Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suomalainen voi antaa lapselleen nimen Felix

Vierailija
17.08.2011 |

Mistä näitä riittää

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää tuli ekana mieleen.

Vierailija
2/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulta on pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulta on pois?

Vierailija
4/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Felix (=onnellinen) on vanha latinankielinen nimi, joka on varsin yleinen eurooppalaisissa kulttuureissa.

Mikä tuossa nyt on ihmeellistä tai outoa? En käsitä.

Vierailija
5/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kuten Juha, Mikko, Matti, Maria, Saara, Hanna, Reetta jne.? Nekään eivät ole alkujaan suomalaisia nimiä.

Tule pois sieltä kuopasta!

Vierailija
6/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukunimi Ketsuppi.

Vierailija
7/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketsuppi ainoa mikä tulee mieleen. Esim. ystäväni asuu tällä hetkellä Ranskassa työkomennuksella, hänellä on poika nimeltä Felix, ei mitenkään ihmeellinen nimi siellä. Enemmän ihmettelen näitä tusina Alekseja jne.

Vierailija
8/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhteinen tuttavamme nimittää tätä aina ketsuppipojaksi. Luulin, että hän on tyhmyydessään ja idioottimaisuudessaan ainutkertainen, mutta kas, olin väärässä! Ylipäänsä on naurettavaa, että aikuiset ihmiset morkkaavat lasten nimiä. En minkään mistään Jannicoista tykkää, mutta ihan sama minulle jos joku sellaisen lapselleen antaa, enkä todellakaan pilkkaa lasta nimestään.

Vierailija
9/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun 1900-luvun alussa syntyneen ukin nimi oli Feliks. Kylläpäs ne ihmiset on jo silloin olleet epäisänmaallisia, nyt vasta tajusin.

Vierailija
10/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhteinen tuttavamme nimittää tätä aina ketsuppipojaksi. Luulin, että hän on tyhmyydessään ja idioottimaisuudessaan ainutkertainen, mutta kas, olin väärässä! Ylipäänsä on naurettavaa, että aikuiset ihmiset morkkaavat lasten nimiä. En minkään mistään Jannicoista tykkää, mutta ihan sama minulle jos joku sellaisen lapselleen antaa, enkä todellakaan pilkkaa lasta nimestään.

ystäväsi poika vastaa tälle tuttavalle nimittämällä kusipäätädiksi tai -sedäksi, tapauksesta riippuen. Tai huomauttaa, että ihmisten nimitteleminen ei kuulu hyviin tapoihin, jos itse kokee olevansa mieluummin hyvätapainen.

Vierailija
11/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korostaakseen ettei ole suomalainen. Ja vielä kerjää suvaitsevaisuuttaa tämä Sing

Vierailija
12/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korostaakseen ettei ole suomalainen. Ja vielä kerjää suvaitsevaisuuttaa tämä Sing

Onko lääkkeet varmasti otettu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi