Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten exän kiusanteon saa loppumaan!

Vierailija
17.08.2011 |

Ei maksa elatusta, tappelee joka asiasta. Kuitenkaan ei ole paskan vertaa kiinnostunut lapsestaan. Tapaamisistakin piti vääntää ja ei silti tapaa lasta. Tehny kaiken tosi vaikeaksi ja ei ole ikinä osallistunurt mihinkään ei mitenkään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mikään auta.

Jäin vain miettimään, miksi isä on vastentahtoinen tapaamaan/maksamaan. Tulee mieleeni, että onko lapsi saanut alkusa teidän KUMMANKIN yhteisestä päätöksestä?

Itse joudun todistamaan tapausta, missä nainen jätti pillerit pois ja kusetti miehen isäksi. Ei tarvinnut käyttää kumia, kun hän syö pillereitä. Nyt huutaa isän vastuuta. Just...ja hänen vastuullaan ei ollut mitään??

Hulluja naisia on myös moneen junaan. Ehkä sinä ap et kuulu niihin, mutta...

Vierailija
2/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elarit kunnalta ja se saa periä ne sitten exältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elatussopimus lastenvalvojalta. Sen kanssa menet kelaan. Liitteeksi tiliotteita joista näkee, että maksut toistuvasti myöhässä. Se riittää perusteeksi, että saat elatustuen kelalta aina kuun 10 päivä.

Kela perii sitten eksältäsi elarit.

Itse tein näin ja nyt ei tarvitse siitä asiasta vääntää.

Eksä teki kiusaa ja maksoi aina elarit viikon tai kaksi myöhässä.

Vierailija
4/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuu se kiusanteko myöhässä maksamalla.

Vierailija
5/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua isäksi, hän käyttää kumia tai pistää piuhat tukkoon. Miksi vielä nykyäänkin ajatellaan, että naisen tehtävä on huolehtia ehkäisystä?????!!!!! Kumit käyttöön, niin ei tule lapsia. Miesten ehkäisypillerit olisivat nykyään mahdollisia, mutta kun NIIHIN ÄIJIIN ei voi luottaa senkään vertaa, ovatko popsineet pillerinsä.

Vierailija
6/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elatussopimus lastenvalvojalta. Sen kanssa menet kelaan. Liitteeksi tiliotteita joista näkee, että maksut toistuvasti myöhässä. Se riittää perusteeksi, että saat elatustuen kelalta aina kuun 10 päivä.

Kela perii sitten eksältäsi elarit.

Itse tein näin ja nyt ei tarvitse siitä asiasta vääntää.

Eksä teki kiusaa ja maksoi aina elarit viikon tai kaksi myöhässä.

jouduin minäkin tekemään. Ja lisäksi se, että älä edes odota hänen tapaavan lasta eläkä suunnittele elämääsi sen mukaan, että isä tapaisi sopimuksen mukaisesti. Jos tekee toistuvia ohareita, sinun ei tarvitse myöskään pitää kiinni sopimuksesta, silläkin varmasti yrittää jossain vaiheessa uhkailla. Hän yrittää kontrolloida elämääsi.

Älä ota yhteyttä, älä vastaa viesteihinsä jotka ovat asiattomia. Toivo, että joskus heräisi omaan typeryyteensä.

Vierailija
7/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei maksa kuin vasta sitten kun perintä toimisto kyselee, ja ettet jaksa sitä kun se on niin raskasta. Saat elatustuen kaupungilta ja exäsi sitten makselee kaupungille. Onpahan yksi kiusankohde vähemmän.

ota yhteys lastenvalvojaan ja kerro tilanne. Yksi kiusanteon tapa vähemmän, lisäksi ei tarvitse huolehtia tuleeko raha vai ei eikä asian tiimoilta tarvitse pitää yhteyttä.

Vierailija
8/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua isäksi, hän käyttää kumia tai pistää piuhat tukkoon. Miksi vielä nykyäänkin ajatellaan, että naisen tehtävä on huolehtia ehkäisystä?????!!!!! Kumit käyttöön, niin ei tule lapsia. Miesten ehkäisypillerit olisivat nykyään mahdollisia, mutta kun NIIHIN ÄIJIIN ei voi luottaa senkään vertaa, ovatko popsineet pillerinsä.

sanoo käyttävänsä ehkäisyä niin kyllä siihen miehen pitää pystyä luottamaan. Jokainen itsestään huolehtiva ja järjellä varustettu nainen huolehtii ehkäisystään ilman, että kysellään onko se aina naisen tehtävä siitä huolehtia.

