Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aivan kamalaa, jos 1 v 10 kk ikäinen menee päiväkotiin?

Vierailija
15.08.2011 |

Olemme hakeneet lapselle pph-paikkaa, mutta täällä hoitopaikat ovat ylipäätään niin tiukassa, että on otettava se paikka jonka saa. Eli voi olla, ettei pääse pph:lle.

Onko tuon ikäinen auttamattomasti liian pieni päiväkotiin? Vaipat meillä on, syöminen sujuu hyvin, syliä ja lohtua tietysti tarvitaan useita kertoja päivässä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin tuntui, että on IHAN liian pieni menemään päiväkotiin. Pikkuveikka menee 2,5 vuotiaana, sitä ennen en raaski laittaa vaikka kuinka rahat loppuu.

Vierailija
2/6 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri saatellut lastani (1v 8kk) päiväkotiin, koska pph-paikkoja ei täällä ole.

Minun mielestäni noin pienen paikka olisi kotona tai korkeintaa pienessä ryhmässä, mutta tässä kohtaa jouduin joustamaan periaatteistani. Koitan kuitenkin selvitä syyllisyydestäni muistamalla, että olen muuten hoitanut lapseni alkutaipaleen moitteettomasti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella paljon häthätää yksivuotiaita hoitoon ja täällä keskustassa perhepäivähoitajia ei tosiaankaan ole, ainakaan tällä alueella.

Vierailija
4/6 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 v 2 kk oli aikoinaan tosi pikkuinen ja 2 v 8 kk olisi voinut aloittaa aiemminkin.

Joten hyvässä iässä on - pahin eroahdistus on mennyt ohi eikä 2-vuotiaan uhma ole vielä alkanut. Meillä ainakin sopeutui hyvin rutiineihin ja oli ylpeä omasta naulakostaan, syöttiksestään ja potastaan.

Vierailija
5/6 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on aikaa tosin kasvaa muutama kuukausi, mutta hurjalta tuntuu silti..

Vierailija
6/6 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki riippuu lapsen luonteestakin. Meillä 1 v 6 kk pärjäsi ja viihtyi mainiosti päiväkodissa - ja viihtyy edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme