Mitä mieltä miehestä, joka roikkuu jatkuvasti deittipalstalla?
Tapasin miehen siis nettideittipalstan kautta. Nyt ollaan tavattu jo muutamaan otteeseen ja itte oisin ihan sitä mieltä, et voisin lopettaa etsinnät tähän ja olla enemmän kun tyytyväinen siihen, minkälainen helmi sieltä sikojen keskeltä löytykään.
Mutta kysymys kuuluu, onkohan se sittenkään niin helmi? Mulle se kyllä sanoo(ja vielä ihanilla sanavalinnoilla!), että viehätän sitä, ja se haluais vielä tavata mua jatkossakin. Mutta sit taas kääntöpuolena, kun oon käyny tsekkaamassa siellä deittipalstalla, ni se on jatkuvasti roikkumassa siellä onlinessa. Tulee vähän lyöty ja aliarvostettu olo, et pitääkö se sittenkin ovet vielä auki paremman varalle? Ei tunnu järin mukavalle. Toisaalta, en ole kyseisen herran kanssa tästä asiasta edes keskustellut, että miksi hän siellä vielä roikkuu. Jotenkin kai oon ajatellu, etten vaan ajais sitä totaalisesti karkuun...
Mitä sä itte tekisit tässä tilanteessa? Löisitkö hanskat tiskiin samantien ja luovuttaisit, että ettiköön rauhassa parempaa, vai yrittäisitkö vielä kattoa pidemmälle? Mielipiteitä kaivataan!