tietää vielä edes yhtään mitään?? Mitä hienoa siinä on?

hoilattu veisua "äh puh pentti, työnnä vielä sentti, älä työnnä kahta, multa repee nahka"? Joo ei varmaan vanhemmat opettaneet, mutta periaate sama: ei meistä sen oudompia pääsääntöisesti tullut, vaikkei seksistä ois tarvinnutkaan mitään siinä iässä vielä tietää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi