Paljonko pyytäisin Unq-merkkisestä UUDESTA fleecehupparista?
Ajattelin myydä sen (ehkä Huutiksessa), kun on tytölle vielä auttamattomasti liian iso (en arvannut, että koot ovat niin reiluja). Koskaan sitä ei siis ole käytetty, vain päälle sovitettu. Tarkemmin sanottuna sellainen keiju-huppari, jossa kruununkuva rinnuksessa.
Kommentit (12)
No unk tietenkin.
Etkö ole koskaan kuullut tästä muodista kirjoittaa esim. niinq (niinku) ja mutq (mutku)?
Uskoisin, että on niin haluttu vaate, että voisit koittaa ostamallasi hinnalla myydä joko hintavarauksen kanssa tai osta heti. Unqille kovat jonot, joten olen varma, että kauppa käy.
Laita aloitus 5-10 euroa vähemmän kuin itse maksoit.
Katso Huutiksesta, mitä niistä on aiemmin maksettu.
kun ei mikään massatuote ole, eikä varsinkaan uusia ole ollut, siksi vaikea päättää tuota hintaa. Uutena maksoi 75€.
t. ap
helma vaan on pidempi.
Ja varsinaiseen kysymykseen, voithan laitaa huutikseen hintavarauksen, kyllä siellä oikea hinta löytyy.
Ja kun siis tiedän, että kaupaksi menee, vaikea vain tuota hintaa päättää. On niin paljon liian iso, että näyttää ihan hassulta, ja hihoja ei voi kääriä kun ovat sellaiset suipon malliset ja isot pompulat siellä päissä.
t. ap
Väri vaaleanpunainen jossa valkoisia palloja, polkadot-kuosi siis (joku uutuuskuosi).
vaan päästä nopeasti eroon, kuitenkin mahd. hyvällä hinnalla. Sitä meinaan, että paljonko siitä max. kannattaisi pyytää, missä vaiheessa ostajat kaikkoavat?
t. ap
ihan pilkkahinnan ja 50 sentin korotuksella. Siellähän ne nyt kelluu ja ostajat päättää hinnan. Pääasia, että mä saan kaappitilaa.
miten toi Unq lausutaan. Unk? Unku? Unkku?