Vierailija
9/18 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suhteessa ollessa pitää voida luottaa näin isossa asiassa toisen sanaan. Mielestäni ehkäisyn ilman lupaa pois jättävä nainen on jollain tasolla sairas...ja tosiaan vielä se, että huudetaan toiselta vastuun kantoa. Ja itse saa tehdä mitä haluaa, ilman vastuuta. Sääliksi käy lasta :(

Vierailija
10/18 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita lastenvalvojalle aika nyt ihan ekana niin saat elatuksen.

Vierailija
11/18 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita lastenvalvojalle aika nyt ihan ekana niin saat elatuksen.

Olen soittanut ja siellä se käy lässyttämässä ja elatuksen maksaa sitten kun on menossa perintään. Eli kiusaa ja vitkuttelee joka asian. Elatusasialla kiristäny alusta asti. Eli en sa kelaltakaan kun se maksaa takautuvasti aina sillon kun se saa sieltä sen selvityspyynnön. Sillä on rahaa ja tietää, että meillä tosi tiukkaa.

Sen tyyli on hurmata lastenvalvojat kehumalla mua maasta taivaisiin. Olen niin hyvä äiti ja hän niin onnellinen kun lapsella tällainen äiti ja lässynlässyn. Mulle sanonu kun joskus pyytäny apua, et olisithan voinu tehä abortin.

EN ENÄÄ JAKSA TOLLASTA!

ap

Vierailija
12/18 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuollaiseen tehoa mikään.

Vierailija
13/18 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etä isän kun ei ole pakko tehdä mitään mitä ei halua, meilläkin isä sai päättää tapaamisajat jne.. ei kuitenkaan tapaa eikä maksa elatusmaksua, se onneksi saan kelalta mutta aika näreissään exä on kun joutuu niitä takasin maksamaan ja sehän on tietty minun vika.. mutta minä olen jo luovuttanu noiden tapaamisien jne suhteen, en enää jaksa soitella tai viestitellä ja kertoa kuulumisia enkä enää jaksa yrittää sopia tapaamisia. Yritystä on takana mutta jossain vaiheessa se omakin jaksaminen loppuu, onhan se lapselle tietysti ikävä mutta ei isää voi pakottaa jos se ei halua.

Vierailija
14/18 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei maksa kuin vasta sitten kun perintä toimisto kyselee, ja ettet jaksa sitä kun se on niin raskasta. Saat elatustuen kaupungilta ja exäsi sitten makselee kaupungille. Onpahan yksi kiusankohde vähemmän.

Vierailija
15/18 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä muu auta kun luovuttaa ja toivoa, ettei se saa päähänsä mitään. Yhteishuoltajuutta se kuitenkin vaatii ja latelee ehtoja, että mistä minä saan päättää ja mistä en. On kerran tehny musta ilmotuksen, kun kuulema piilottelin lasta kun en ollu vastannut sen yhteen puheluun. Toivottavasti sekin joskus kyllästyis.

Vierailija
16/18 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan tekstiviestit ja sähköposti. Talletat kaikki haukkumaviestit ja kieltäytymisviestit. Tiedustele tahallasi, milloin aikoo tavata lasta, ja jos tulee paskaviesti, säästä kysymys ja vastaus. Niitä pitää saada useampia. Haet niiden avulla yksinhuoltajuutta (isän yhteistyökyvyttömyys), jolloin voit päättää lapsen asioista yksin. Haet elarit toistuvasti ja vaikka takautuvasti, säännölleen ja säästät tiliotteesi. Luulisi Kelan ryhtyvän maksamaan ne pysyvästi, jos voit Kelalle osoittaa, että viivästymiset on jatkuvia?

Tapaamisiin et voi vaikuttaa, siinä voi isä tehdä kiusaa. Ilmoittaa että tulee, ja ei tule. Narsisti?

Vierailija
17/18 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksaisi tuollaista vääntöä. Jos ei kaveri halua tavata lastaan, en yrittäisi niitä järjestää. Jos ei tee elettäkään tavatakseen lastaan niin anna olla.

Samoin elatusmaksujen kanssa. Lopeta niiden huutaminen ja pärjää ilman.

Minusta arvonsa on myös omalla mielenrauhalla. Surullista lapsen kannalta ettei isää kiinnosta mutta onko sen parempi jos isä vastentahtoisesti sitten tapaa "puolipakotettuna".

Vierailija
18/18 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman paskan läpikäyneenä voin kertoa ettei tossa auta ainakaan myötäily, jos aattelet että "kun mä annan sen tavata tuolloin se tapaa myös sit tuolloin". Ei vaan tee, vaikka miten haluaisit uskoa hyvää.

Kerro lastenvalvojalle myös tapaamisongelmista äläkä sovi ainakaan puhelimitse mistään vaan aina tekstarein, silloin sulle jää todisteet mistä on sovittu/mitä on kirjoitettu.

Mulla on erosta kohta 2v ja samaa stanan paskaa täällä käydään läpi.