Kotoakäsin tehtävä työ jossa ansaitsee n. 1000e kuussa?
Ehdotuksia?
Tarvitsen kotoakäsin tehtävää työtä jossa ansaitsee noin 1000 e kuukaudessa.
Kommentit (33)
että sai nauraa kello 10.37 päivän ekat naurut, kakkosen kommenteille. Tonni kuussa lehtiin kirjoittelusta ...
Voi kun sais edes satasen ...
t. 10 vuotta niitä(kin) töitä tehnyt.
sopii yrittää huohotuspuhelinta. En tiedä, mitä tienaa, mutta ainakin voit kotoa käsin tehdä.
mutta minä tienaan mukavasti sen 600-1500 euroa kuussa kirjoittamalla yhteen naistenlehteen ja yhteen elämäntapalehteen säännöllisesti isohkoja juttuja. Lisäksi kirjoitan silloin tällöin ammattilehteeni. TUlot toki vaihtelee, mutta hyvistä free-kirjoittajista on oikeasti pulaa. Jos juttujen laadussa mättää, ei niistä tietenkään myöskään makseta...
T: ei kakkonen, mutta journalisti kuitenkin -- siis kotiäitiyden ohessa.
mutta minä tienaan mukavasti sen 600-1500 euroa kuussa kirjoittamalla yhteen naistenlehteen ja yhteen elämäntapalehteen säännöllisesti isohkoja juttuja. Lisäksi kirjoitan silloin tällöin ammattilehteeni. TUlot toki vaihtelee, mutta hyvistä free-kirjoittajista on oikeasti pulaa. Jos juttujen laadussa mättää, ei niistä tietenkään myöskään makseta...
T: ei kakkonen, mutta journalisti kuitenkin -- siis kotiäitiyden ohessa.
Samoin kiinnostaisi, ovatko jutut toimeksiantoja vai itsekehitellyistä aiheista?
mutta minä tienaan mukavasti sen 600-1500 euroa kuussa kirjoittamalla yhteen naistenlehteen ja yhteen elämäntapalehteen säännöllisesti isohkoja juttuja. Lisäksi kirjoitan silloin tällöin ammattilehteeni. TUlot toki vaihtelee, mutta hyvistä free-kirjoittajista on oikeasti pulaa. Jos juttujen laadussa mättää, ei niistä tietenkään myöskään makseta... T: ei kakkonen, mutta journalisti kuitenkin -- siis kotiäitiyden ohessa.
ja ansaitsen nyt elantoni sillä! Suosittelen!
Samoin kiinnostaisi, ovatko jutut toimeksiantoja vai itsekehitellyistä aiheista?
mutta minä tienaan mukavasti sen 600-1500 euroa kuussa kirjoittamalla yhteen naistenlehteen ja yhteen elämäntapalehteen säännöllisesti isohkoja juttuja. Lisäksi kirjoitan silloin tällöin ammattilehteeni. TUlot toki vaihtelee, mutta hyvistä free-kirjoittajista on oikeasti pulaa. Jos juttujen laadussa mättää, ei niistä tietenkään myöskään makseta... T: ei kakkonen, mutta journalisti kuitenkin -- siis kotiäitiyden ohessa.
Ehdotan itse aiheita ja he miettivät sitten toimituksessa näkökulmia ja juttujen laajuuksia ja "tilaavat" jutun. Olen siis aloitteellinen, mutta toisaalta kirjoitan vain tilauksesta, en tarjoa valmiita juttuja, joista ei ole ollut puhetta etukäteen. Kaikki aiheet eivät tietenkään mene läpi, mutta tätä nykyä jutut kyllä yleensä :)
ja ansaitsen nyt elantoni sillä! Suosittelen!
itse vain yhteys toimitukseen kiinnostavan alan lehteen?
Entäs sinä joka teet freenä juttuja tilauksesta, teetkö haastatteluita, haetko taustatietoa, vai minkä pohjalta kirjoitat faktaa eri asioista?
laittamalla esikoisen äitiyslomalla näytejutun yhteen lehteen ja kertonut samalla itsestäni, kiinnostuksistani ja koulutuksestani ja siitä, millaisia juttuja mielelläni kirjoittaisin. Ja tosiaan, olen kirjoittanut henkilöjuttuja, asiajuttuja vaikkapa jostakin pinnalla olevasta ilmiöstä, muutamasta harrastuksesta joista sattumoisin tiedän paljon ja niin edelleen. Itse haistelen lehteä kiinostavia aiheita ja ehdottelen -- usein sitten ehdotukset hiukan muuttuvat toimituksen käsittelyssä. Ilmiöjutusta voi tulla henkilöjuttu ja niin edelleen...
Mutta ota yhteys päätoimittajaan juttunäytteen kera. Se on paras vaikkei varmasti ainoa tapa saada ovi auki!
joudut satsaamaan hiukan koulutukseen, työvälineisiin, tarvikkeisiin mutta hyvällä hierojalla riittää töitä. Ajoitat asiakkaat perheen elämään sopiviin aikoihin. Tarvitset yhden huoneen kotona. Perustat toiminimen. Voit tienata suuri sen verran kuin jaksat/pystyt töitä tekemään. Enemmän tai vähemmän.
Monilla on kovasti ennakkoluuloja verkostomarkkinoinnista, mutta jos löydät yrityksen jonka tuotteista itse pidät ja haluat niitä suositella eteenpäin niin voit hyvin tienata jopa sen 1000e kuussa tai enemmän :)
Verkostomarkkinointiyrityksissä on paljon hyviä vaikka huonompiakin mahtuu joukkoon. Itse törmäsin äitiyslomalla ollessa yhteen yritykseen, rakastuin tuotteisiin ja aloin suosittelemaan niitä sivutoimisesti eteenpäin.
AV-kääntäjä... täyspäivätyössä pääsee just yli tonniin nettona. Ja voi tehdä kotona.
Prostituoitu. Tonnin voi ansaita päivässäkin. Ja voi tehdä kotona
Olisiko uusia ehdotuksia kotona tehtävälle työlle. Olen yrittänyt miettiä, mutta ei raksuta:/ Jotakin muuta, kuin puhelimeen huohottamista siis?
Täältä löysin hyviä ideoita:
Ota kirppispaikka ja myy tavaroitasi. Osta halvalla ja myy huutonetissä. Toimii pari kuukautta ilman että menee verolle.
-kirjanpito?
-ripsien teko?
-kynsien teko?