Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa enää! Kuinka unohtaa ex-mies? Auttakaa!

Vierailija
07.08.2011 |

Ollaan erottu muutama kuukausi sitten, hän ei enää rakastanut minua. Minä rakastan häntä yhä kovasti. Ongelmaa lisää se, että joudun välillä näkemään häntä. En koskaan tiedä etukäteen milloin ja aina sen jälkeen kun olen nähnyt hänet, putoan uudestaan pohjalle. Kuinka päästä eroon rakkaudesta, jota joutuu näkemään?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi parasta jos yrittäisit taivutella ainakin yhden kerran sänkyysi kanssasi, ei tuosta muuten tule mitään koko hommasta, tee parhaimmat jipposi ollaksesi paras sängyssä hänen kanssaan ja kehu häntä kovasti koko aktin aikana, se yleensä toimii ja anna vaikka panna kakkoseen jos se auttaa, unohda estot.

Vierailija
2/3 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli viime talvena lyhyt suhde, jonka kuluessa rakastuin kovasti. Suhde loppui jo puoli vuotta sitten, mutta vielä ei ole mennyt päivääkään, etten muistaisi häntä. Ja kyse sentään oli vain suhteesta, jollaisen kuvittelisi verrattain piankin jäävän vain muistoksi muiden joukkoon.

Olen varma, että sen muistaa varmimmin, minkä yrittää unohtaa kiivaimmin.

Jos voit ja käytännössä on mahdollista, yritä järjestää asioita niin ettet tapaisi häntä. Ja anna itsellesi lupa muistaa ja ikävöidä niin kauan kuin ikävää kestää. Tiedän kyllä, että ikävöinti on raskasta.

Lomakausi alkaa olla takana, mutta voisitko silti päästä hetkeksi toisiin maisemiin? En tarkoita, että sinun pitäisi peittää ikäväsi jollakin uudella asialla elämässä. Ajattelin vain, että jos jaksat innostua jostakin uudesta asiasta, olosi ehkä helpottuisi hiukan.

Ja sitten on se ikuinen virsi: aika... muutama kuukausi on lyhyt aika, etenkin jos suhteenne kesti kauan. Puoli vuotta ja vuosikin taitaa olla näissä asioissa jotensakin lyhyitä jaksoja.

Toivotan voimia! Ikävöi ja sure mennyttä suhdetta rauhassa, mutta pidä itsesi myös realistina: älä jää piehtaroimaan murheeseesi. Käy jossain missä et ole ennen käynyt, aloita kokeeksi uusi harrastus... ja vielä kerran: jos mahdollista, yritä järjestää asiasi niin ettet tapaisi tuota entistäsi, tai ainakin niin, että jos tapaatte, mihinkään henkilökohtaiseen kohtaamiseen ei jää mahdollisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten saat ihan varmasti rakastaa häntä niin pitkään ja niin paljon kuin haluat. Jos rakkautesi on pyyteetöntä, niin osaat olla onnellinen siitä että hän on nyt onnellinen. Ja niin kauan kun se tuntuu itsestäsi hyvältä, voit häntä rakastaa; tuhlata kaiken ylimääräisen energian mitä sinulla on hänen rakastamiseensa.

Mutta älä ahdistele, anna hänen olla ja mennä. Silloin kun voit, teet jotain hyvää hänen eteensä - mutta älä etsi ja hae lakkaamatta sellaisia tilanteita. Mieluummin valitset aina sen tien, jolla et häneen törmää. Koska hän halusi mennä ja sinähän sanot häntä rakastavasi - rakkaalleen antaa luvan myös mennä.

Muista että sinulla on oikeus ja V E L V O L L I S U U S rakastaa myös sinua itseäsi.

Ja sitten joku päivä sinä ehkä huomaat että purat energiaasi jonnekin järkevämpään kuin toivottomaan rakkauteen.