Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Rihanna istuisi miehesi syliin...

Vierailija
15.08.2011 |

...niin mitäköhän tapahtuisi?

Eipä löydy tästä maasta tuollaisia jalkoja, vau. Kateelliseksi vetää.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä 47, olen hyvin vakuuttunut että ette ole miehesi kanssa junttirasisteja kummatkaan, olette pohjolan oma monikulttuurinen tuulahdus, ja eurooppalainen sivistyksenne herättää kateutta missä liikuttekin. Avoimesti ja kuuluvaan ääneen toivotatte jopa parille ruskettuneelle työtoverillenekin hyväthuomenet!

Kultturelli miehesi torjuisi vieraiden naisten vikittelyt oksentaen sekä oikealle että vasemmalle, oi niin paljon hän sinua rakastaa! Oksennuksen määrä ja laatu ovat suorassa yhteydessä vikittelijän ihonväriin: Janina Frostell = puoli litraa, Rihanna = 2 litraa. Oi mikä onnenhillevi oletkaan!

Tapu, tapu, tapu!!

Mut ei me yhdessä toivotella huomeneita, koska ei olla samassa paikassa töissä.

Sulla on varmaan paskamies :)))

-47-

Vierailija
42/52 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän mulla on paska mies? :) Perusteluja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kortin jos Rihanna istuis syliin. Onhan se nyt kuuma nainen!! :)

Vierailija
44/52 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän mulla on paska mies? :) Perusteluja?

haukkua mun mieheni. Ja minut siinä mukana. Jollakin keinoin piti saada hetkellisesti se oma mies tuntumaan paremmalta! :)

Näinhän täällä "säännöt" menee. Jos jotakuta haukut niin se johtuu juuri tälläisestä asiasta, päteköön myös sinuun ;)

Pitäskö sun hommata vähän huumorintjua elämääsi ja löysätä nutturaa, eikä ottaa kaikkea kirjaimellisesti? Varsinkin tälläisessä hupiketjussa?

-47-

Vierailija
45/52 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedän että mieheni huutaisi HYYYYYI NEEKERI ja nousisi ylös ja juoksisi pois.

Vierailija
46/52 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku täällä on monella todella idiootilta kuulostavia miehiä

onnea valinnoistanne!

Veit jalat suustani

Vierailija
47/52 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkinsa on aivan perseestä, jopa huonompaa kuin Britney Spears:illa, jos edes mahdollista. Eikä se nainen sytytä sitten milliäkään, vaikka todellakin tykkään tummista kaunottarista (kotona on sellainen superkaunotar). Rihanna ei vain ole sellainen. Suunnilleen yhtä luotaantyöntävä kuin Pink...

M42

Vierailija
48/52 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku ottaisi valokuvan. :D Seuraava muuvi olisi, että Rihanna jatkaisi matkaansa henkivartijoidensa kanssa. Toisaalta minulla ei olekaan miestä, että en varmaan vaan millään voi kuvitella ihan oikeaa tilannetta. :/

Vierailija
49/52 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mymmärrä, miten voitte haukkua IHAN kaikki tällä palstalla. Neekerit ja Rihannat ja kaikki.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia.

Minusta neekereissäkin (jos sitä sanaa kerta käytetään) on paljon TODELLA kauniita ihmisiä, paljon kauniimpia kuin minä, eikä Rihanna varmasti ole ruma!

Sama pätee mustalaisiin, he ovat usein todella kauniita ihmisiä ja laulavatkin usein kauniisti.

Älkääkä alkako puhumaan tällä kohdalla varastamisesta, sitä osaavat kyllä ihan suomalaisetkin.

Vierailija
50/52 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole aika nuori ja kiemurtelee vähissä vaatteissa joukkojen edessä? Tekeekö se omat biisinsä? Jos sääret ovat kauniit niin niitä mies tietysti voisi ihailla, mutta matkan päästä :)

Oletatko, ap, että kaikilla miehillä on sama naismaku?

Vierailija
51/52 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku ottaisi valokuvan. :D Seuraava muuvi olisi, että Rihanna jatkaisi matkaansa henkivartijoidensa kanssa. Toisaalta minulla ei olekaan miestä, että en varmaan vaan millään voi kuvitella ihan oikeaa tilannetta. :/

Siis, erittäin hyvällä mielikuvituksella, koska mullakaan ei ees oo miestä... :D Mutta eiköhän tilanne olisi just tuo, että kuvan verran siinä istuisi ja jatkaisi matkaansa.

Ja JOS mulla nyt se mies olisi ja JOS Rihanna sitä yhtäkkiä yli muiden himoitsisi, niin antaisin miehen tehdä ihan omat valintansa... Eiköhän yks Rihanna kuitenkin meikäläisen pesisi, joten se siitäkin vuosisadan rakkaustarinasta vittu. Miehet!!! (miten niin katkera, kun vihaan jo mielikuvitusmiehiäki... :D )

Vierailija
52/52 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan hän kaunis tyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan