83-vuotiaan miehen vaimo vastailee kysymyksiin : )
Olisko kellään kysyttävää? On niin tylsää niin jotain keksittävä ajankuluksi!
Kommentit (34)
72-vuotiaana.
Jörn Donner myös iäkäs lapsen isänä...ei minun mielestäni voi eikä pidä arvostella toisten valintoja ja tekemisiä. Maailmaan mahtuu nuoria (ei ehkä aina sopivia vanhemmiksi ja osa taas on oikeinkin hyviä)sekä iäkkäämpiä vanhempia.
Millaiset ihmiset sanovat ääneen ettei joku iän takia sovi vanhemman osaan? Millainen ihminen sellainen itse on -äitinä esimerkiksi...
että minkähän ikäinen sinä sit mahdat olla?
Talvisodan aikaan en ollut vielä syntynykään, mieskään ei ehtinyt mukaan talvisotaan, oli vielä liian nuori.
ap
Mutta ei se mitään, et ole ainoa joka ei tätä suhdetta uskoa. Harva niistäkään heti uskoo, jotka meidät näkee. Luulevat että pappa on kävelyllä lapsenlapsensa kanssa tms. :)
ap
Miehesi, hänen poikansa vai pojanpoikansa kanssa?
Mitä ihmettä näet semmosessa papparaisessa?
luultavastihan olette naimisissa, ei sun avoliitossa kannata olla.
kai on testamentit tehty? (sinun hyväksesi luonnollisesti)
Toivottavasti miehesi olisi todella sikarikas ja huonossa hapessa, ja se olisi tehnyt testamentin sinun hyväksesi! Niin sitten et joutuisi odottamaan kamalan kauaa, että pääsisit elämään omaa elämääsi.
Kaikki toimii vielä hyvin vaikka ikää onkin. Johtuu varmasti siitä, että mies on ikänsä ollut himokuntoilija. Vieläkin menee sellaista vauhtia että itse en meinaa pysyä perässä!
Mies on kyllä melko varakas mutta rahaan en rakastunut vaan miehen luonteeseen. Tavattiin aikoinaan kirjeenvaihdon kautta ja siitä se sitten lähti. Nyt ollaan oltu jo vuosia naimisissa ja kaksi ihanaa poikaakiin saatu.
Terveisiä vaan tutuille jos joku tunnistaa!
ap
Onko sinulla tai miehelläsi lapsia aikaisemmista suhteista?
Kuinka kaunan olette olleet naimisissa?
selän takana puhu siitä kuinka olet vanhan miehen iskenyt rahan takia?
Miehellä on aiemmasta liitosta lapsia, joten perintö menee aikanaan sitten heille ja meidän pojille. Minä vaadin avioehtoa, koska en halunnut että ihmiset luulee että olen miehen kanssa vain rahasta. Tai eihän tuosta nyt ulkopuoliset tiedä mutta minun sukulaiset ym. jotka kovasti meidän liittoa epäilivät.
ap
Miten lapset kokevat isänsä iän? Kiusataanko heitä siitä?
Minulla on 10-vuotias tyttö entisestä liitosta ja miehellä on kaksi noin viisikymppistä lasta.
Nyt meillä on siis 2 yhteistä poikaa ja nämä riittävät hyvin.
ap
Lapset on vielä pieniä, 3- ja 1-vuotiaita joten eivät isän ikää vielä ihmettele. Tosin tuo vanhempi joskus ihmettelee sitä kun jotkut luulevat tätä isää hänen papakseen. Kyselee sitten että miksi sanovat pappa.
ap
Miten lapset kokevat isänsä iän? Kiusataanko heitä siitä?
Miten olet ajatellut tämän asian? Minkä ikäisiä lapsia teillä on?
nostan