Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töihin paluu ja irtisanoutuminen

Vierailija
16.08.2011 |

Hoitovapaani loppuu talvella ja kun palaan töihin aion heti irtisanoa itseni. Olen nyt vain jo alkanut kamalasti jännittämään asiaa ja miettimään,että mitä esimies sanoo.

Jännittää ihan hirveästi...Onko täällä kukaan joka olisi joskus niin tehnyt tai aikoo tehdä???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäköhän sillä on väliä???

Vierailija
2/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitovapaani loppuu talvella ja kun palaan töihin aion heti irtisanoa itseni. Olen nyt vain jo alkanut kamalasti jännittämään asiaa ja miettimään,että mitä esimies sanoo. Jännittää ihan hirveästi...Onko täällä kukaan joka olisi joskus niin tehnyt tai aikoo tehdä???

Öh no mitäpä jos irtisanot itsesi nyt heti, s-postilla? Ei tarvii miettiä mitä pomo sanoo eikä palata töihin ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aiot irtisanoutua töihin palaamatta, niin mikset tekisi sitä saman tien. Tee vaikka kirjatulla kirjeellä jos et kykene asiasta puhumaan itse.

Vierailija
4/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä nyt harva aikuinen miettii ensi talven asioita ennakkoon, saati jännittää "miltä pomosta mahtaa tuntua"... Voi jessus!

Vierailija
5/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joo pakko palata koska muuten perivät multa takaisin lomarahoja. Että sillee....