Mitä teen? Huomasin että mieheni on narsissi!
Olen toki epäillyt sitä jo hetken aikaa. Voiko tällainen suhde kestää? Heitänkö sen pihalle??
Kommentit (498)
Haluaisin lakastua! Olen nalsissi!
Minäkin olen narsissi. Olisin uskollinen, mutta pitää hyväksyä se, että rakkauteni kukkii vain lyhyen aikaa vuodessa ja muuten viihdyn varsin kernaasti ihan omissa oloissani.
Lemppaa ulos, niin minä tekeisin, ei ne siitä kasva paremmaksi, pahentaa vain tilannetta entisestään.
Kukin tehköön, miten tahtoo...narsissi tai ei. Laitetaan liikkeelle lakialoite, joka hyväksyy samaa kasvilajia olevien viherkasvien avioliiton. KUKIN 2016!! :D
Mitäs mieltä ootte tupasvillasta? Hauskan näköinen, mutta onko liian kosteutta vaativa?
Aa onks hä aina syyttänyt sinua ja muita narsissi diagnoosilla?!
Hehän sanovat kaiken käänteisesti.
Seksi on ainakin hyvää niinkauan kun sitä kestää. Eikö siinä mene aika pitkään, ennekuin siitepölyt lentää. Peniksiäkin taitaa olla useampia. Seuraavaa kevättä saa kyllä odottaa pitkään, että enemmän kesäheilaksi sopii tai tilaat jolupukin kestotilauksella tuon kylkeen.
Etsin kyllä aloituksia kevätkukkiin, mutta tämäkin piristi :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla taasen on miehenä oikein kumipuunoksa
:D
Jos tarkoitit oikeasti narsistia, sinun on potkittava hänet pihalle. Lisäksi sinun pitää sen jälkeen jatkaa taistelua häntä vastaan, koska narsisti on mielenterveyshäiröinen eikä häntä voi kasvattaa paremmaksi. Narsisti tulee tuhoamaan sinut oman nautintonsa takia sinun haluista välittämättä.
Narsissi sen sijaan on sipulikasvi, jolla on yleensä kauniin keltaiset kukat.
Taas on aika auringon, siitä narsissi tykkää. Nauti nämä muutamat viikot, sitten se vetäytyy omiin oloihinsa. Sopii vappukukaksi oikein hyvin, kun kestää kylmenpääkin säätä. Jos on Ikiteekkari lajia, vaatii koulimista lujalla kädellä tähän aikaan vuodesta.
Minun mieheni on onnekseni Tammi.
Narsisti aika meni jo,mutta neuvoista että pääset siitä nopeasti eroon,vaikka kompostiin.
Eikös tästä tänään puhuttu radiossakin?